

![]() |
![]() |
![]() |
Gruszki podciśnienia zmieniające długość kolektora dolotowego oraz zawór podciśnienia nimi sterujący + zawór podciśnienia sterujący zaworami powietrza wtórnego.mkbewe pisze:Czy w naszych silnikach 4.2l są jakieś zaworki podciśnienie itp które należało by skontrolować co jakiś czas ?? chodzi mi o trzymanie serii przez silnikpomijając oczywiście sprawność przepływomierza.
No to będę szukał info na forum, jak nie znajdę niczego konkretnego to będę dupe zawracał jak zawszeFOSS pisze:Gruszki podciśnienia zmieniające długość kolektora dolotowego oraz zawór podciśnienia nimi sterujący + zawór podciśnienia sterujący zaworami powietrza wtórnego.
Specjalnie sie nie dziwie, a8 4.2 jakims mega szybkim samochodem nie jest. Cos lekkiego z moca ok 200KM moze sie utrzymac, jesli oska to na starcie troche zostanie, ale pozniej ma lzej. A8 dosc ciezkie, automat i quattro zabijaja troche osiagi samochodu. Mierzylem sie z moim bylym samochodem saab 9-3ss 2.0T po programie na ok 235-240KM i na starcie nie mial szans (trakcja), ale przy drugiej probie na obwodnicy od ok 80km/h do ok 180km/h nie mogle go wyprzedzic, odleglosc mniej wiecej nie zmienialal sie. Waga saaba ok 1350kg, manual. Kiedys tez lapalem sie z clio sport (tym ostatnim 2.0 200KM) i mniej wiecej rowno z rolki bylo.mkbewe pisze: Muszę to sprawdzić bo wczoraj wracając z SCP za bardzo usiadł mi na dupsku CTR i nie bardzo mogłem mu odejść ....
Powyżej 200km/h miałbyś większe szanse, szczególnie jak nie masz kagańca bo wtedy zdrowe 4.2V8 jedzie praktycznie do końca budzikaKorton pisze:... ale przy drugiej probie na obwodnicy od ok 80km/h do ok 180km/h nie mogle go wyprzedzic, odleglosc mniej wiecej nie zmienialal sie.