[D3 04 4.2MPI/LPG ] BRC zalozylem, teraz prosze o rade
Niby tak ale zależy od korekt zaszytych w sterowniku.pepi pisze:z brc nie ma tak łatwo
tylko wy jednego nie rozumiecie jak nawet ustawili dla wolnych tylko
to na wolnych było by ok
Ustawienia robili zapewne na wygrzanym motorze.
Ciekawe co dzieje się przy przejściu. Bez podglądu do sterowników to wróżenie z fusów.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
- Lokalizacja: Białystok
Na vagu nic nie ma kompletnie, wszystkie parametry, czasy prawidłowe, jesli jezdze na benzynie, a po gazie wypadanie zaplonu losowe.
Dzisiaj na trasie problem wrócił, dałem buta, zdejmuje nogę z gazu i znów to samo(check engine i drżenie).
przerzucilem na benzyne-samochod sie uspokoił
znów włączyłem gaz-jadę spokojnie wszystko ok, znów gaz do dechy i problem wraca, sprawdzałem kilka razy.
padał spory deszcz, ale to raczej nie ma związku
Dzisiaj na trasie problem wrócił, dałem buta, zdejmuje nogę z gazu i znów to samo(check engine i drżenie).
przerzucilem na benzyne-samochod sie uspokoił
znów włączyłem gaz-jadę spokojnie wszystko ok, znów gaz do dechy i problem wraca, sprawdzałem kilka razy.
padał spory deszcz, ale to raczej nie ma związku
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
- Lokalizacja: Białystok
Nie wierzę, że nie da się tego wyregulować...mam nadzieję, że to kwestia regulacji bo co mogłoby byc nie tak...pepi pisze:z brc nie ma tak łatwo
tylko wy jednego nie rozumiecie jak nawet ustawili dla wolnych tylko
to na wolnych było by ok
a wyżej coś by się działo
A tu wolne kijowe więc albo napindala na dwóch paliwach albo jakiś babol
Jeszcze wrócę w poniedziałek tam gdzie go zakładałem, nie wysilą szare komórki, a jeśli nie potrafią to mogą zabierać instalacje z powrotem
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
- Lokalizacja: Białystok
Muszą doprowadzić ci do ładu pamiętaj że reklamację zgłasza się na piśmie jeżeli nie dadzą sobie rady to wtedy możesz zażądać demontażu bądź wymiany, ew regulacji w innym serwisie.
Tak jak pepi, pisze może go zalewać np przy wychodzeniu z cutoff (przerosty ciśnienia) bez konkretnych oględzin parametrów nici.
Jeżeli wywala ci wypadanie zapłonów to któreś parametry wykraczają poza norme, trzeba podejrzeć w vagu czy ma za bogato czy za ubogo czy są jakieś inne nieprawidłowości.
Tak jak pepi, pisze może go zalewać np przy wychodzeniu z cutoff (przerosty ciśnienia) bez konkretnych oględzin parametrów nici.
Jeżeli wywala ci wypadanie zapłonów to któreś parametry wykraczają poza norme, trzeba podejrzeć w vagu czy ma za bogato czy za ubogo czy są jakieś inne nieprawidłowości.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 paź 2013, 07:47
- Lokalizacja: Białystok
cwaniakować nie mam zamiaru, expertę nie jestem, ale to, że na gazie zapłon wypada, a na benzie nie, MOZE być spowodowane cewkami. tak samo jak falowanie obrotów na benzynie będzie minimalne, a na gazie większe. co do mapy, to vag niczego nie pokaże, trzebaby się wpinać z programem brc, a jak ktoś nie ma pojęcia o tym, to i tak nie ogarnie, bo on jest kilkupoziomowy. musi być rozsądny warsztat, który to zrobi, szyld brc nie zawsze jest wyznacznikiem.. jeśli nie masz nikogo w okolicy, to może przynajmniej znajdź kogoś z sondą szerokopasmową, żeby chociaż afr sprawdzić..
ja jestem z podkarpacia, to do głównej siedziby brc w Tarnowie mam blisko, ale może Ty tez kogoś znajdziesz. a może będziesz przypadkiem gdzieś jechał w te okolice np na ferie, to warto byłoby ich odwiedzić..
ja jestem z podkarpacia, to do głównej siedziby brc w Tarnowie mam blisko, ale może Ty tez kogoś znajdziesz. a może będziesz przypadkiem gdzieś jechał w te okolice np na ferie, to warto byłoby ich odwiedzić..
Dokładnie. Instalacja gazowa a raczej tlenek gazotu potrzebuje lepszej iskry do swojej kultury pracy. Tam gdzie benzyna sobie poradzi to na gazie zaczną się problemy.shultz pisze: ale to, że na gazie zapłon wypada, a na benzie nie, MOZE być spowodowane cewkami. tak samo jak falowanie obrotów na benzynie będzie minimalne, a na gazie większe..
LPG jest bardzo wymagający dlatego ukazuje wszelkie niedomagania układu zapłonowego ( świece, fajki, cewki, przewody, moduły itp )
Z czegoś się wzięła stara śpiewka podczas zakładania lpg lub regulacji ( świece, przewody nowe muszą być )
Dlatego że czasami nawet regulacja nie pomagała bo i tak kiepsko spalał ze względu na braki w sile iskry.
Do gazu musi iść pierun a nie iskierka z zapalniczki Zippo za 2,50
Ernesto pięknie ująłeś to, co miałem na myśli. moderator to moderator;)
Pepi tutaj już zaczynamy wchodzić na dość chybotliwy temat, czy gość, który zakłada lpg powinien być jednocześnie diagnostą Twojego samochodu.. myślę, że zdania mogą być podzielone.
Objawy, które podałeś wskazują po mojemu na problem z prądem (wbrew pozorom deszczowa pogoda też ma wpływ - wilgoć w powietrzu i uszkodzone cewki od razu gorzej pracują)
Vagiem sprawdzisz ewentualnie na którym cylindrze wypada zapłon, a nie w jakiej kondycji są cewki. nie znam sposobu, na sprawdzenie ogólnego stanu cewek (jeśli ktoś ma pomysł to podajcie proszę, bo tak jak mówię expertę nie jestem). dopiero jak padnie całkiem to wiadomo konkretnie, inaczej można się długo bawić w kotka i myszkę i szukać wadliwej.
po mojemu zacząłbym, tak jak mówię, od wpakowania szerokopasmówki w wydech, żeby sprawdzić czy nie zalewa. jeśli afr będzie w normie - no to odpowiedz masz.
oczywiście to wszystko to tylko sugestia, ale sprawdzić możesz.
Pepi tutaj już zaczynamy wchodzić na dość chybotliwy temat, czy gość, który zakłada lpg powinien być jednocześnie diagnostą Twojego samochodu.. myślę, że zdania mogą być podzielone.
Objawy, które podałeś wskazują po mojemu na problem z prądem (wbrew pozorom deszczowa pogoda też ma wpływ - wilgoć w powietrzu i uszkodzone cewki od razu gorzej pracują)
Vagiem sprawdzisz ewentualnie na którym cylindrze wypada zapłon, a nie w jakiej kondycji są cewki. nie znam sposobu, na sprawdzenie ogólnego stanu cewek (jeśli ktoś ma pomysł to podajcie proszę, bo tak jak mówię expertę nie jestem). dopiero jak padnie całkiem to wiadomo konkretnie, inaczej można się długo bawić w kotka i myszkę i szukać wadliwej.
po mojemu zacząłbym, tak jak mówię, od wpakowania szerokopasmówki w wydech, żeby sprawdzić czy nie zalewa. jeśli afr będzie w normie - no to odpowiedz masz.
oczywiście to wszystko to tylko sugestia, ale sprawdzić możesz.