Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Nierówna praca na ssaniu

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 11 lip 2015, 16:15

pepi pisze: Komp sterujący zazwyczaj nie jest problemem tylko doprowadzenie ciekłego gazu poprawne bo jak jest zwalone to i mega dobry reduktor sobie nie poradzi
i wtryski .
To co odpowiadać może za zwalone doprowadzenie ciekłego gazu?
U mnie siedzi 2xKME Silver i te spadki były większe, a więc chyba można się czepnąć tych reduktorów na początek...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 lip 2015, 20:50

jak zasilanie masz ok i zawory to tak

Śmiechu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 52
Rejestracja: 27 maja 2015, 21:07
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Śmiechu » 11 lip 2015, 22:21

beyer28, ile lat posiadasz ta instalacje gazowa??

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 lip 2015, 12:06

reduktory powinny wytrzymać około 100 tys

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 12 lip 2015, 13:24

pepi pisze:jak zasilanie masz ok i zawory to tak
A o jakie zawory chodzi?
śmiechu pisze:beyer28, ile lat posiadasz ta instalacje gazowa??
2,5 letnia instalacja, zrobione na niej niecałe 30tys km
Widzę, że jesteś z warszawy, masz może kogoś kompetentnego od lpg?

Śmiechu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 52
Rejestracja: 27 maja 2015, 21:07
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Śmiechu » 12 lip 2015, 14:17

czy bedzie kompetentny to sie okaze bo 1raz bedzie mi sprawdzal instalacje ale czekam jak bedzie mial czas po pracy na moje A8.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 lip 2015, 19:06

to nie reduktory

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 12 lip 2015, 20:55

Sprawdź wężyk od podciśnienia bo pewnie nim leci gaz jak zgasisz auto i dlatego go zalewa rano.

Jak przyjedziesz i zostawisz auto to je naprawie a i brc ci się odechce

Gość

Post autor: Gość » 12 lip 2015, 23:17

Preston miewa podobny problem z tymi super stagami i tez ledwie co załozona instalka-owszem Beyer juz to ma i lepiej naprawić niż wymianic na inna ale do cholery to nie telefon by po gwarancji sie juz zużył!
Ja lece 3 rok i prawie jak policzyłem to 48tys nalatane-lecą kilometry nie wiadomo kiedy

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 lip 2015, 08:12

hipcio pisze:Sprawdź wężyk od podciśnienia bo pewnie nim leci gaz jak zgasisz auto i dlatego go zalewa rano
-raczej nie to bo by miał problemy z paleniem nie tylko rano bardziej bym obstawiał zasyfiony wtrysk nie szczelny który puszcza gaz

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 13 lip 2015, 08:20

pepi, W porze letniej gold jest wystarczający, pisałem już o tym wielokrotnie mogę zamieścić OSC.

Mogę mieć stabilne ciśnienie ale korekty po temp są chyba w agisie ciulowo zrobione

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 13 lip 2015, 09:48

ja sobie sam graty brc wymieniłem (reduktor, filtry, wstryski, butle) bo instalka już coś 7 lat miała. Lato, zima, obojętnie nie ma problemy z utratą ciśnienia itp...już będzie ze 2 lata i narazie to filtry wymieniam co 5kkm. :]

takie same odczucia co Apophis, ....

chociaż kolega ma KME w peugeocie 306 3,0V6 i do 4 lat nic w nim nie wymienił nawet filtrów <boisie> i auto nadal śmiga beż jakis telepawek, utraty mocy czy cokolwiek <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 lip 2015, 14:44

karol208 pisze:pepi, W porze letniej gold jest wystarczający, pisałem już o tym wielokrotnie mogę zamieścić OSC.
-kolego proszę cię nie rób sobie jaj przypałuj do 220 i potrzymaj go tak ze 1 min to pogadamy .
Co do korekty jest jaką sobie ustawisz
a8 nie jest do wolnej jazdy zwłaszcza 4.2 i lpg ma być używane w całym zakresie obrotów .
to nie znaczy że się pałuje wszędzie ale zdarza się
Mój reduktor starcza mi do 250 wiadomo że taką prędkość się ma chwilowo bo te autostrady krzywe i kręte koło mnie
ale nie raz się pałuje 180-220 i jakieś paski człowieka kórna wyprzedzają <bezradny>

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 13 lip 2015, 15:19

-kolego proszę cię nie rób sobie jaj przypałuj do 220 i potrzymaj go tak ze 1 min to pogadamy .
Trzymałem nie raz i na stagu też sobie radził dobrze.
Fakt temperatura LPG leci w dół ale poniżej 10st nie widziałem latem ani razu.
pepi pisze: Co do korekty jest jaką sobie ustawisz
Powinni to robiś osoby opracowujące soft do agisa, skoro jest na liście wtryskiwacz hana o danym kolorze to powinna być do niego przypisana charakterystyka pracy.
pepi pisze: a8 nie jest do wolnej jazdy zwłaszcza 4.2 i lpg ma być używane w całym zakresie obrotów .
Tego to nie wiedziałem myślałem że to bardziej auto do wygodnego i bezpiecznego podróżowania.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 lip 2015, 19:03

ta zwłaszcza S8 <hmm>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl