części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 05 lut 2015, 21:12

Czyli podsumowując potrzebne następujące podzespoły:
1. Przód:
- tarcze 385x36mm 4E0 615 301 K
- klocki 4E0 698 151 K
- zaciski 2 tłoczkowe 4E0 615 123/4 D albo 4E0 615 123/4 E plus jarzma
2. Tył:
- tarcze 312x22mm 8D0615601E
- jarzma 8D0615425A
- klocki i zaciski zostają ori
Ostatnio zmieniony 06 lut 2015, 00:25 przez danishow, łącznie zmieniany 2 razy.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 05 lut 2015, 21:16

Gdzie dostepne trw?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 05 lut 2015, 21:23

W niemcowni :) ...sprawdzałem u naszego dostawcy, firma Trost ale inne pewnie też mają.

Gość

Post autor: Gość » 05 lut 2015, 21:25

danishow pisze:Czyli podsumowując potrzebne następujące podzespoły:
1. Przód:
- tarcze 385x36mm 4E0 615 301 K
- klocki 4E0 698 151 K
- zaciski 4 tłoczkowe 4E0 615 123 D
- jarzma zostają ori
2. Tył:
- tarcze 312x22mm 8D0615601E
- jarzma 8D0615425A
- klocki i zaciski zostają ori
I do przedlifta jeszcze zwrotnice poliftowe.

Ktos się orientuje w całości kosztów tego zestawu
??

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 05 lut 2015, 21:29

A proszę bardzo, wszystko nowe markowych producentów.

Gość

Post autor: Gość » 05 lut 2015, 21:34

Tylko 2 tyś euro? Jednak zostane z serią :D

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 lut 2015, 21:49

Ale to nówki graty :P

Mała poprawka zaciski z D3 s8/w12 są 2 tłoczkowe nie 4ro :) Przód zrobiłem za 1650zł kpl w stanie igła więc się da, tył jakoś 1240zł na nówkach (oprócz zacisków bo są używki) :)

Daniel, jarzma i zaciski na przód muszą być z D3 a nie mix bo te z D2 to całkiem inna konstrukcja! :P

//Edit:
Ostatnio zmieniony 05 lut 2015, 22:28 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 05 lut 2015, 22:03

Myślę że jak się skończa moje przednie to rozważę normalne heble z D3 a co do tyłu to sie bede martwić jak się skończy a do tego tez daleko...

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 05 lut 2015, 22:56

Krzyśku, już poprawione ;)

adrian949

Post autor: adrian949 » 06 lut 2015, 08:44

Krzysiek jak możesz nagraj jak hamuje twój zestaw ze 150 do 0. ;)

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 06 lut 2015, 23:50

Ja wrzuciłem na przód heble ze zwykłej A8 D3 i jestem zadowolony. Szukałem chwilke wszystkich gratów, zmiescilem sie w 900 zl. Do preFl kupilem dystanse (przy okazji poznalem kolege "SenatorS8" :) ), zamiast wymieniać zwrotnice na Fl.

Zaciski (2 tloczkowe na tarcze 360mm)- 350 zl
Dystanse - 350 zl
Tarcze i klocki w bdb stanie - 200 zl

Tarcze i klocki kupilem uzywki, bo na samym poczatku nie bylem przekonany co do tego zestawu. Teraz z czystym sumieniem moge polecic taki zestaw, minely bolaczki z biciem przy jezdzie i hamowaniu, no i hamowanie jest o niebo lepsze. Pomoc przy tej operacji otrzymalem od "SenatorS8" i "Marekp750" dzieki ich wiedzy udalo mi sie ten temat ogarnać, bez wiekszych przygód :)

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 07 lut 2015, 08:02

danishow pisze:A proszę bardzo, wszystko nowe markowych producentów.

Podaj kolego adres tej stronki gdzie sprawdzałeś te części
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 lut 2015, 19:28

Panowie a może ktoś z was się orientuje jak to jest z hamulcami z Audi R8 5.2 FSI. Mój szef będzie wymieniać na ceramiczne i obecne będę mógł od niego za grosze odkupić ...pytanie, czy będzie trzeba dużo przerabiać?

michalwruszak, bez loginu (warsztat) nic nie sprawdzisz :(

Jak ktoś już szuka zacisków z D3, to poniżej coś znajdzie ...wysyłka do PL 30 dolców

http://www.ebay.com/itm/DAP-04-09-AUDI- ... 36&vxp=mtr

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 03 kwie 2015, 22:53

I na mnie przyszła pora na wymianę hamulców. Z miesiąc temu miałem szybszą przejażdżkę z 2 z przodu, kilka hamowań niezbyt intensywnych i za każdym razem auto wpadało w coraz większe wibracje... tarcze zwichrowały się, może zużyte 1 mm od nominału, co za szmelc, nie będę pisał co to za producent. Najpierw chciałem przetaczać, ale przecież jak obydwię już zwichrowały się bez jakiegoś ekstremalnego hamowania to będzie tak kolejny raz wcześniej czy później.
Zatem wymiana na hamulce z D3, skompletowałem prawie wszystko, czekam jeszcze na przewody gumowe i jest jeden problem. Kupujac zaciski nie zwróciłem uwagi, że nie ma tych krótkich metalowych przewodów przy nich. Nigdzie nie mogę ich kupić. Zatem pytanie czy ktoś się orientuje czy te z zacisków z D2 jest szansa aby przełożyć, czy musi być oryginał ? Może ktos ma na zbyciu te przewody, na Allegro szukałem ale wszyscy je sprzedają w komplecie z zaciskami.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 03 kwie 2015, 23:21

sylwekr, zamów z ASO ...kosztują niecałe 9,20 euro/sztuka. Do tego potrzebujesz jeszcze uchwyty blaszane o ile nie było ich z zaciskami. Przerabiałem to u siebie jakieś dwa tygodnie temu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl