części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 07 wrz 2014, 22:45

masakra :D przyjzyj sie nastawnikom i rob , pomiar dynamiczny a nie na tych pseudo hamowniach :)
bądź sobą, wariatów też lubią

pawelbtw
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 21 sie 2012, 11:47
Lokalizacja: Bytów

Post autor: pawelbtw » 04 maja 2015, 18:18

To ja i sie wyżale tutaj. W niedziele (wczoraj) zawitałem na zlocie w Wilczych Laskach (otwarcie sezonu) , tam mila niespodzianka, bo hamownia 4x4 , więc natychmiast wjazd S8 D3 na hamownia, parę minut piłowania i pokazało UWAGA , 273 KM z 450 KM. Natychmiast faceta wyśmiałem i powiedziałem, że ma robić pomiar od nowa, albo niech zczyta pomiar z obu osi, bo to co tu pokazało, to Audi ma na jednej osi. Powiedział, że może się sprzęgło ślizga albo coś. Potem pojechałem na prostą i nagrałem filmik, na którym widać że auto robi setkę w 5,4 s (producent podaje 5,2) . Więc mimo braku 200 koni auto ma niemalże to samo przyśpieszenie? Śmiać mi się chce i ostrzegam przed tego typu hamowniami. Owszem miałem problem z klapami, ale zostały naprawione i teraz jest to pocisk :) Na dniach chyba wybiore się do PitStop'u do Słupska.

Gość

Post autor: Gość » 04 maja 2015, 18:24

Nawet jak ma 4x4 to nie potrafił uwzglednic automatu :)

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 04 maja 2015, 20:31

no niestety ale nie każdy potrafi shamować automatu :) a te hamownie "zlotowe" to już ogólnie dno

Awatar użytkownika
KamcioS8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 28 maja 2015, 21:31
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: KamcioS8 » 13 lip 2015, 16:39

321km w mega upał na dworze i na hali ...
Film z hamowni

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 13 lip 2015, 21:53

dynamiczny trzeba robic a nie na rolkach ni jak sie to ma do rzeczywistosci ....
bądź sobą, wariatów też lubią

Przemcioo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 45
Rejestracja: 16 lis 2014, 20:03
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Przemcioo » 31 lip 2015, 14:32

preston81, Dobra profesjonalna hamownia prawdę pokaże..

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 06 wrz 2015, 19:53

Takie pytanie mam do obeznanych:

Czy w naszych silnikach 4.2l są jakieś zaworki podciśnienie itp które należało by skontrolować co jakiś czas ?? chodzi mi o trzymanie serii przez silnik :) pomijając oczywiście sprawność przepływomierza.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 wrz 2015, 20:09

mkbewe pisze:Czy w naszych silnikach 4.2l są jakieś zaworki podciśnienie itp które należało by skontrolować co jakiś czas ?? chodzi mi o trzymanie serii przez silnik :) pomijając oczywiście sprawność przepływomierza.
Gruszki podciśnienia zmieniające długość kolektora dolotowego oraz zawór podciśnienia nimi sterujący + zawór podciśnienia sterujący zaworami powietrza wtórnego.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 06 wrz 2015, 20:15

FOSS pisze:Gruszki podciśnienia zmieniające długość kolektora dolotowego oraz zawór podciśnienia nimi sterujący + zawór podciśnienia sterujący zaworami powietrza wtórnego.
No to będę szukał info na forum, jak nie znajdę niczego konkretnego to będę dupe zawracał jak zawsze :)
Dziękuje.

Muszę to sprawdzić bo wczoraj wracając z SCP za bardzo usiadł mi na dupsku CTR i nie bardzo mogłem mu odejść ....

Gość

Post autor: Gość » 06 wrz 2015, 20:27

mkbewe pisze:No to będę szukał info na forum, jak nie znajdę niczego konkretnego to będę dupe zawracał jak zawsze :)
Dziękuje.
Sprawdx czy klapy w kolektorze chodza wraz z gruszkami i wszelakie podcisnienia czy sa całe. Wszystko na forum :)

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 06 wrz 2015, 22:28

Apophis, spoko poszukałem poczytałem :) będę sprawdzał na dniach czy tam jest wszystko ok.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 06 wrz 2015, 23:08

mkbewe pisze: Muszę to sprawdzić bo wczoraj wracając z SCP za bardzo usiadł mi na dupsku CTR i nie bardzo mogłem mu odejść ....
Specjalnie sie nie dziwie, a8 4.2 jakims mega szybkim samochodem nie jest. Cos lekkiego z moca ok 200KM moze sie utrzymac, jesli oska to na starcie troche zostanie, ale pozniej ma lzej. A8 dosc ciezkie, automat i quattro zabijaja troche osiagi samochodu. Mierzylem sie z moim bylym samochodem saab 9-3ss 2.0T po programie na ok 235-240KM i na starcie nie mial szans (trakcja), ale przy drugiej probie na obwodnicy od ok 80km/h do ok 180km/h nie mogle go wyprzedzic, odleglosc mniej wiecej nie zmienialal sie. Waga saaba ok 1350kg, manual. Kiedys tez lapalem sie z clio sport (tym ostatnim 2.0 200KM) i mniej wiecej rowno z rolki bylo.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 wrz 2015, 23:13

Korton pisze:... ale przy drugiej probie na obwodnicy od ok 80km/h do ok 180km/h nie mogle go wyprzedzic, odleglosc mniej wiecej nie zmienialal sie.
Powyżej 200km/h miałbyś większe szanse, szczególnie jak nie masz kagańca bo wtedy zdrowe 4.2V8 jedzie praktycznie do końca budzika ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 06 wrz 2015, 23:19

to ja tak od 120 i tak do 2oo trzymał się za mną a poźniej widziałem jak zaczynam odchodzić.
Ja w 3 osoby na podtlenku lpg z tym że nie przełączyłem sobie na S chociaż nie wiem czy by to coś specjalnie dało..., CTR chyba kierowca + pasażer, auto seria bo pisałem z właścicielem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl