A że się zbiegło z sezonem na jagody :mrgreen:FOSS pisze:część moich koni poszła w las
![]() |
![]() |
![]() |
A8 vs ...
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Po części owszem tak ale przyznaję się bez bicia że przy pierwszym starcie po prostu zaspałem :-?apg pisze:Foss, czy to opóźnienie o którym piszesz nie wynika przypadkiem z tego, że automat ma taką urodę?
... przy drugim było lepiej ale i tak jak zauważyłem na bierwszych biegach auto wydaje się jakieś takie stłumione (przy wysokich obrotach nie ciągnie pełną parą)... tak jakby to specjalnie było tak zrobione (program skrzyni biegów i silnika)... na 3-ce natomiast czuć że wreszcie "oddycha pełną piersią" i zaczyna ciągnąć jak szalone....
dlatego też na starcie Roberto mi uciekał (biegi 1, 2)... 3-kę wrzuciłem ręcznie kiedy na 2-ce przekroczył 4000obr/min... i sytuacja zmieniała się diametralnie... odrobiłem straty i pokazałem mu tylne lampy... ale to już było po minięciu pomiarowych 400m :evil:
A jaką masz u siebie skrzynię??jajopn pisze:FOSS czemu taki słaby czas ci wyszedł jechałeś Esą ?? Ja ostatnio jak byłem za zlocie innej marki też startowałem sobie dla zabawy i wyszło mi 15.440 ET+RT gdzie czas reakcji to 0,003
Pojęcia nie mam skąd te różnice :shock:
ehhh, a ja miałem ochotę dłubnąć coś u siebie aby mieć trochę więcej niż fabryka...
jak znajdę trochę wolnego czasu i odpowiednią hamownię to wszystko będzie wiadomo...
oby się nie okazało że muszę dłubnąć aby mieć tyle co kiedyś dała fabryka :wpale:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
U mnie siedzi normalny automat z eSy z 97 roku , wiec nie wiem z skąd ta różnica,ściągałem się jeszcze z kumplem który ma alfe GTA + nitro i łączni 330 ileś koni wystrojone , zjadam go do do 3 biegu aż nie zapiło nitro .Nitro bardzo fajna zabawka pamiętam mój pierwszy strzał 100km w opl owskim 2,5 v6 do dzisiaj mi się łapy trzęsą.Sprawdź jeszcze raz Eske jak będziesz miał możliwość. Bo czas naprawdę nie wróży dużej ilości koniFOSS pisze:Po części owszem tak ale przyznaję się bez bicia że przy pierwszym starcie po prostu zaspałem :-?apg pisze:Foss, czy to opóźnienie o którym piszesz nie wynika przypadkiem z tego, że automat ma taką urodę?
... przy drugim było lepiej ale i tak jak zauważyłem na bierwszych biegach auto wydaje się jakieś takie stłumione (przy wysokich obrotach nie ciągnie pełną parą)... tak jakby to specjalnie było tak zrobione (program skrzyni biegów i silnika)... na 3-ce natomiast czuć że wreszcie "oddycha pełną piersią" i zaczyna ciągnąć jak szalone....
dlatego też na starcie Roberto mi uciekał (biegi 1, 2)... 3-kę wrzuciłem ręcznie kiedy na 2-ce przekroczył 4000obr/min... i sytuacja zmieniała się diametralnie... odrobiłem straty i pokazałem mu tylne lampy... ale to już było po minięciu pomiarowych 400m :evil:
A jaką masz u siebie skrzynię??jajopn pisze:FOSS czemu taki słaby czas ci wyszedł jechałeś Esą ?? Ja ostatnio jak byłem za zlocie innej marki też startowałem sobie dla zabawy i wyszło mi 15.440 ET+RT gdzie czas reakcji to 0,003
Pojęcia nie mam skąd te różnice :shock:
ehhh, a ja miałem ochotę dłubnąć coś u siebie aby mieć trochę więcej niż fabryka...
jak znajdę trochę wolnego czasu i odpowiednią hamownię to wszystko będzie wiadomo...
oby się nie okazało że muszę dłubnąć aby mieć tyle co kiedyś dała fabryka :wpale:


- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Ten co wyprzedzał motory odjechał w pidżamie z przydługimi rękawami do domu wczasowego w którym ktoś omyłkowo nie zamontował klamek :mrgreen:
Dostał kredki woskowe i rysuje wykresy z hamowni.
Sprawne 4.2 rozpędza się do setki 6,8-7 sekund więc jak było więcej to nie było sprawne.Poza tym to autko ma już parę latek więc trochę koni może być na samowolnym oddaleniu ;-)
Dostał kredki woskowe i rysuje wykresy z hamowni.
Sprawne 4.2 rozpędza się do setki 6,8-7 sekund więc jak było więcej to nie było sprawne.Poza tym to autko ma już parę latek więc trochę koni może być na samowolnym oddaleniu ;-)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
pamietaj ze taka limuzyna nie zrobi na tobie wrazenia bo w tym aucie nie czuje soe predkosci jesli chcesz miec wrazenie pojezdzil jakism tdi na "czipsie" wtedy bedzie cie wganiatac w fotel w a8 czy s8 trzeba patrzyc na licznik wtedy zoabczysz ze jednak te auto cos tam mocy ma w sobie....MotoRider pisze:Panowie jak to jest z tymi A8, niektorzy pisza o przyspieszeniu jak w motorze albo nawet lepszym a ja wczoraj mialem okazje przejechac sie a8 4.2 ale w gazie i nie zrobil na mnie wrazenia a jezdze starym gsx-rem 120 KM i audikiem c4 2.6
a co do motorow to raczej nie objezdza no chyba ze jakies duzo slabsze jednostki, przed moją eska jezdzilem golfem gti tdi arl na czipie okolo 190-ps a robilo 3 razy wieksze wrazenie odczucia predkosci niz "eska" a czas od 0-100 bardzo zblizony
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Ładnie się u ruskich skur...czybyki bawią.
http://www.dragtimes.info/
Pod linkiem więcej doznań,szkoda że tylko teoretyczno-wzrokowych.Kurde chciałbym poczuć jeden taki wieczorek na własnej skórze.
http://www.dragtimes.info/
Pod linkiem więcej doznań,szkoda że tylko teoretyczno-wzrokowych.Kurde chciałbym poczuć jeden taki wieczorek na własnej skórze.