

![]() |
![]() |
![]() |
No właśnie, coś kojarzę to W12 - już wtedy właścicielowi wydawało się, że kupił perłę nad perłami, zero dyskusji i średnio ukierunkowany na dyskusję z klientem.dice111 pisze:Chciałem kupić to W12 jak była jeszcze lekko dojechana z przodu i za 35 tyś, potem była wystawiona na mobile za 10 tyś ojro. Przebieg jest prawdziwy, bo sprawdzałem, a kolega z forum był to oglądać dla mnie (samochód kupiony z ubezpieczalni z Francji, ponoć od milionera kolekcjonera), ale widzę, że człowiek chce zrobić deal życia bo jak włożyl z 5-7 tyś PLN to chce na czysto wyjść kolo 50 tyśJak ktoś jest zainteresowany to na PW udzielę informacji.
gryzzli pisze:Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/marka/audi/mode ... 39931.html
hmm az sie wierzyc nie chceInter32 pisze:wygląda ładnie i cena dobra http://www.mobile.de/pl/m.../202119245.html
Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki).gryzzli pisze:Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/marka/audi/mode ... 39931.html
no raczej sie podniosa bo odpowiednio do mocy silnika, powinny byc dostosowane rowniez inne podzespoly. A co do ogarniecia czegos podobnego to sie zabrali chlopaki w tym temacie:kubek pisze:Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki).gryzzli pisze:Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/marka/audi/mode ... 39931.html
Pojawia się też wątpliwość czy ktoś ogarnie taką brykę (poza serwisem MTM).
Jeżeli robić to z głową to oczywiście oprócz silnika warto zrobić też inne rzeczy jak np. hamulce.kubek pisze:Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki).
Tu też dobre pytanie......kubek pisze:Pojawia się też wątpliwość czy ktoś ogarnie taką brykę (poza serwisem MTM).