[ - ] Ciekawe Audi A8 - allegro, mobile, ebay
No właśnie, coś kojarzę to W12 - już wtedy właścicielowi wydawało się, że kupił perłę nad perłami, zero dyskusji i średnio ukierunkowany na dyskusję z klientem.dice111 pisze:Chciałem kupić to W12 jak była jeszcze lekko dojechana z przodu i za 35 tyś, potem była wystawiona na mobile za 10 tyś ojro. Przebieg jest prawdziwy, bo sprawdzałem, a kolega z forum był to oglądać dla mnie (samochód kupiony z ubezpieczalni z Francji, ponoć od milionera kolekcjonera), ale widzę, że człowiek chce zrobić deal życia bo jak włożyl z 5-7 tyś PLN to chce na czysto wyjść kolo 50 tyś Jak ktoś jest zainteresowany to na PW udzielę informacji.
Wtedy była uszkodzona, teraz naprawił i widzę wartość auta wzrosła kilkukrotnie <tjaa>
Ale mówił, że jak ktoś nie da za niego worka pieniędzy to sobie ją zostawi więc nie ma sensu kupować, niech trzyma ją dla siebie
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/marka/audi/mode ... 39931.html
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
gryzzli pisze:Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/marka/audi/mode ... 39931.html
Bardzo chętnie bym widział takie auto u siebie - może kiedyś
Ostatnio zmieniony 21 lis 2014, 20:24 przez michalwruszak, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
wygląda ładnie i cena dobra http://www.mobile.de/pl/marka/audi/mode ... 19245.html
hmm az sie wierzyc nie chceInter32 pisze:wygląda ładnie i cena dobra http://www.mobile.de/pl/m.../202119245.html
to nie jest zwykły napęd...to
Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki).gryzzli pisze:Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/marka/audi/mode ... 39931.html
Pojawia się też wątpliwość czy ktoś ogarnie taką brykę (poza serwisem MTM).
no raczej sie podniosa bo odpowiednio do mocy silnika, powinny byc dostosowane rowniez inne podzespoly. A co do ogarniecia czegos podobnego to sie zabrali chlopaki w tym temacie:kubek pisze:Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki).gryzzli pisze:Panowie a tu mala ciekawostka :-) Myslalem ze tylko w d2 byla taka opcja u mtm a tu okazuje sie ze i d3 tez mozna bylo sobie cos takiego zamowic http://www.mobile.de/pl/marka/audi/mode ... 39931.html
Pojawia się też wątpliwość czy ktoś ogarnie taką brykę (poza serwisem MTM).
http://www.a8team.pl/-rs8-d3-projekt-cz ... t13408.htm
to nie jest zwykły napęd...to
Jeżeli robić to z głową to oczywiście oprócz silnika warto zrobić też inne rzeczy jak np. hamulce.kubek pisze:Mam pytanie: czy taka modyfikacja auta nie podnosi kosztów utrzymania z poziomu zwykłego D3 4.2 do poziomu np. RS6? (hamulce, wydechy, sprężarki).
Noi oczywiście koszty eksploatacji się zwiększą ale raczej nie do poziomu RS6.
Tu też dobre pytanie......kubek pisze:Pojawia się też wątpliwość czy ktoś ogarnie taką brykę (poza serwisem MTM).
Kiedyś kiedyś miałem Omegę 2,5V6 z motorem dłubanym przez nadwornego tunera Opla firmę Irmscher - jak pojawiły mi się problemy z pracą silnika (co notabene okazało się pierdołą) to pojechałem z tym do ASO.
Tam grzecznie mnie spławiono mówiąc, że nie mają danych dotyczących takich silników i Irmscher takich danych im nie udostępni - posiadałem oryginalny certyfikat tunera z numerem nadwozia ale to w rozmowach nic nie pomogło. Powiedziano mi, że silnik ten pod oryginalnym skanerem diagnostycznym może zgłaszać różne błędy lub niektóre parametry mogą wykraczać poza wartości fabryczne i w związku z tym oni nie będą potrafili poprawnie zdiagnozować usterki.
Masakra
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... ORT&noec=1
Audi S4 B6 Avant Quattro V8 Turbo Engine (BBK engine code) 600 horsepower (dyno graph in photo gallery) Our Audi look like OEM S4 from the outside. All of engine modifications were done by Polish company ProTurbo.com.pl This is completely street car, which sometimes serve as car to go to competition or on night cruise Option: -Recaro seats (shammy cream middle and leather black side) -Carbon fiber interior -Navigation -Telephone -Sunroof -Rear roller blind -Automatic Air Conditioner -3 extra Shadow gauges on dashboard (Boost, Oil temperature and Exhaust Gas temperature) -Launch Control and No Lift Shifting Performances: 0-100 km/h - 3,4 sec. 100-200 km/h - 6,5 sec. 1/4 mile - 10,8 sec. Opportunity to see the car 100 km from Warsaw.
mam rozumiec ze te auto ma rozrzad od sciany grodziowej
Audi S4 B6 Avant Quattro V8 Turbo Engine (BBK engine code) 600 horsepower (dyno graph in photo gallery) Our Audi look like OEM S4 from the outside. All of engine modifications were done by Polish company ProTurbo.com.pl This is completely street car, which sometimes serve as car to go to competition or on night cruise Option: -Recaro seats (shammy cream middle and leather black side) -Carbon fiber interior -Navigation -Telephone -Sunroof -Rear roller blind -Automatic Air Conditioner -3 extra Shadow gauges on dashboard (Boost, Oil temperature and Exhaust Gas temperature) -Launch Control and No Lift Shifting Performances: 0-100 km/h - 3,4 sec. 100-200 km/h - 6,5 sec. 1/4 mile - 10,8 sec. Opportunity to see the car 100 km from Warsaw.
mam rozumiec ze te auto ma rozrzad od sciany grodziowej