D2 lift czy przed lift? Oto jest pytanie!
Wydzielone. Dołaczam jeszcze posta gryzzli bo dzies sie zawieruszył
gryzzli pisze:Zgodze sie z przedmowcami ze d2 po lifcie wyglada jak pelny projekt.Co do nastawnikow to moge tyle powiedziec ze one wcale sie szybko nie zuzywaja .Mialem okazje ogladac nastawniki w mojej s8 po przebiegu 135tys i napewno nie byly wymienianie wczesniej przy wymianie uszczelek pod deklami i powiem ze zuzycie slizgow bylo znikome wiec przypuszczam ze normalnie wytrzymyja 300tys bez zajakniecia .
Oj tam Apo narzekasz na te lifty jakby Ci krzywdę zrobiły
Fakt, jeśli się patrzy na koszta, to prawie zawsze - starsze/tańsze/mniej wymyślne auto wygra.
Ale jednak ta technologia nie idzie do przodu zupełnie na marne, coś tam przybywa tym autkom z czasem.
Ja zaczynając szukać A8 szukałem D3, ale parę rzeczy mnie przestraszyło właśnie finansowo i skończyło się na S8 D2 i wydaniu reszty na doprowadzenie paru rzeczy do porządku i jakieś małe fanaberie Więc jeśli ktoś szuka D2 (szczególnie pierwszej swojej A8) to zgodzę się, że lepiej celować w przedlift - zostanie trochę kasy na jakieś naprawy/mody.
Faktem jest, że każdy z nas jest inny i ma inne gusta, ale chyba wszyscy jesteśmy trochę wybredni i zapatrzeni w swoje 8ki na tyle, że coś tam się do roboty znajdzie, bo jak nie będzie trzeba wydać kasy na te słynne nastawniki to się znajdzie coś innego na co chętnie wyłożymy jakiś grosz
Fakt, jeśli się patrzy na koszta, to prawie zawsze - starsze/tańsze/mniej wymyślne auto wygra.
Ale jednak ta technologia nie idzie do przodu zupełnie na marne, coś tam przybywa tym autkom z czasem.
Ja zaczynając szukać A8 szukałem D3, ale parę rzeczy mnie przestraszyło właśnie finansowo i skończyło się na S8 D2 i wydaniu reszty na doprowadzenie paru rzeczy do porządku i jakieś małe fanaberie Więc jeśli ktoś szuka D2 (szczególnie pierwszej swojej A8) to zgodzę się, że lepiej celować w przedlift - zostanie trochę kasy na jakieś naprawy/mody.
Faktem jest, że każdy z nas jest inny i ma inne gusta, ale chyba wszyscy jesteśmy trochę wybredni i zapatrzeni w swoje 8ki na tyle, że coś tam się do roboty znajdzie, bo jak nie będzie trzeba wydać kasy na te słynne nastawniki to się znajdzie coś innego na co chętnie wyłożymy jakiś grosz
Toporna i na swój sposób brzydka, bez wielofunkcji i bez tiptronika <lipa>Apophis pisze:Jaka toporna olbrzymia kierownica??
Jakie identyczne?... podobne ale nie identyczne..... przed-lift to jeszcze te klawisze jak z dużego biurowego kalkulatora rodem z A6C4 czy B80.... fuj..... środek po-lifta dużo ładniejszy.Apophis pisze:Jakie lata 80te?? Przcież poza detalami jest wszystko niemal identyczne a w szczegolności kokpit-mylisz chyba D11 z D2
Stawiając obok siebie D2 przed-liftem oraz BMW E38 i MB S-klasse W140 to D2 środkiem średnio z nimi konkuruje.... tzn. jest równie brzydkie z tymi klawiszami "od biurowego kalkulatora" - po-lift swoim środkiem E38 i W140 bije na całej linii, wygląda dużo młodziej i dużo nowocześniej niż konkurencja.
Jak to poprawiono?... przecież pierwsza A8 jak sama nazwa wskazuje jest pierwsza a poprawiono dużo rzeczy w D2 właśnie w po-lifcie.Apophis pisze:No taka prawda,ale w pierwszej A8 znacząco poprawiono wiele rzeczy czego nie było juz widać po przejściu na D3 lub dalej na D4.
Co do D3 kontra D2 to jest to przeskok oo całą epokę. I guzik prawda, że jest ono jakoś wyjątkowo awaryjne, owszem ze względu na wszechobecną elektronikę ma swoje mankamenty ale główną przyczyną większości usterek są zaniedbania serwisowe - jak by robić wszystko na czas (przeglądy, naprawy) to nie będzie ani problemów z uciekającym prądem, ani z pneumatyką, ani z całą resztą elektroniki, ani z twoimi ulubionymi nastawnikami rozrządu.
Niektórzy oczekują zakupu auta klasy wyższej za psie pieniądze z przebiegiem poniżej 100kkm, nie wykładanie ani grosza na serwis czy eksploatację i dożywotniej bezawaryjności i jeszcze żeby to coś budziło podziw i zachwyt we wszystkich okolicznych wioskach - te czasy to już dawno minęły <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSSik czytaj wolniej-poprawiono w A8 bledy z V8 i oglądalem nie tak dawno ciekawy niemiecki program na ten temat. Niestety nie ma pl wersji. Było o ewolucji aut i pare przykładow z audi podali z czym sie mozna zgodzić.
Czesciowo tez popierali ciebie ale z tym nie wszystkim sie zgodze bo jestem uparty(chodzi o propagande proekologiczną)
Nic mi FL nie zrobiło i jego szczescie bo bym sprzedał
Czesciowo tez popierali ciebie ale z tym nie wszystkim sie zgodze bo jestem uparty(chodzi o propagande proekologiczną)
Nic mi FL nie zrobiło i jego szczescie bo bym sprzedał