Rapik pisze:Twoje opowieści są tak prawdziwe jak powieści Andersena
![]() |
![]() |
![]() |
A8 vs ...
-
JIMM
nie no dawno się tak nie śmiałem............z tych BAJEK .........maiłem już kilka A8 i to nie jest samochód do ścigania...............moje poprzednie RS6 PLUS robiło co chciało z każdym z nich...........kto smigał RS-em to wie o czym piszę a A8 czy S8 w D2 to po prostu trochę szybsza limuzyna i dobre TDI po chipie np w focusie daje mu spokojnie radę.Obecne 335KM nie jest niczym nadzwyczajnym i samochody strikte sportowe wypluwają takie A ósemki. :lol:Martinez pisze:Oj ja tego bardzo duzo pogoniłem najciekawsze autka to:
BMW 750i,audi S4,EvoLancer10 duzo tegp było z motocykli to ścigacze 600 i 750 za 1000 jeszcze nie miałem okazji.
Jedyny samochód z którym miałem problem to nowe RS6 po programie na 650KM ,ale szczescie bo mial blokade przy 300km/h to czymałem mu sie na plecaku cały czas.
8-) 8-) 8-) 8-)
ps.Znam Lanosa z lubelskiego z jakimś swapem............robi co chce z M5 -tkami i subarkami w Lublinie :d a właściciel na co dzień jeździ A8
-
Martinez
- Forum Audi A8

- Posty: 86
- Rejestracja: 26 maja 2009, 23:36
- Lokalizacja: Gliwice
Po pierwsze to mam u siebie ponad 400koni po drugie to autostrada to nie jest tor wiadomo ze pomalutku mi sie oddalało te rs6 ale co chwile chamowanie bo ktos na lewym pasie i tak znowu jestem mu na zderzaku czy to jest takie trudne do zrozumienia ,nie moja wina ze prowadzicie samochody jak stare dziadki ja startowałem w paru rajdach to cos na ten temat wiem i nie trzeba miec 1000koni zeby objechac szybsze auto.Od swiatel zgodze sie S8 nie jest do tego stworzone takie glupie S4 w manualu nas odstawia ale na autostradzie to sie juz zmienia.
[ Dodano: 2010-06-23, 00:22 ]
Może jak fundusze pozwola po wakacjach bede miał grubo ponad 500koni pod maska i co tez bedziecie mowili ze sie nie da tego zrobic teraz mam zrobione wszystko co sie tylko da bez kucia silnika i dokladania kompresora lub turbin ale mysle ze kompresor jest w planie.
[ Dodano: 2010-06-23, 00:22 ]
Może jak fundusze pozwola po wakacjach bede miał grubo ponad 500koni pod maska i co tez bedziecie mowili ze sie nie da tego zrobic teraz mam zrobione wszystko co sie tylko da bez kucia silnika i dokladania kompresora lub turbin ale mysle ze kompresor jest w planie.
Martinez:):):):)Audi S8 ABT
- Marcin B.
- Forum Audi A8

- Posty: 70
- Rejestracja: 06 lis 2009, 09:15
- Lokalizacja: Warszawa
Martinez pisze:Po pierwsze to mam u siebie ponad 400koni po drugie to autostrada to nie jest tor wiadomo ze pomalutku mi sie oddalało te rs6 ale co chwilechamowanie bo ktos na lewym pasie i tak znowu jestem mu na zderzaku czy to jest takie trudne do zrozumienia ,nie moja wina ze prowadzicie samochody jak stare dziadki ja startowałem w paru rajdach to cos na ten temat wiem i nie trzeba miec 1000koni zeby objechac szybsze auto.Od swiatel zgodze sie S8 nie jest do tego stworzone takie glupie S4 w manualu nas odstawia ale na autostradzie to sie juz zmienia.
[ Dodano: 2010-06-23, 00:22 ]
Może jak fundusze pozwola po wakacjach bede miał grubo ponad 500koni pod maska i co tez bedziecie mowili ze sie nie da tego zrobic teraz mam zrobione wszystko co sie tylko da bez kucia silnika i dokladania kompresora lub turbin ale mysle ze kompresor jest w planie.
Urban Legend normalnie. Pokaż wykres z hamowni. Foty z przeróbek, cokolwiek by niewierny Tomasz mógł zobaczyć i dotknąć paluszkiem ;-)
Készítsen képet önmagáról
-
greg26
- Super Klubowicz

- Posty: 423
- Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
- Lokalizacja: GA
Myślę,że Martinez ma fantazję.Chłopaki już kilka razy prosili go o wysłanie wykresu z hamowni,ale kolega mający 407 kucy nie ma aparatu ani skanera :d
Ja mam w swojej a8 już prawie 500 kucy, gdyż założony mam sportowy filtr k@n,zmieniłem filtr paliwa,wlałem do baku środek do czyszczenia wtryskiwaczy,wkrótce wymienię świece (kolejne kilka koni więcej). :lol:
Gość ewidentnie nie wie co pisze.Ja raz byłem na hamowni i teraz realnie patrze na te KONIE.Może się okazać,że jego auto nawet nie trzyma serii i z tych 360 zostało może 290.Mogę się założyć,że nie jedna zwykła 4.2 AQF (być może i moja :mrgreen: ) spokojnie dała by sobie radę z furą Martineza.Wystarczy obejrzeć kilka filmików na youtube i niektóre S8 mają na nich przyspieszenia 8 sekund do 100.Gdzie się podziało te 1,5 sekundy?
PS.Martinez zamiast pisać posty idź do kolegi niech ci zeskanuje wykres i wrzuć go w końcu,może nagraj jakiś filmik i też go gdzieś wrzuć i wszyscy zobaczymy jak twój furak lata,bo zaczynasz drażnić ludzi.
Ja mam w swojej a8 już prawie 500 kucy, gdyż założony mam sportowy filtr k@n,zmieniłem filtr paliwa,wlałem do baku środek do czyszczenia wtryskiwaczy,wkrótce wymienię świece (kolejne kilka koni więcej). :lol:
Gość ewidentnie nie wie co pisze.Ja raz byłem na hamowni i teraz realnie patrze na te KONIE.Może się okazać,że jego auto nawet nie trzyma serii i z tych 360 zostało może 290.Mogę się założyć,że nie jedna zwykła 4.2 AQF (być może i moja :mrgreen: ) spokojnie dała by sobie radę z furą Martineza.Wystarczy obejrzeć kilka filmików na youtube i niektóre S8 mają na nich przyspieszenia 8 sekund do 100.Gdzie się podziało te 1,5 sekundy?
PS.Martinez zamiast pisać posty idź do kolegi niech ci zeskanuje wykres i wrzuć go w końcu,może nagraj jakiś filmik i też go gdzieś wrzuć i wszyscy zobaczymy jak twój furak lata,bo zaczynasz drażnić ludzi.
- NATANIEL
- Forum Audi A8

- Posty: 24
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:25
- Lokalizacja: GA / czasem SBI
Nie miałem jeszcze okazji polatać A8 czy S8 (choć to mam nadzieję już wkrótce się zmieni, gdy znajdę wreszcie egzemplarz dla siebie - póki co, status: "poszukiwacz" ;-) ). Miałem jednak okazję polatać kilka razy X5 4.6 350KM 4x4 i nowym CL500 450KM i myślę, że to pierwsze jeśli nie na starcie to po paru sekundach na pewno uległoby S8, a CL - ze względu na napędzaną tylko tylną oś - chyba dopiero po chwili miałby szansę ją dogonić. Zatem przy małym street racingu od świateł do świateł posiadacz S8 nie powinien się obawiać porażki :-).
A skoro już porównujecie 8-ki z innymi furami, tak się zastanawiam, czy fotele Recaro dobrze trzymają w zakrętach? To limuzyna i w zakręty bokami wchodził nie będę, ale tak pomijając tą kwestię... jak jest z ich wyprofilowaniem? Nie jestem dużej postury, stąd ciekawi mnie tak kwestia. W CL-u fotele same przyciągają boczki na zakrętach - trzeba się do tego przyzwyczaić, ale w sumie nieźle się to sprawdza. Takich zabawek nie było jednak w D2 - a taka mnie właśnie interesuje... :mrgreen:
A skoro już porównujecie 8-ki z innymi furami, tak się zastanawiam, czy fotele Recaro dobrze trzymają w zakrętach? To limuzyna i w zakręty bokami wchodził nie będę, ale tak pomijając tą kwestię... jak jest z ich wyprofilowaniem? Nie jestem dużej postury, stąd ciekawi mnie tak kwestia. W CL-u fotele same przyciągają boczki na zakrętach - trzeba się do tego przyzwyczaić, ale w sumie nieźle się to sprawdza. Takich zabawek nie było jednak w D2 - a taka mnie właśnie interesuje... :mrgreen:
"Jeśli choć raz zasmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo, bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić"
Leonardo da Vinci (o AUDI S8...)
Leonardo da Vinci (o AUDI S8...)
- raptor90
- Forum Audi A8

- Posty: 145
- Rejestracja: 05 sie 2009, 13:49
- Lokalizacja: Piła
NATANIEL heh nie no pompowane boczki w zależności od skrętu to bajer ostatnich może 2 lat...
Recaro w A8/s8 trzymają bardzo dobrze więc spokojnie można poczuć się jak w prawdziwym sportowcu :d
Co do x5 to czuje jesli by startowała z s8 na manualu to bwm dostało by wciry... Bierz pod uwagę jaki opór stawia suv a jaki limuzyna... Aż bym to sprawdził kto wygra ale stawiał bym na S8 :mrgreen:
Recaro w A8/s8 trzymają bardzo dobrze więc spokojnie można poczuć się jak w prawdziwym sportowcu :d
Co do x5 to czuje jesli by startowała z s8 na manualu to bwm dostało by wciry... Bierz pod uwagę jaki opór stawia suv a jaki limuzyna... Aż bym to sprawdził kto wygra ale stawiał bym na S8 :mrgreen:
- NATANIEL
- Forum Audi A8

- Posty: 24
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:25
- Lokalizacja: GA / czasem SBI
raptor - tak też napisałem :-) X5 raczej nie ma szans z S8, choć nie powiem, naprawdę fajnie się nią śmiga. Nie maiłem jeszcze okazji pojeździć X6, ale koledzy z firmy, którzy testowali już nowego diesla (3.5, niecałe 290KM) mówili, że wrażenia z jazdy ustępują 5-tce (a ta X5 jest jeszcze sprzed FL) - to tak dla osób, którym spodobała się X6 i myślą o jej zakupie :-P .
[ Dodano: 2010-06-24, 22:02 ]
A i jeszcze jedno - aby temat SUV-ów BMW jakoś zamknąć... X5, którą jeździłem, miała naprawdę szerokie opony (jak sprawdzę rozmiar, to uzupełnię wpis) - jazda w koleinach wymagała naprawdę silnego trzymania kierownicy (wręcz wyrywało ją z rąk, zwłaszcza że przód, jak to w 4x4, też ciągnął przy dodawaniu gazu). Czy w A8/S8 też się tak dzieje?
[ Dodano: 2010-06-24, 22:02 ]
A i jeszcze jedno - aby temat SUV-ów BMW jakoś zamknąć... X5, którą jeździłem, miała naprawdę szerokie opony (jak sprawdzę rozmiar, to uzupełnię wpis) - jazda w koleinach wymagała naprawdę silnego trzymania kierownicy (wręcz wyrywało ją z rąk, zwłaszcza że przód, jak to w 4x4, też ciągnął przy dodawaniu gazu). Czy w A8/S8 też się tak dzieje?
"Jeśli choć raz zasmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo, bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić"
Leonardo da Vinci (o AUDI S8...)
Leonardo da Vinci (o AUDI S8...)
- daro72
- Super Klubowicz

- Posty: 1240
- Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
- Lokalizacja: mazowieckie
NATANIEL pisze:A i jeszcze jedno - aby temat SUV-ów BMW jakoś zamknąć... X5, którą jeździłem, miała naprawdę szerokie opony (jak sprawdzę rozmiar, to uzupełnię wpis) - jazda w koleinach wymagała naprawdę silnego trzymania kierownicy (wręcz wyrywało ją z rąk, zwłaszcza że przód, jak to w 4x4, też ciągnął przy dodawaniu gazu). Czy w A8/S8 też się tak dzieje?
Można tak powiedzieć. W koleinach potrafi naciągać na tory. Ale za to wybacza zakręty i pewne błędy.
Dążenie do doskonałości.
-
Pers
- Forum Audi A8

- Posty: 231
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
- Lokalizacja: Poznań/Suchy Las
Martinez pisze:Po pierwsze to mam u siebie ponad 400koni po drugie to autostrada to nie jest tor wiadomo ze pomalutku mi sie oddalało te rs6 ale co chwile chamowanie bo ktos na lewym pasie i tak znowu jestem mu na zderzaku czy to jest takie trudne do zrozumienia ,nie moja wina ze prowadzicie samochody jak stare dziadki ja startowałem w paru rajdach to cos na ten temat wiem i nie trzeba miec 1000koni zeby objechac szybsze auto.Od swiatel zgodze sie S8 nie jest do tego stworzone takie glupie S4 w manualu nas odstawia ale na autostradzie to sie juz zmienia.
[ Dodano: 2010-06-23, 00:22 ]
Może jak fundusze pozwola po wakacjach bede miał grubo ponad 500koni pod maska i co tez bedziecie mowili ze sie nie da tego zrobic teraz mam zrobione wszystko co sie tylko da bez kucia silnika i dokladania kompresora lub turbin ale mysle ze kompresor jest w planie.
TURBO NITRO no kocham ten wóz
Prędzej "ZF" ci ducha wyzionie
A zapomniałem i ty 500km chcesz uzyskać bez kutych tłoków??? jeśli tak to....szkoda mi autka
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
noooo bawarami to ja latałem prawie wszytkimi modelami jakie były włącznie z tymi najnowszymi...NATANIEL pisze:(...) X5 raczej nie ma szans z S8, choć nie powiem, naprawdę fajnie się nią śmiga. Nie maiłem jeszcze okazji pojeździć X6, ale koledzy z firmy, którzy testowali już nowego diesla (3.5, niecałe 290KM) mówili, że wrażenia z jazdy ustępują 5-tce
X6 jeździłem tym najmocniejszym... 4.4V8 TwinTurbo...
powiem krótko... zapier...lalalala :lol:
Jak na auto tych gabarytów jest niesamowity ale jeśli pomyślisz o walorach użytkowych to już cienko :-?
A X5-tkę mieli zdejesię robić w wersji M... czy się mylę?...
nie wiem bo nie śledziłem tego tematu a rozstawłem się z tą marką jakieś 2 lata temu ;-)
X5 E70 na standardowych kółkach 18" miał oponki 255/55R18 i to akurat nic specjalnego bo 255 to ja mam i na swoich nawet na zimówkach ale za dopłatą można było załóżyć kółka 20" z pakietu M i wtedy z przodu były oponki 275/40R20 a z tyłu walce 315/35R20 :lol:NATANIEL pisze:(...) X5, którą jeździłem, miała naprawdę szerokie opony (jak sprawdzę rozmiar, to uzupełnię wpis) - jazda w koleinach wymagała naprawdę silnego trzymania kierownicy...
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- NATANIEL
- Forum Audi A8

- Posty: 24
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:25
- Lokalizacja: GA / czasem SBI
Mieli i zrobili :-)FOSS pisze:A X5-tkę mieli zdejesię robić w wersji M... czy się mylę?...
A co do opon, to ta, którą śmigałem ma chyba 275 z tyłu i 255 z przodu - jutro sprawdzę. Ale jak widzę, Ciebie takie rozmiary nie przerażają :-P
"Jeśli choć raz zasmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo, bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić"
Leonardo da Vinci (o AUDI S8...)
Leonardo da Vinci (o AUDI S8...)





