części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

D2 lift czy przed lift? Oto jest pytanie!

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 17 lut 2015, 20:35

Hyhy tylko usiądź żebyś się nie przewrócił ale wymontowałem przeciwmgielne zastępując je LEDami :D
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2015, 20:38

Hy Hy to tak jak ja tzn prawie tak samo :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 17 lut 2015, 20:43

Poza tym...ile razy w roku użyjesz tych przeciwmgielych ;) a Ledy mam z funkcją ściemniania jak włacze swiatła mijania, wiec prawie jak przeciwmgielne dzialają ...tylko ze bez przerwy :D
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2015, 20:47

Bayera,ja niestety mam wyłaczane po załączeniu mijania. Ale mam koncepcje przerobek dalszych więc możliwe że drogowe będą dziennymi a przeciwmgielne dodatkowymi długimi na zenonie...sam nie wiem :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 17 lut 2015, 23:14

mi sie podoba podswietlenie w Audi :D jak w statku predatora tak czerwono :D
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 lut 2015, 05:39

preston81 pisze:mi sie podoba podswietlenie w Audi :D jak w statku predatora tak czerwono :D
hehe...a to dobre porownanie jest :D
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 18 lut 2015, 06:59

Lifty sa po to co by zwiekszyć lub utrzymać sprzedaż danego auta nie wywalając jednocześnie wielkiej kasy na nowy model :P

Gość

Post autor: Gość » 18 lut 2015, 07:19

Wydzielone. Dołaczam jeszcze posta gryzzli bo dzies sie zawieruszył
gryzzli pisze:Zgodze sie z przedmowcami ze d2 po lifcie wyglada jak pelny projekt.Co do nastawnikow to moge tyle powiedziec ze one wcale sie szybko nie zuzywaja .Mialem okazje ogladac nastawniki w mojej s8 po przebiegu 135tys i napewno nie byly wymienianie wczesniej przy wymianie uszczelek pod deklami i powiem ze zuzycie slizgow bylo znikome wiec przypuszczam ze normalnie wytrzymyja 300tys bez zajakniecia .

rafalr93
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 09 wrz 2011, 15:28
Lokalizacja: RZuwary

Post autor: rafalr93 » 18 lut 2015, 07:31

Apophis, lifty są po to aby poprawić te pierwsze roczniki przed liftem . Nie oszukujmy się ale jak dla mnie to prawie inne samochody nie wspominając już o tym że przed liftem środek wygląda jak z aut z lat 80 i ta toporna i olbrzymia kierownica stanowczo na nie <lipa>

Gość

Post autor: Gość » 18 lut 2015, 08:19

Jaka toporna olbrzymia kierownica?? Jakie lata 80te?? Przcież poza detalami jest wszystko niemal identyczne a w szczegolności kokpit-mylisz chyba D11 z D2 :)
Audi V8 D11 ma ducha lat 80tych co oczywiście nie czyni z niej złej lecz mi juz średnio sie to podoba. D2 to juz lata '90

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 18 lut 2015, 08:33

V8 d11 ma pod soba wszystkie a8 .Matka wszystkich luksusowych audi .Tam nie bylo kompromisow. Ten samochod byl chyba najlepiej wykonana audi w historii od poczatku lat 70 XX wieku :-)

Gość

Post autor: Gość » 18 lut 2015, 08:37

No taka prawda,ale w pierwszej A8 znacząco poprawiono wiele rzeczy czego nie było juz widać po przejściu na D3 lub dalej na D4.

I tym akcentem moi drodzy jestesmy już w latach '80

Back to Past :D

r4q
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 228
Rejestracja: 18 lis 2013, 19:53
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: r4q » 18 lut 2015, 09:10

Oj tam Apo narzekasz na te lifty jakby Ci krzywdę zrobiły :D

Fakt, jeśli się patrzy na koszta, to prawie zawsze - starsze/tańsze/mniej wymyślne auto wygra.
Ale jednak ta technologia nie idzie do przodu zupełnie na marne, coś tam przybywa tym autkom z czasem.

Ja zaczynając szukać A8 szukałem D3, ale parę rzeczy mnie przestraszyło właśnie finansowo i skończyło się na S8 D2 i wydaniu reszty na doprowadzenie paru rzeczy do porządku i jakieś małe fanaberie :P Więc jeśli ktoś szuka D2 (szczególnie pierwszej swojej A8) to zgodzę się, że lepiej celować w przedlift - zostanie trochę kasy na jakieś naprawy/mody.

Faktem jest, że każdy z nas jest inny i ma inne gusta, ale chyba wszyscy jesteśmy trochę wybredni i zapatrzeni w swoje 8ki na tyle, że coś tam się do roboty znajdzie, bo jak nie będzie trzeba wydać kasy na te słynne nastawniki to się znajdzie coś innego na co chętnie wyłożymy jakiś grosz :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 lut 2015, 09:22

Apophis pisze:Jaka toporna olbrzymia kierownica??
Toporna i na swój sposób brzydka, bez wielofunkcji i bez tiptronika <lipa>
Apophis pisze:Jakie lata 80te?? Przcież poza detalami jest wszystko niemal identyczne a w szczegolności kokpit-mylisz chyba D11 z D2 :)
Jakie identyczne?... podobne ale nie identyczne..... przed-lift to jeszcze te klawisze jak z dużego biurowego kalkulatora rodem z A6C4 czy B80.... fuj..... środek po-lifta dużo ładniejszy.
Stawiając obok siebie D2 przed-liftem oraz BMW E38 i MB S-klasse W140 to D2 środkiem średnio z nimi konkuruje.... tzn. jest równie brzydkie z tymi klawiszami "od biurowego kalkulatora" - po-lift swoim środkiem E38 i W140 bije na całej linii, wygląda dużo młodziej i dużo nowocześniej niż konkurencja.
Apophis pisze:No taka prawda,ale w pierwszej A8 znacząco poprawiono wiele rzeczy czego nie było juz widać po przejściu na D3 lub dalej na D4.
Jak to poprawiono?... przecież pierwsza A8 jak sama nazwa wskazuje jest pierwsza :) a poprawiono dużo rzeczy w D2 właśnie w po-lifcie.

Co do D3 kontra D2 to jest to przeskok oo całą epokę. I guzik prawda, że jest ono jakoś wyjątkowo awaryjne, owszem ze względu na wszechobecną elektronikę ma swoje mankamenty ale główną przyczyną większości usterek są zaniedbania serwisowe - jak by robić wszystko na czas (przeglądy, naprawy) to nie będzie ani problemów z uciekającym prądem, ani z pneumatyką, ani z całą resztą elektroniki, ani z twoimi ulubionymi nastawnikami rozrządu.

Niektórzy oczekują zakupu auta klasy wyższej za psie pieniądze z przebiegiem poniżej 100kkm, nie wykładanie ani grosza na serwis czy eksploatację i dożywotniej bezawaryjności i jeszcze żeby to coś budziło podziw i zachwyt we wszystkich okolicznych wioskach - te czasy to już dawno minęły <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 18 lut 2015, 11:20

FOSSik czytaj wolniej-poprawiono w A8 bledy z V8 i oglądalem nie tak dawno ciekawy niemiecki program na ten temat. Niestety nie ma pl wersji. Było o ewolucji aut i pare przykładow z audi podali z czym sie mozna zgodzić.
Czesciowo tez popierali ciebie ale z tym nie wszystkim sie zgodze bo jestem uparty(chodzi o propagande proekologiczną) :P

Nic mi FL nie zrobiło i jego szczescie bo bym sprzedał :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl