![:D](https://a8team.pl/images/smilies/rotfl.gif)
powiem wam tylko że wymiana nastawników to pikuś, wręcz piękna robota w porównaniu do wymiany maglownicy
![:/](https://a8team.pl/images/smilies/uoeee.gif)
![<amasz>](https://a8team.pl/images/smilies/cwaniak.gif)
do rzeczy...drugi magiel podłączony, zalany nowy płyn i sam magiel chodzi pięknie, servo działa bez zarzutu, ale.... cos syczy....
![:/](https://a8team.pl/images/smilies/uoeee.gif)
![<onie>](https://a8team.pl/images/smilies/nerwus.gif)
chodzi o to, że pod cisnieniem jest cichuto jak krece w lewo w prawo, jak tylko puszcze kierownice bądź ustawie na wprost, to syczy, jakby nieszczelnosc albo jakis zawór <niewiem> Nic nie cieknie, wszystko szczelne i wszystko działa, tylko to syczenie...Miał ktos cos podobnego ?
Nagrałem filmik jak to słychac tylko na pierwszym trzeba sie dobrze sprzsłuchać, najlepiej w słuchawkach...
1. wewnątrz
2. na zewnątrz
może trzeba to jakos odpowietrzyć, w sposób którego nie znam....