części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ - ] Ciekawe Audi A8 - allegro, mobile, ebay

Czy warto kupić to auto?... Znalazłem ciekawą ofertę! Opisy, porównania, porady przed zakupem, wróżenie ze zdjęć i z opisów. Dział dotyczy Audi A8/S8 a także innych modeli Audi oraz aut innych marek.
Dostęp dla zarejstrowanych.
Billy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 16 mar 2014, 23:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Billy » 07 lis 2014, 20:56

Auto może nie jeżdzone, ale na fotelu duzo rzeczy mozna robic <amasz> :P

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 07 lis 2014, 21:04

No mozna a przednie fotele w a8 d2 maja faktynie zacna regulacje w kazdym kierunku :-)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 08 lis 2014, 12:43

dice111 pisze:Chciałem kupić to W12 jak była jeszcze lekko dojechana z przodu i za 35 tyś, potem była wystawiona na mobile za 10 tyś ojro. Przebieg jest prawdziwy, bo sprawdzałem, a kolega z forum był to oglądać dla mnie (samochód kupiony z ubezpieczalni z Francji, ponoć od milionera kolekcjonera), ale widzę, że człowiek chce zrobić deal życia bo jak włożyl z 5-7 tyś PLN to chce na czysto wyjść kolo 50 tyś :D Jak ktoś jest zainteresowany to na PW udzielę informacji.
No właśnie, coś kojarzę to W12 - już wtedy właścicielowi wydawało się, że kupił perłę nad perłami, zero dyskusji i średnio ukierunkowany na dyskusję z klientem.
Wtedy była uszkodzona, teraz naprawił i widzę wartość auta wzrosła kilkukrotnie <tjaa>
Ale mówił, że jak ktoś nie da za niego worka pieniędzy to sobie ją zostawi więc nie ma sensu kupować, niech trzyma ją dla siebie :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 08 lis 2014, 12:46

Idiota i tyle. 100tyś zł za nową która zalegała gdzieś tam w stodele może by jeszcze entuzjasta dał ale nie za jakąś postłuczkową.... Nawet bym sie nie zastanawiał i D3 poszukał w tej cenie.

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 21 lis 2014, 09:09

Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/marka/audi/mode ... 39931.html

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 21 lis 2014, 18:21

gryzzli pisze:Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/marka/audi/mode ... 39931.html

Bardzo chętnie bym widział takie auto u siebie :) - może kiedyś
Ostatnio zmieniony 21 lis 2014, 20:24 przez michalwruszak, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Hesher

Post autor: Hesher » 21 lis 2014, 20:21

na mobile jest s4 z kompresorem robiona w polsce lublin ma 600ps oczywiscie ten sam silnik tylko skrzynia manual, ale ta sztuka tez jest ciekawa 450ps to fajna rzecz i nie potrzeba dwoch suszarek tak jak w rs6

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 21 lis 2014, 20:35

S4 b6 chyba nie ma tego samego silnika bo nie przez przypadek te silniki dosc czesto padaja w przeciwienstwie do bfm z a8 a 600ps to moze byc za duzo na taki silnik .Natomiast jesli to zakladalo mtm to napewno bedzie dobrze pracowalo :-)

Inter32
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 451
Rejestracja: 07 cze 2010, 16:32
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: Inter32 » 21 lis 2014, 22:10


ernesto

Post autor: ernesto » 21 lis 2014, 22:23

gryzzli pisze:S4 b6 chyba nie ma tego samego silnika bo nie przez przypadek te silniki
O ile dobrze kojarzę w nich rozrząd jest od strony ściany grodziowej. Wszystko po to by ucisnąć 4.2 pod maską. :D Z ehhh niby większe auto a starsze 4.2 wchodzi z drobną modyfikacją pasa przedniego w B5

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 lis 2014, 22:25

Inter32 pisze:wygląda ładnie i cena dobra http://www.mobile.de/pl/m.../202119245.html
hmm az sie wierzyc nie chce <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

kubek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 19 cze 2014, 01:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kubek » 22 lis 2014, 10:30

gryzzli pisze:Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/marka/audi/mode ... 39931.html
Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki).
Pojawia się też wątpliwość czy ktoś ogarnie taką brykę (poza serwisem MTM).

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lis 2014, 11:48

kubek pisze:
gryzzli pisze:Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/marka/audi/mode ... 39931.html
Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki).
Pojawia się też wątpliwość czy ktoś ogarnie taką brykę (poza serwisem MTM).
no raczej sie podniosa bo odpowiednio do mocy silnika, powinny byc dostosowane rowniez inne podzespoly. A co do ogarniecia czegos podobnego to sie zabrali chlopaki w tym temacie:

http://www.a8team.pl/-rs8-d3-projekt-cz ... t13408.htm
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 22 lis 2014, 11:57

kubek pisze:Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki).
Jeżeli robić to z głową to oczywiście oprócz silnika warto zrobić też inne rzeczy jak np. hamulce.
Noi oczywiście koszty eksploatacji się zwiększą ale raczej nie do poziomu RS6.
kubek pisze:Pojawia się też wątpliwość czy ktoś ogarnie taką brykę (poza serwisem MTM).
Tu też dobre pytanie......
Kiedyś kiedyś miałem Omegę 2,5V6 z motorem dłubanym przez nadwornego tunera Opla firmę Irmscher - jak pojawiły mi się problemy z pracą silnika (co notabene okazało się pierdołą) to pojechałem z tym do ASO.
Tam grzecznie mnie spławiono mówiąc, że nie mają danych dotyczących takich silników i Irmscher takich danych im nie udostępni - posiadałem oryginalny certyfikat tunera z numerem nadwozia ale to w rozmowach nic nie pomogło. Powiedziano mi, że silnik ten pod oryginalnym skanerem diagnostycznym może zgłaszać różne błędy lub niektóre parametry mogą wykraczać poza wartości fabryczne i w związku z tym oni nie będą potrafili poprawnie zdiagnozować usterki.
Masakra :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Hesher

Post autor: Hesher » 22 lis 2014, 15:11

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... ORT&noec=1


Audi S4 B6 Avant Quattro V8 Turbo Engine (BBK engine code) 600 horsepower (dyno graph in photo gallery) Our Audi look like OEM S4 from the outside. All of engine modifications were done by Polish company ProTurbo.com.pl This is completely street car, which sometimes serve as car to go to competition or on night cruise :) Option: -Recaro seats (shammy cream middle and leather black side) -Carbon fiber interior -Navigation -Telephone -Sunroof -Rear roller blind -Automatic Air Conditioner -3 extra Shadow gauges on dashboard (Boost, Oil temperature and Exhaust Gas temperature) -Launch Control and No Lift Shifting Performances: 0-100 km/h - 3,4 sec. 100-200 km/h - 6,5 sec. 1/4 mile - 10,8 sec. Opportunity to see the car 100 km from Warsaw.


mam rozumiec ze te auto ma rozrzad od sciany grodziowej

Zablokowany

Wróć do „Zakup kontrolowany - kupujemy A8/S8”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl