części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 12 wrz 2015, 11:04

preston81 pisze:lukasz jakie nastawniki wsadziles?
Nastawniki z Inowrocławia na lewy czekałem kilka dni bo się okazało że nie ma akurat <onie> prawy dotarł na drugi dzień <okok>
preston81 pisze:znalales gdzies ten polamany slizg, czy plywa sobie gdzies tam ?
Tak kawałki leżały sobie w misie niewiem czy cały ślizg bo nie dało się poskładać ale w misie więcej nie było oczywiście wszystko dokładnie wymyte.
łukasz88

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 12 wrz 2015, 11:06

puzzel1 pisze:Ja po przejechaniu 8tys km na nastawnikach od pana z Inowrocławia mogę stwierdzić, że z tymi nastawnikami to jest loteria - zależy jak się trafi:

Myślę że z tymi z aso jest podobonie
łukasz88

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 wrz 2015, 12:30

lukasz88, to fajnie że Ci sie udalo z nastawnikami. Ciekawi mnie jednak tylko jak to zrobiłes że nie wycisnąłes oleju z popychaczy i nie powydinało Ci zaworów <hmm> może D3 ma jakies inne te wkładki niż D2 <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 12 wrz 2015, 12:34

Wkładki regulacyjne W d3 sa takie same jak w d2
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 wrz 2015, 12:44

to ja juz sie głupi robię na starosc. Jak wyjąłem wkładki i był w nich olej to nie szło wcisnąć cylinderka (kapelusza wkładki) do srodka. Tym samy zakładając wałek na tak "napiętą" wkładkę, otwiera on lekko zawór i przy rozruchu tłok go wygina ... <hmm> tak mi się logicznie rzecz biorąc wydawało...
dopiero jak się wypusci olej z wkładki to można ją wsobodnie nacisnąć i nie bać się że cos uszkodzi...

ehhh ja już wymiękam <faktycznie>

AUDI - PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE ;)
to nie jest zwykły napęd...to

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 12 wrz 2015, 13:10

lukasz88 pisze:
puzzel1 pisze:Ja po przejechaniu 8tys km na nastawnikach od pana z Inowrocławia mogę stwierdzić, że z tymi nastawnikami to jest loteria - zależy jak się trafi:

Myślę że z tymi z aso jest podobonie
Będzie podobnie, bo za dojeżdżanie nowych nastawników odpowiada słabe ciśnienie oleju, w mniejszym stopniu jakość jego wykonania

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 12 wrz 2015, 13:25

michalwruszak pisze:Wkładki regulacyjne W d3 sa takie same jak w d2
Chyba w bfm-ie są jednak inne nie da się kupić ich osobno tylko razem z dźwigienką.
martin_rs4 pisze:Ciekawi mnie jednak tylko jak to zrobiłes że nie wycisnąłes oleju z popychaczy i nie powydinało Ci zaworów
po założeniu kręciłem ręcznie silnikiem kilka razy z przerwami tak by olej się wyrównał potem kręciłem jeszcze kilka razy bez cewek i to chyba dzięki temu.
beyer28 pisze: Będzie podobnie, bo za dojeżdżanie nowych nastawników odpowiada słabe ciśnienie oleju
Dlatego warto wyczyścić dokładnie silnik i wszystkie jego elementy tzn ja po rozkręceniu każdą część (wyjętą) bo nie rozbierałem na części pierwsze silnik) osobno myłem czyściłem no i olej oczywiście też zmieniłem mam nadzieje że na trochę km wystarczy mi
łukasz88

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 12 wrz 2015, 13:28

Oczywiscie ze da sie je kupic osobno - jako OE , w zamienniku tylko z dzwignią zaworową .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 12 wrz 2015, 13:43

lukasz88, Jeśli można wiedzieć, co zaważyło, że wziąłeś się za to? klepało już cały czas?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 12 wrz 2015, 14:55

Ile wynosi dla D2 ciśnienie? W dokumentach stoi co najmniej:
- 1bar przy wolnych obrotach
- 3,5bar przy 2000obr

Temp. robocza 80st C.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 12 wrz 2015, 16:00

preston81 pisze:daj se spokuj z wymianą ślizgu :) tj pudrowanie syfa ,
lukasz jakie nastawniki wsadziles?
znalales gdzies ten polamany slizg, czy plywa sobie gdzies tam ?
No wiesz pytałem czy da sie same ślizgi wymienić bo z tego co czytam to podobno leci dolny ślizg takm więc skoro sam napinacz jest sprawny to może sam ślizg wymienić.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 12 wrz 2015, 16:06

Ja tez sie zastanawiam czy przy rozrzadzie nie bedzie wlasnie dobrym pomysłem wymiana samych ślizgow
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 12 wrz 2015, 16:53

beyer28 pisze:lukasz88, Jeśli można wiedzieć, co zaważyło, że wziąłeś się za to? klepało już cały czas?
Dołączam się do pytania. U mnie zgrzytnie przy odpaleniu z rana za każdym razem, ostatnio jak zimno jest to jakby głośniej.

Znalazłem coś takiego:

To jak tak się zachowuje silnik po wymianie to znaczy, że u mnie jest wręcz idealnie :D

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 wrz 2015, 20:04

ten motor chodzi tak jakby miał się zaraz zesrać
darmo ślizgi nie poleciały jakaś przyczyna była <bezradny>

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 12 wrz 2015, 20:11

Marcin2013 pisze:No wiesz pytałem czy da sie same ślizgi wymienić bo z tego co czytam to podobno leci dolny ślizg takm więc skoro sam napinacz jest sprawny to może sam ślizg wymienić.
nie leci bez powodu , nastawniki lubią się zacinać a jak już będziesz wymieniał wymień też łańcuchy


btw zobaczcie jakie tutaj dali zamienniki tych plastików na gruszki fajne chętnie tez bym to wymienił
bądź sobą, wariatów też lubią

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl