[D2 FL ALL ] syczenie maglownicy ...
[D2 FL ALL ] syczenie maglownicy ...
...no i maglownica wymieniona....ku.wa, ja pierd..e, ch.j mnie zalewał jak ją wymieniałem....jeszcze tak długo i dużo mięsem nie rzucałem
powiem wam tylko że wymiana nastawników to pikuś, wręcz piękna robota w porównaniu do wymiany maglownicy odkręcenie srub to nie problem, najgorsza robota, to przykręcienie magla, w szczególnosci ta jedna sruba krora jest schowana...ale dla chcącego nic trudnego
do rzeczy...drugi magiel podłączony, zalany nowy płyn i sam magiel chodzi pięknie, servo działa bez zarzutu, ale.... cos syczy.... jak mnie to wpienia to masakra nic nie może isc gładko...
chodzi o to, że pod cisnieniem jest cichuto jak krece w lewo w prawo, jak tylko puszcze kierownice bądź ustawie na wprost, to syczy, jakby nieszczelnosc albo jakis zawór <niewiem> Nic nie cieknie, wszystko szczelne i wszystko działa, tylko to syczenie...Miał ktos cos podobnego ?
Nagrałem filmik jak to słychac tylko na pierwszym trzeba sie dobrze sprzsłuchać, najlepiej w słuchawkach...
1. wewnątrz
2. na zewnątrz
może trzeba to jakos odpowietrzyć, w sposób którego nie znam....
powiem wam tylko że wymiana nastawników to pikuś, wręcz piękna robota w porównaniu do wymiany maglownicy odkręcenie srub to nie problem, najgorsza robota, to przykręcienie magla, w szczególnosci ta jedna sruba krora jest schowana...ale dla chcącego nic trudnego
do rzeczy...drugi magiel podłączony, zalany nowy płyn i sam magiel chodzi pięknie, servo działa bez zarzutu, ale.... cos syczy.... jak mnie to wpienia to masakra nic nie może isc gładko...
chodzi o to, że pod cisnieniem jest cichuto jak krece w lewo w prawo, jak tylko puszcze kierownice bądź ustawie na wprost, to syczy, jakby nieszczelnosc albo jakis zawór <niewiem> Nic nie cieknie, wszystko szczelne i wszystko działa, tylko to syczenie...Miał ktos cos podobnego ?
Nagrałem filmik jak to słychac tylko na pierwszym trzeba sie dobrze sprzsłuchać, najlepiej w słuchawkach...
1. wewnątrz
2. na zewnątrz
może trzeba to jakos odpowietrzyć, w sposób którego nie znam....
to nie jest zwykły napęd...to
Erni chyba znalazłem przyczne...znalazłem na jedym z zaprzyjaźnionych forum a potem tu u nas
Za syczenie odpowiedzialny jest zawór zwrotny na jednym z przewodów hydraulicznych, ns tym z podwójną spiralą...
Pamiętam że go dosc mocno odgiąłem i może tam w środku wężyk podciśnieniowy który mógł pęknąć, albo jest jeszcze zaworek w nakrętce do tego węża... <niewiem> no nic jutr popatrzę, ale nie wydaje się to być cos poważnego na tyle żeby znów magla demontować <pomusz>
Za syczenie odpowiedzialny jest zawór zwrotny na jednym z przewodów hydraulicznych, ns tym z podwójną spiralą...
Pamiętam że go dosc mocno odgiąłem i może tam w środku wężyk podciśnieniowy który mógł pęknąć, albo jest jeszcze zaworek w nakrętce do tego węża... <niewiem> no nic jutr popatrzę, ale nie wydaje się to być cos poważnego na tyle żeby znów magla demontować <pomusz>
to nie jest zwykły napęd...to
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
http://www.a8team.pl/d2-99-42pb-syczy-w ... 719,15.htm
Musiałeś ją mieć w ręku jak wymieniałeś magiel Wystarczy kupić nowy, podmienić i zalać płynem. Powinno ustać
Marcin z tego wynika że jest to ta śruba co przekręca się przewód do maglaartekk pisze:Info dla potomnych odnośnie syczenia we wspomaganiu :
Za syczenie odpowiedzialny jest tzw. zawór zwrotny, inaczej śrubka z zaworkiem na jednym z przewodów hydraulicznych przykręcanych do maglownicy. Sprawdzone u mnie - wreszcie nastała błoga cisza.
Nr części 8E0422529, cena w ASO 21zł.
Musiałeś ją mieć w ręku jak wymieniałeś magiel Wystarczy kupić nowy, podmienić i zalać płynem. Powinno ustać
Taaak miałem to w ręku, a nawet dwie sztuki bo z drugim maglem ten zaworek tez przyjechał <niegadam>
Hmm ciekawe co się stało, skoro wkręciłem swój który działał <niewiem> w każdym razie nie będę wkręceł tego drugiego tylko kupie nowy w Aso razem z ori olejem. A może to wina oleju, bo wczesniej mialem zalany właśnie olej z Aso a po wymianie magla wlalem zamiennik Febiego...
Hmm ciekawe co się stało, skoro wkręciłem swój który działał <niewiem> w każdym razie nie będę wkręceł tego drugiego tylko kupie nowy w Aso razem z ori olejem. A może to wina oleju, bo wczesniej mialem zalany właśnie olej z Aso a po wymianie magla wlalem zamiennik Febiego...
to nie jest zwykły napęd...to
...wymieniłem dzis owy zaworek i zalałem swierzutki nowy płyn do wspomagania z ASO i ....
JEST MOC <hura> wszystko ucichło, jest jak należy :-D
dzięki Erni i Krzychu raz jeszcze za cenne rady
p.s. wiedzieliscie że ori płyn do wspomagania jest ciemnozielony, jak trawa? Ten FEBI to jest jasniutki zielony az przeźroczysty.. <tjaa>
JEST MOC <hura> wszystko ucichło, jest jak należy :-D
dzięki Erni i Krzychu raz jeszcze za cenne rady
p.s. wiedzieliscie że ori płyn do wspomagania jest ciemnozielony, jak trawa? Ten FEBI to jest jasniutki zielony az przeźroczysty.. <tjaa>
to nie jest zwykły napęd...to