Rapik pisze:Twoje opowieści są tak prawdziwe jak powieści Andersena



![]() |
![]() |
![]() |
nie no dawno się tak nie śmiałem............z tych BAJEK .........maiłem już kilka A8 i to nie jest samochód do ścigania...............moje poprzednie RS6 PLUS robiło co chciało z każdym z nich...........kto smigał RS-em to wie o czym piszę a A8 czy S8 w D2 to po prostu trochę szybsza limuzyna i dobre TDI po chipie np w focusie daje mu spokojnie radę.Obecne 335KM nie jest niczym nadzwyczajnym i samochody strikte sportowe wypluwają takie A ósemki. :lol:Martinez pisze:Oj ja tego bardzo duzo pogoniłem najciekawsze autka to:
BMW 750i,audi S4,EvoLancer10 duzo tegp było z motocykli to ścigacze 600 i 750 za 1000 jeszcze nie miałem okazji.
Jedyny samochód z którym miałem problem to nowe RS6 po programie na 650KM ,ale szczescie bo mial blokade przy 300km/h to czymałem mu sie na plecaku cały czas.
8-) 8-) 8-) 8-)
Martinez pisze:Po pierwsze to mam u siebie ponad 400koni po drugie to autostrada to nie jest tor wiadomo ze pomalutku mi sie oddalało te rs6 ale co chwilechamowanie bo ktos na lewym pasie i tak znowu jestem mu na zderzaku czy to jest takie trudne do zrozumienia ,nie moja wina ze prowadzicie samochody jak stare dziadki ja startowałem w paru rajdach to cos na ten temat wiem i nie trzeba miec 1000koni zeby objechac szybsze auto.Od swiatel zgodze sie S8 nie jest do tego stworzone takie glupie S4 w manualu nas odstawia ale na autostradzie to sie juz zmienia.
[ Dodano: 2010-06-23, 00:22 ]
Może jak fundusze pozwola po wakacjach bede miał grubo ponad 500koni pod maska i co tez bedziecie mowili ze sie nie da tego zrobic teraz mam zrobione wszystko co sie tylko da bez kucia silnika i dokladania kompresora lub turbin ale mysle ze kompresor jest w planie.
NATANIEL pisze:A i jeszcze jedno - aby temat SUV-ów BMW jakoś zamknąć... X5, którą jeździłem, miała naprawdę szerokie opony (jak sprawdzę rozmiar, to uzupełnię wpis) - jazda w koleinach wymagała naprawdę silnego trzymania kierownicy (wręcz wyrywało ją z rąk, zwłaszcza że przód, jak to w 4x4, też ciągnął przy dodawaniu gazu). Czy w A8/S8 też się tak dzieje?
Martinez pisze:Po pierwsze to mam u siebie ponad 400koni po drugie to autostrada to nie jest tor wiadomo ze pomalutku mi sie oddalało te rs6 ale co chwile chamowanie bo ktos na lewym pasie i tak znowu jestem mu na zderzaku czy to jest takie trudne do zrozumienia ,nie moja wina ze prowadzicie samochody jak stare dziadki ja startowałem w paru rajdach to cos na ten temat wiem i nie trzeba miec 1000koni zeby objechac szybsze auto.Od swiatel zgodze sie S8 nie jest do tego stworzone takie glupie S4 w manualu nas odstawia ale na autostradzie to sie juz zmienia.
[ Dodano: 2010-06-23, 00:22 ]
Może jak fundusze pozwola po wakacjach bede miał grubo ponad 500koni pod maska i co tez bedziecie mowili ze sie nie da tego zrobic teraz mam zrobione wszystko co sie tylko da bez kucia silnika i dokladania kompresora lub turbin ale mysle ze kompresor jest w planie.
noooo bawarami to ja latałem prawie wszytkimi modelami jakie były włącznie z tymi najnowszymi...NATANIEL pisze:(...) X5 raczej nie ma szans z S8, choć nie powiem, naprawdę fajnie się nią śmiga. Nie maiłem jeszcze okazji pojeździć X6, ale koledzy z firmy, którzy testowali już nowego diesla (3.5, niecałe 290KM) mówili, że wrażenia z jazdy ustępują 5-tce
X5 E70 na standardowych kółkach 18" miał oponki 255/55R18 i to akurat nic specjalnego bo 255 to ja mam i na swoich nawet na zimówkach ale za dopłatą można było załóżyć kółka 20" z pakietu M i wtedy z przodu były oponki 275/40R20 a z tyłu walce 315/35R20 :lol:NATANIEL pisze:(...) X5, którą jeździłem, miała naprawdę szerokie opony (jak sprawdzę rozmiar, to uzupełnię wpis) - jazda w koleinach wymagała naprawdę silnego trzymania kierownicy...
Mieli i zrobili :-)FOSS pisze:A X5-tkę mieli zdejesię robić w wersji M... czy się mylę?...