części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

A8 vs ...

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 02 lip 2010, 20:39

FOSS pisze:część moich koni poszła w las
A że się zbiegło z sezonem na jagody :mrgreen:

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 lip 2010, 09:41

apg pisze:Foss, czy to opóźnienie o którym piszesz nie wynika przypadkiem z tego, że automat ma taką urodę?
Po części owszem tak ale przyznaję się bez bicia że przy pierwszym starcie po prostu zaspałem :-?
... przy drugim było lepiej ale i tak jak zauważyłem na bierwszych biegach auto wydaje się jakieś takie stłumione (przy wysokich obrotach nie ciągnie pełną parą)... tak jakby to specjalnie było tak zrobione (program skrzyni biegów i silnika)... na 3-ce natomiast czuć że wreszcie "oddycha pełną piersią" i zaczyna ciągnąć jak szalone....
dlatego też na starcie Roberto mi uciekał (biegi 1, 2)... 3-kę wrzuciłem ręcznie kiedy na 2-ce przekroczył 4000obr/min... i sytuacja zmieniała się diametralnie... odrobiłem straty i pokazałem mu tylne lampy... ale to już było po minięciu pomiarowych 400m :evil:
jajopn pisze:FOSS czemu taki słaby czas ci wyszedł jechałeś Esą ?? Ja ostatnio jak byłem za zlocie innej marki też startowałem sobie dla zabawy i wyszło mi 15.440 ET+RT gdzie czas reakcji to 0,003 :)
A jaką masz u siebie skrzynię??
Pojęcia nie mam skąd te różnice :shock:

ehhh, a ja miałem ochotę dłubnąć coś u siebie aby mieć trochę więcej niż fabryka...
jak znajdę trochę wolnego czasu i odpowiednią hamownię to wszystko będzie wiadomo...
oby się nie okazało że muszę dłubnąć aby mieć tyle co kiedyś dała fabryka :wpale:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
apg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 130
Rejestracja: 29 maja 2010, 17:46
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: apg » 03 lip 2010, 10:26

FOSS pisze:oby się nie okazało że muszę dłubnąć aby mieć tyle co kiedyś dała fabryka :wpale:
Może wystarczy użyć ceramizera?

jajopn
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 16 wrz 2009, 00:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jajopn » 04 lip 2010, 22:24

FOSS pisze:
apg pisze:Foss, czy to opóźnienie o którym piszesz nie wynika przypadkiem z tego, że automat ma taką urodę?
Po części owszem tak ale przyznaję się bez bicia że przy pierwszym starcie po prostu zaspałem :-?
... przy drugim było lepiej ale i tak jak zauważyłem na bierwszych biegach auto wydaje się jakieś takie stłumione (przy wysokich obrotach nie ciągnie pełną parą)... tak jakby to specjalnie było tak zrobione (program skrzyni biegów i silnika)... na 3-ce natomiast czuć że wreszcie "oddycha pełną piersią" i zaczyna ciągnąć jak szalone....
dlatego też na starcie Roberto mi uciekał (biegi 1, 2)... 3-kę wrzuciłem ręcznie kiedy na 2-ce przekroczył 4000obr/min... i sytuacja zmieniała się diametralnie... odrobiłem straty i pokazałem mu tylne lampy... ale to już było po minięciu pomiarowych 400m :evil:
jajopn pisze:FOSS czemu taki słaby czas ci wyszedł jechałeś Esą ?? Ja ostatnio jak byłem za zlocie innej marki też startowałem sobie dla zabawy i wyszło mi 15.440 ET+RT gdzie czas reakcji to 0,003 :)
A jaką masz u siebie skrzynię??
Pojęcia nie mam skąd te różnice :shock:

ehhh, a ja miałem ochotę dłubnąć coś u siebie aby mieć trochę więcej niż fabryka...
jak znajdę trochę wolnego czasu i odpowiednią hamownię to wszystko będzie wiadomo...
oby się nie okazało że muszę dłubnąć aby mieć tyle co kiedyś dała fabryka :wpale:
U mnie siedzi normalny automat z eSy z 97 roku , wiec nie wiem z skąd ta różnica,ściągałem się jeszcze z kumplem który ma alfe GTA + nitro i łączni 330 ileś koni wystrojone , zjadam go do do 3 biegu aż nie zapiło nitro .Nitro bardzo fajna zabawka pamiętam mój pierwszy strzał 100km w opl owskim 2,5 v6 do dzisiaj mi się łapy trzęsą.Sprawdź jeszcze raz Eske jak będziesz miał możliwość. Bo czas naprawdę nie wróży dużej ilości koni :( .Po niżej 16 robi seryjna eska z pełnym bakiem paliwa i LPG :)

