części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 FL ALL ] Alert olejowy, Olstand Motor prufen

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 lis 2014, 21:07

Plewis pisze:
martin_rs4 pisze:na zdjeciu widac nie co wyzej ;) po prawej stronie silnika nad filtrem oleju. Najlepiej jest zdemontowac filtr powietrza to jest dobre dojscie
filrt powietrza czy rure dolotową..??
No ja Cię proszę.. http://www.a8team.pl/d2-95-42pb-lpg-czu ... vt3063.htm

Na forum jeszcze zalecają ściągnąć miskę olejową i sprawdzić czy smok pompy nie jest zatkany np resztkami filtra oleju :P

Podobny temat z problemem ciśnienia oleju (jest tam też pokazany powyższy smok): http://www.a8team.pl/d2-94-42pb-lpg-kon ... vt7081.htm

Plewis
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 19 mar 2014, 20:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Plewis » 18 lis 2014, 00:59

krzychu22.p1i pisze:
Plewis pisze:
martin_rs4 pisze:na zdjeciu widac nie co wyzej ;) po prawej stronie silnika nad filtrem oleju. Najlepiej jest zdemontowac filtr powietrza to jest dobre dojscie
filrt powietrza czy rure dolotową..??
No ja Cię proszę.. http://www.a8team.pl/d2-95-42pb-lpg-czu ... vt3063.htm

Na forum jeszcze zalecają ściągnąć miskę olejową i sprawdzić czy smok pompy nie jest zatkany np resztkami filtra oleju :P

Podobny temat z problemem ciśnienia oleju (jest tam też pokazany powyższy smok): http://www.a8team.pl/d2-94-42pb-lpg-kon ... vt7081.htm
bardzo dziekuje za podpowiedz ,jeszcze tylko dane dotyczące ciśnienia jakie powinno byc i bede mógł działac :)
-moze ktoś bedzie miał podobne bolączki ze swoją ósemeczką to bedzie temat na tacy miał...
po za tym nabijam posty ,bede mógł pokazać moje Ósemeczki :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 lis 2014, 07:37

Plewis pisze:jeszcze tylko dane dotyczące ciśnienia jakie powinno byc i bede mógł działac
Prawidłowe cisnienie:

Na biegu jałowym od 1 do 2,5bar natomiast przy 3000obr/min od 3 do 5 bar. Sprawdzaj przy temperaturze oleju min. 80st.C.
to nie jest zwykły napęd...to

Plewis
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 19 mar 2014, 20:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Plewis » 18 lis 2014, 22:51

martin_rs4 pisze:
Plewis pisze:jeszcze tylko dane dotyczące ciśnienia jakie powinno byc i bede mógł działac
Prawidłowe cisnienie:

Na biegu jałowym od 1 do 2,5bar natomiast przy 3000obr/min od 3 do 5 bar. Sprawdzaj przy temperaturze oleju min. 80st.C.
ok dzięki ,dziś sprawdziłem ,ze z pod lub z czujniki cieknie olej ,może on jest odpowiedzialny za ten alert... na dniach zdiagnozuje

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 19 lis 2014, 08:16

Mój Boże kupiłeś tego żółtka ;( czemu nie dałeś go w temacie " kupujemy audi" znam to auto wiem jak było katowane i nie chcę Ciebie straszyć... Powodzenia

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 lis 2014, 09:45

AMSTAFF pisze:znam to auto wiem jak było katowane i nie chcę Ciebie straszyć...
hehe AMSTAFF, chyba juz to zrobiłeś ... ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Plewis
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 19 mar 2014, 20:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Plewis » 19 lis 2014, 14:47

martin_rs4 pisze:
AMSTAFF pisze:znam to auto wiem jak było katowane i nie chcę Ciebie straszyć...
hehe AMSTAFF, chyba juz to zrobiłeś ... ;)
nie ma sie co śmiać <tjaa> :p

Awatar użytkownika
danielos8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 472
Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: danielos8 » 20 lis 2014, 12:47

Plewis, jak Ci cieknie już z czujnika cisnienia oleju to lepiej go wymien jak najszybciej bo możesz sie zdziwić jak na trasie staniesz i bedziesz miał dym z pod machy i duzy wyciek z tego gówna. Przerobiłem to własnie po kupnie s8 :)
dare to be great

Plewis
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 19 mar 2014, 20:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Plewis » 20 lis 2014, 19:50

danielos8 pisze:Plewis, jak Ci cieknie już z czujnika cisnienia oleju to lepiej go wymien jak najszybciej bo możesz sie zdziwić jak na trasie staniesz i bedziesz miał dym z pod machy i duzy wyciek z tego gówna. Przerobiłem to własnie po kupnie s8 :)
o widzisz jakaś bolączka tych czujników, dzięki za rade ,jeśli to z niego bedzie ciec to oczywiście wymienię-niebieski czy biały tam siedzi który masz silnik,rok??

Plewis
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 19 mar 2014, 20:19
Lokalizacja: PL

Post autor: Plewis » 30 lis 2014, 01:08

w moim silniku AQH czujnik jest czarny i on miał winę ,ciekło z niego ,czujnik zmieniony ,problemem jest jedynie przykręcenie go bo miejsca mało i klucz 24mm też nie pierwszy lepszy pasuje ,jego wymiana po wyjęciu puszki filtra trwa cały zabieg na spokojnie 30minut

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl