[D2 99 4.2PB ] chłodniczka
- bobasgoleniow
- Forum Audi A8
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2010, 15:06
- Lokalizacja: Goleniów
- bobasgoleniow
- Forum Audi A8
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2010, 15:06
- Lokalizacja: Goleniów
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
maaster, tutaj masz więcej zdjęć z zabiegu chłodniczka oleju
http://a8team.pl/d2-97-42pb-lpg-wyciek- ... 0b4f78a3ef
http://a8team.pl/d2-97-42pb-lpg-wyciek- ... 0b4f78a3ef
przestudiowałem juz ten post wlasnie kupilem dzisiaj cały pas z chlodnicami jutro jade zabrac sie za wyciaganie chlodniczki i oby pomoglokarol208 pisze:maaster, tutaj masz więcej zdjęć z zabiegu chłodniczka oleju
http://a8team.pl/d2-97-42pb-lpg-wyciek- ... 0b4f78a3ef
a dalej nie uzyskalem jakiejkolwiek odpowiedzi co z woda w waszym przypadku czy pojawil sie w niej olej przy uszkodzeniu chlodniczki????
Najczęstsza usterka chłodniczki oleju to uszkodzenie małej plastikowej rurki którą przepływa płyn chłodzący z bloku silnika do chłodniczki.maaster pisze: a dalej nie uzyskalem jakiejkolwiek odpowiedzi co z woda w waszym przypadku czy pojawil sie w niej olej przy uszkodzeniu chlodniczki????
Skutek - wyciekający płyn chłodzący nie mający nic wspólnego z olejem.
Może jednak dojść do innej usterki - w środku w chłodniczce przepływa olej a uszczelnienia są na oringach. Jeżeli na tych oringach pojawi się nieszczelność to może dojść do mieszania się oleju z płynem chłodzącym.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Jestem również bardzo ciekaw bo sam muszę się w końcu za to wziąć. Płyn już jest ciemny i raczej miesza się delikatnie z olejem który to natomiast jest czysty o kolorze złocisto-przezroczystym. Od postawienia auta wieczorem do rana (z sciągnietym pampersem) pod autem znajduje 2-4 kropki wielkości dużego paznokcia u dłoni. Im mniejsze wskazanie na bagnecie tym wydaje mi się że mniej ucieka. Jak mam minimum to leci niedużo jak zaleje do połowy to już jakby 2x więcej potrafi narzygać.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Moze tak dodatkowo sprawdzic chłodnice, a raczej tą czesc która chłodzi olej ze skrzyni. Wszystkie przypadki mieszania wody z olejem zawsze były wynikiem uszkodzenia chłodnicy. Chłodniczka owszem cieknie ale nie miałem przypadku miesznia wody z olejem w tym miejscu.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Na obecna chwile praktycznie wszystko rozkręcone tylko mam problem z 2 śrubami zaraz za napinaczem paska mikro - niestety nie chcą puścić coś mi sie wydaje ze przy rozrządzie jakiś gebels dał cztery razy wiecej kleju niz ksiązka pisała praktycznie ze wszystkimi śrubami był problem i muszę przyznac ze troche trzeba sie nagimnastykować z tą jedną srubą dam daleko ciemno i głęboko za kolektorem - wszystkie śruby oczywiscie na klej
Dzisiaj przyjdą mi uszczelki i króciec plastikowy.
Aktualne ceny to uszczelki 79zł oraz 43zł kruciec 22zł - JodkoSchiwe Świdnica salon VW. Czas realizacji 1d.
Wszystko na kobyłkach w garażowych warunkach ze ściągniętym pasem przednim za pomocą wysłużonego zestawu narzędzi 200el oraz śrubokręty.
Mam nadzieje ze puszczą te 2 sruby i złoże go dziisaj
Dzisiaj przyjdą mi uszczelki i króciec plastikowy.
Aktualne ceny to uszczelki 79zł oraz 43zł kruciec 22zł - JodkoSchiwe Świdnica salon VW. Czas realizacji 1d.
Wszystko na kobyłkach w garażowych warunkach ze ściągniętym pasem przednim za pomocą wysłużonego zestawu narzędzi 200el oraz śrubokręty.
Mam nadzieje ze puszczą te 2 sruby i złoże go dziisaj
- bobasgoleniow
- Forum Audi A8
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2010, 15:06
- Lokalizacja: Goleniów
Płyn był czysty wyciekał tylko olej.Wymień tylko to co ja wymieniłem i wtedy zobaczysz.maaster pisze:dzieki za zdjecia a powiedz mi jak wygladala sprawa z woda u Ciebie??bobasgoleniow pisze:Miałem podobnie koszt uszczelek w ASO niski dawno to już było więc nie pamiętam ile.
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
No wreszcie poddały sie sruby jedna wyszła a niestety jedna do samego konca trzyma sie bloku (zielone kółko ) Ale finał taki ze pokrywa ściagnieta.
Nastepnie wyszła chłodniczka i ząk ! chlodniczka praktycznie sucha jedynie przy krućcu woda uciekała i bo pękł i jednego symeringa nie bylo a olej... hmm... wyglada na to ze sączy sie z pod głowic. czerwonym kółkiem zaznaczylem miejsce gdzie zebrał sie świerzy olej nastepnie scieka po sciance rozrzadu i chlapie wszystko.
Wziełem chłodniczke do płukania bo troche osadu sie w niej znalazło i jutro skrecam.
Odma też do wymiany uszczelki pod pokrywkami zaworow tez do wymiany.
Myślę zeby sprobowac podokrecac głowy jak tak to powiedzcie mi Panowie z jamim momentem ???
Nastepnie wyszła chłodniczka i ząk ! chlodniczka praktycznie sucha jedynie przy krućcu woda uciekała i bo pękł i jednego symeringa nie bylo a olej... hmm... wyglada na to ze sączy sie z pod głowic. czerwonym kółkiem zaznaczylem miejsce gdzie zebrał sie świerzy olej nastepnie scieka po sciance rozrzadu i chlapie wszystko.
Wziełem chłodniczke do płukania bo troche osadu sie w niej znalazło i jutro skrecam.
Odma też do wymiany uszczelki pod pokrywkami zaworow tez do wymiany.
Myślę zeby sprobowac podokrecac głowy jak tak to powiedzcie mi Panowie z jamim momentem ???