MotoRider
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 01 lip 2010, 16:14
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: MotoRider » 05 lip 2010, 18:01

Panowie jak to jest z tymi A8, niektorzy pisza o przyspieszeniu jak w motorze albo nawet lepszym a ja wczoraj mialem okazje przejechac sie a8 4.2 ale w gazie i nie zrobil na mnie wrazenia a jezdze starym gsx-rem 120 KM i audikiem c4 2.6

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 05 lip 2010, 18:17

Ten co wyprzedzał motory odjechał w pidżamie z przydługimi rękawami do domu wczasowego w którym ktoś omyłkowo nie zamontował klamek :mrgreen:
Dostał kredki woskowe i rysuje wykresy z hamowni.
Sprawne 4.2 rozpędza się do setki 6,8-7 sekund więc jak było więcej to nie było sprawne.Poza tym to autko ma już parę latek więc trochę koni może być na samowolnym oddaleniu ;-)

MotoRider
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 01 lip 2010, 16:14
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: MotoRider » 05 lip 2010, 18:23

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: chyba ze tak :)

tomekzabrze
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 352
Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: tomekzabrze » 06 lip 2010, 16:54

MotoRider pisze:Panowie jak to jest z tymi A8, niektorzy pisza o przyspieszeniu jak w motorze albo nawet lepszym a ja wczoraj mialem okazje przejechac sie a8 4.2 ale w gazie i nie zrobil na mnie wrazenia a jezdze starym gsx-rem 120 KM i audikiem c4 2.6
pamietaj ze taka limuzyna nie zrobi na tobie wrazenia bo w tym aucie nie czuje soe predkosci jesli chcesz miec wrazenie pojezdzil jakism tdi na "czipsie" wtedy bedzie cie wganiatac w fotel w a8 czy s8 trzeba patrzyc na licznik wtedy zoabczysz ze jednak te auto cos tam mocy ma w sobie....

a co do motorow to raczej nie objezdza no chyba ze jakies duzo slabsze jednostki, przed moją eska jezdzilem golfem gti tdi arl na czipie okolo 190-ps a robilo 3 razy wieksze wrazenie odczucia predkosci niz "eska" a czas od 0-100 bardzo zblizony

MotoRider
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 01 lip 2010, 16:14
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: MotoRider » 06 lip 2010, 18:08

i tak własnie myslalem ze w tym aucie sie tego nie bedzie za bardzo odczuwało tylko zmylilo mnie to jak niektorzy opisuje jak ich wgniata w fotel

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 06 lip 2010, 20:20

W D2 jeśli chodzi o kark już czuć, ale z W12 ;-)
Black Cars Matters

MorgothV8

Post autor: MorgothV8 » 07 lip 2010, 06:51

D2 w automacie wiadomo przecież że nie jedzie.
Przyspieszenie jest po prostu wystarczające, około 7s do 100 km/h.
Waga mojej D2 to 1850kg (było około 1/3 zbiornika paliwa), ważony na wadze dla tirów o dokładności +/- 10 kg.

tomek1234
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 20 gru 2009, 18:44
Lokalizacja: Głogów

Post autor: tomek1234 » 08 lip 2010, 15:54

Można by z tymi spróbować :)


Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 08 lip 2010, 16:53

Ładnie się u ruskich skur...czybyki bawią.
http://www.dragtimes.info/
Pod linkiem więcej doznań,szkoda że tylko teoretyczno-wzrokowych.Kurde chciałbym poczuć jeden taki wieczorek na własnej skórze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl