[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
Czyli podsumowując potrzebne następujące podzespoły:
1. Przód:
- tarcze 385x36mm 4E0 615 301 K
- klocki 4E0 698 151 K
- zaciski 2 tłoczkowe 4E0 615 123/4 D albo 4E0 615 123/4 E plus jarzma
2. Tył:
- tarcze 312x22mm 8D0615601E
- jarzma 8D0615425A
- klocki i zaciski zostają ori
1. Przód:
- tarcze 385x36mm 4E0 615 301 K
- klocki 4E0 698 151 K
- zaciski 2 tłoczkowe 4E0 615 123/4 D albo 4E0 615 123/4 E plus jarzma
2. Tył:
- tarcze 312x22mm 8D0615601E
- jarzma 8D0615425A
- klocki i zaciski zostają ori
Ostatnio zmieniony 06 lut 2015, 00:25 przez danishow, łącznie zmieniany 2 razy.
I do przedlifta jeszcze zwrotnice poliftowe.danishow pisze:Czyli podsumowując potrzebne następujące podzespoły:
1. Przód:
- tarcze 385x36mm 4E0 615 301 K
- klocki 4E0 698 151 K
- zaciski 4 tłoczkowe 4E0 615 123 D
- jarzma zostają ori
2. Tył:
- tarcze 312x22mm 8D0615601E
- jarzma 8D0615425A
- klocki i zaciski zostają ori
Ktos się orientuje w całości kosztów tego zestawu
??
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ale to nówki graty
Mała poprawka zaciski z D3 s8/w12 są 2 tłoczkowe nie 4ro Przód zrobiłem za 1650zł kpl w stanie igła więc się da, tył jakoś 1240zł na nówkach (oprócz zacisków bo są używki)
Daniel, jarzma i zaciski na przód muszą być z D3 a nie mix bo te z D2 to całkiem inna konstrukcja!
//Edit:
Mała poprawka zaciski z D3 s8/w12 są 2 tłoczkowe nie 4ro Przód zrobiłem za 1650zł kpl w stanie igła więc się da, tył jakoś 1240zł na nówkach (oprócz zacisków bo są używki)
Daniel, jarzma i zaciski na przód muszą być z D3 a nie mix bo te z D2 to całkiem inna konstrukcja!
//Edit:
Ostatnio zmieniony 05 lut 2015, 22:28 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja wrzuciłem na przód heble ze zwykłej A8 D3 i jestem zadowolony. Szukałem chwilke wszystkich gratów, zmiescilem sie w 900 zl. Do preFl kupilem dystanse (przy okazji poznalem kolege "SenatorS8" ), zamiast wymieniać zwrotnice na Fl.
Zaciski (2 tloczkowe na tarcze 360mm)- 350 zl
Dystanse - 350 zl
Tarcze i klocki w bdb stanie - 200 zl
Tarcze i klocki kupilem uzywki, bo na samym poczatku nie bylem przekonany co do tego zestawu. Teraz z czystym sumieniem moge polecic taki zestaw, minely bolaczki z biciem przy jezdzie i hamowaniu, no i hamowanie jest o niebo lepsze. Pomoc przy tej operacji otrzymalem od "SenatorS8" i "Marekp750" dzieki ich wiedzy udalo mi sie ten temat ogarnać, bez wiekszych przygód
Zaciski (2 tloczkowe na tarcze 360mm)- 350 zl
Dystanse - 350 zl
Tarcze i klocki w bdb stanie - 200 zl
Tarcze i klocki kupilem uzywki, bo na samym poczatku nie bylem przekonany co do tego zestawu. Teraz z czystym sumieniem moge polecic taki zestaw, minely bolaczki z biciem przy jezdzie i hamowaniu, no i hamowanie jest o niebo lepsze. Pomoc przy tej operacji otrzymalem od "SenatorS8" i "Marekp750" dzieki ich wiedzy udalo mi sie ten temat ogarnać, bez wiekszych przygód
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
danishow pisze:A proszę bardzo, wszystko nowe markowych producentów.
Podaj kolego adres tej stronki gdzie sprawdzałeś te części
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Panowie a może ktoś z was się orientuje jak to jest z hamulcami z Audi R8 5.2 FSI. Mój szef będzie wymieniać na ceramiczne i obecne będę mógł od niego za grosze odkupić ...pytanie, czy będzie trzeba dużo przerabiać?
michalwruszak, bez loginu (warsztat) nic nie sprawdzisz
Jak ktoś już szuka zacisków z D3, to poniżej coś znajdzie ...wysyłka do PL 30 dolców
http://www.ebay.com/itm/DAP-04-09-AUDI- ... 36&vxp=mtr
michalwruszak, bez loginu (warsztat) nic nie sprawdzisz
Jak ktoś już szuka zacisków z D3, to poniżej coś znajdzie ...wysyłka do PL 30 dolców
http://www.ebay.com/itm/DAP-04-09-AUDI- ... 36&vxp=mtr
I na mnie przyszła pora na wymianę hamulców. Z miesiąc temu miałem szybszą przejażdżkę z 2 z przodu, kilka hamowań niezbyt intensywnych i za każdym razem auto wpadało w coraz większe wibracje... tarcze zwichrowały się, może zużyte 1 mm od nominału, co za szmelc, nie będę pisał co to za producent. Najpierw chciałem przetaczać, ale przecież jak obydwię już zwichrowały się bez jakiegoś ekstremalnego hamowania to będzie tak kolejny raz wcześniej czy później.
Zatem wymiana na hamulce z D3, skompletowałem prawie wszystko, czekam jeszcze na przewody gumowe i jest jeden problem. Kupujac zaciski nie zwróciłem uwagi, że nie ma tych krótkich metalowych przewodów przy nich. Nigdzie nie mogę ich kupić. Zatem pytanie czy ktoś się orientuje czy te z zacisków z D2 jest szansa aby przełożyć, czy musi być oryginał ? Może ktos ma na zbyciu te przewody, na Allegro szukałem ale wszyscy je sprzedają w komplecie z zaciskami.
Zatem wymiana na hamulce z D3, skompletowałem prawie wszystko, czekam jeszcze na przewody gumowe i jest jeden problem. Kupujac zaciski nie zwróciłem uwagi, że nie ma tych krótkich metalowych przewodów przy nich. Nigdzie nie mogę ich kupić. Zatem pytanie czy ktoś się orientuje czy te z zacisków z D2 jest szansa aby przełożyć, czy musi być oryginał ? Może ktos ma na zbyciu te przewody, na Allegro szukałem ale wszyscy je sprzedają w komplecie z zaciskami.