![]() |
![]() |
[D2 ALL ] FIS kontra LPG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 90
- Rejestracja: 24 lip 2014, 19:13
- Lokalizacja: Katowice
Sprawdź kodowanie licznika.
Licznik pokazuje prawidłowo obroty silnika?
Jedna z liczb określa ilość cylindrów. Używane do podawania zużycia paliwa.
Liczony jest jeden cylinder i mnożony przez ich ilość.
Kodowanie w postaci liczby: AABCD
C to liczba cylindrów.
Zakładając, że korekty długoterminowe masz OK (czyli od -10 do 10%)
to jest jedyna możliwość by pokazywało tak mało.
Licznik pokazuje prawidłowo obroty silnika?
Jedna z liczb określa ilość cylindrów. Używane do podawania zużycia paliwa.
Liczony jest jeden cylinder i mnożony przez ich ilość.
Kodowanie w postaci liczby: AABCD
C to liczba cylindrów.
Zakładając, że korekty długoterminowe masz OK (czyli od -10 do 10%)
to jest jedyna możliwość by pokazywało tak mało.
co do prawidlowego ustawienia gazu proponuje wam wyjechac aukiem na jakas fajna droge i od podłogi cisnąć osemke do zamkniecia licznika lub do odciecia max 240-250 wiecej nie trzeba , wtedy wyjdzie dopiero czy gaz jest dobrze ustawiony
ja mialem problemy przy 210 220 ,juz ustawione w calym zakresie idealnie koleszka S8 d3 do 300 ponoc jechal poznan - gnizno na S5 bo cos mu lpg nie domagal przy 250...
. Bo ktoregos pieknego dnia bedziecie musieli tyle depnac i auto odmowi posluszenstwa ... a co jak by zgaslo przy tych 220 .... pozdrawiam
a i jeszcze nasuwa mi sie taka złota myśl przed taką akcja sprawdzcie sobie wczesniej indeks predkosci opon na waszym aucie by nie bylo jakiejs niespodzianki


a i jeszcze nasuwa mi sie taka złota myśl przed taką akcja sprawdzcie sobie wczesniej indeks predkosci opon na waszym aucie by nie bylo jakiejs niespodzianki
bądź sobą, wariatów też lubią
-
- Forum Audi A8
- Posty: 90
- Rejestracja: 24 lip 2014, 19:13
- Lokalizacja: Katowice
no pepi mi tak sie zdazylo ze auto mi odmowilo wspolpracy na lpg i dzialosie to tylko na wiekszych predkosciach ja chcialem liczyc na auto w kazdej chwili i trzebabylo tak to poustawiac, zreszta pisalem o tym w odpowiednim temaci i sami pisaliscie ze mialem zle cisnienie ustawione i to bylo powodem ale gdybym nie szarzowal to bym sie nie dowiedzial
bądź sobą, wariatów też lubią
Jeżeli masz kiepską instalację LPG to może to być szkodliwe dla silnika..... jeżeli taką maszpreston81 pisze:jakie sa zastrzezenmia by nie jezdzic powyzej 200 na lpg??

Ja właśnie przeleciałem trasę Polska - Niemcy, 1200km na LPG, gdzie się dało z prędkościami 180-190km/h ale było też oczywiście parę odcinków na 200+ i nic szczególnego mi się nie wydarzyło.
Spalanie LPG przy tych prędkościach to 16-17 litrów na 100km sprawdzane od tankowania do tankowania - spalanie na FIS ca. 13l/100km.
Jazda tylko na LPG, bez żadnej zabawy w przełączanie na PB, mojej świadomej czy też wymuszonej przez komputery sterujące.
Już to kiedyś pisałem - żeby oszczędzać trzeba najpierw zainwestować.
Jak ktoś zakłada LPG po taniości to potem doopa z oszczędzania i doopa z przyjemności - a to trzeba poprawiać instalację, a to coś się popsuło, a to mapy się rozjeżdżają, a to wtryski leją, a to nie przełącza się na LPG bo za zimno, a to przełącza się na PB jak się szybciej jedzie, a to obroty falują, a to wypadają zapłony, a to rozjechała się mapa PB.....
ja nie twierdzę, że tam gdzie drogo to zawsze dobrze ale tanio i dobrze to naprawdę bardzo rzadko idą ze sobą w parze

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-