[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych
To ja i sie wyżale tutaj. W niedziele (wczoraj) zawitałem na zlocie w Wilczych Laskach (otwarcie sezonu) , tam mila niespodzianka, bo hamownia 4x4 , więc natychmiast wjazd S8 D3 na hamownia, parę minut piłowania i pokazało UWAGA , 273 KM z 450 KM. Natychmiast faceta wyśmiałem i powiedziałem, że ma robić pomiar od nowa, albo niech zczyta pomiar z obu osi, bo to co tu pokazało, to Audi ma na jednej osi. Powiedział, że może się sprzęgło ślizga albo coś. Potem pojechałem na prostą i nagrałem filmik, na którym widać że auto robi setkę w 5,4 s (producent podaje 5,2) . Więc mimo braku 200 koni auto ma niemalże to samo przyśpieszenie? Śmiać mi się chce i ostrzegam przed tego typu hamowniami. Owszem miałem problem z klapami, ale zostały naprawione i teraz jest to pocisk Na dniach chyba wybiore się do PitStop'u do Słupska.
321km w mega upał na dworze i na hali ...
Film z hamowni
Film z hamowni
Gruszki podciśnienia zmieniające długość kolektora dolotowego oraz zawór podciśnienia nimi sterujący + zawór podciśnienia sterujący zaworami powietrza wtórnego.mkbewe pisze:Czy w naszych silnikach 4.2l są jakieś zaworki podciśnienie itp które należało by skontrolować co jakiś czas ?? chodzi mi o trzymanie serii przez silnik pomijając oczywiście sprawność przepływomierza.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No to będę szukał info na forum, jak nie znajdę niczego konkretnego to będę dupe zawracał jak zawszeFOSS pisze:Gruszki podciśnienia zmieniające długość kolektora dolotowego oraz zawór podciśnienia nimi sterujący + zawór podciśnienia sterujący zaworami powietrza wtórnego.
Dziękuje.
Muszę to sprawdzić bo wczoraj wracając z SCP za bardzo usiadł mi na dupsku CTR i nie bardzo mogłem mu odejść ....
Specjalnie sie nie dziwie, a8 4.2 jakims mega szybkim samochodem nie jest. Cos lekkiego z moca ok 200KM moze sie utrzymac, jesli oska to na starcie troche zostanie, ale pozniej ma lzej. A8 dosc ciezkie, automat i quattro zabijaja troche osiagi samochodu. Mierzylem sie z moim bylym samochodem saab 9-3ss 2.0T po programie na ok 235-240KM i na starcie nie mial szans (trakcja), ale przy drugiej probie na obwodnicy od ok 80km/h do ok 180km/h nie mogle go wyprzedzic, odleglosc mniej wiecej nie zmienialal sie. Waga saaba ok 1350kg, manual. Kiedys tez lapalem sie z clio sport (tym ostatnim 2.0 200KM) i mniej wiecej rowno z rolki bylo.mkbewe pisze: Muszę to sprawdzić bo wczoraj wracając z SCP za bardzo usiadł mi na dupsku CTR i nie bardzo mogłem mu odejść ....
Powyżej 200km/h miałbyś większe szanse, szczególnie jak nie masz kagańca bo wtedy zdrowe 4.2V8 jedzie praktycznie do końca budzikaKorton pisze:... ale przy drugiej probie na obwodnicy od ok 80km/h do ok 180km/h nie mogle go wyprzedzic, odleglosc mniej wiecej nie zmienialal sie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-