![]() |
![]() |
![]() |
[D4 11 ] Pomiar lakieru
-
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 wrz 2015, 09:16
- Lokalizacja: POLSKA
[D4 11 ] Pomiar lakieru
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2015, 10:08 przez dorotka805, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja sie znam to Ci powiem
normalnie powinieneś imeć ok 100 takie 80-160 to jest na bank fabryka
im nowsze auta to raczej mniej jak więcej bo teraz na wszystkim oszczędzają
200-300 to masz 2 lakier.
Tutaj wygląda jakbym auto miało już na sobie 3 lakier i więcej. bo 400+ to jest tak no 3 razy lakierowane ale na bogato z podkladami lub cieniutko szpachli.
bo 70 jak na audi to tak skromnie, na hyundaiu bym się nie dziwił 
normalnie powinieneś imeć ok 100 takie 80-160 to jest na bank fabryka
im nowsze auta to raczej mniej jak więcej bo teraz na wszystkim oszczędzają

200-300 to masz 2 lakier.
Tutaj wygląda jakbym auto miało już na sobie 3 lakier i więcej. bo 400+ to jest tak no 3 razy lakierowane ale na bogato z podkladami lub cieniutko szpachli.
mógł być ostro polerowanyApophis pisze:Wczoraj robiłem pomiary A4 2009 rok i powłoka nie przekraczała 70


-
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 wrz 2015, 09:16
- Lokalizacja: POLSKA
Re: Pomiar lakieru
Jeżeli pomiar dokonany jest poprawnie to całe auto malowane było wielokrotnie lub też całe jest wyszpachlowane... ale nie wiem co musiało by się stać aby jechać szpachlą całe autodorotka805 pisze:Witam, prosze o opinię co sądzicie na temat takich danych pomiarowych?

Ostatnio zmieniony 17 wrz 2015, 13:20 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moim zdaniem coś za dużo. Tak jak pisał mkbewe, ~80-180 - fabryka , ~200-300 - drugi lakier, na przykład po lekkiej przecierce, przeważnie jeszcze w serwisie malowane. Powyżej tych 350 to już albo sporo lakieru jakiś Stachu (bez obrazy dla Stanisławów) napierdzielił w garażu i nie spolerował do tej "nominalnej" grubości powłoki albo już się czai kit pod lakierem
Na błotnikach jeszcze można zrozumieć drugą warstwe lakieru bo ktoś mógł sobie lekko uszkodzić błotnik i zamiast robić kupił używany i przemalował w kolor. Ale grubo ponad 300 na dachu i ponad 400!! na przodzie to podejrzane coś 


Nowe Audi z salonu mają teraz fatalna opinie jeśli o lakier chodzi. Znajomy reklamował A5 bo na maskę po 5 miesiącach lakier mu zmatowial a pomiar wychodził w granicy 40 mikro. Nowe z salonu, nie robione. Chociaż teraz nie wiadomo co z salonu dostajesz.
Ogólnie to auto z jakiegoś gradobicia pożądanego albo coś i całe połatane i malowane. Jakby to był wypadek i z każdej strony byłaby walona to by już ja kroili na zyletki. Nowe d4 składa się jak zapałki aby chronić osoby wewnątrz i pochłaniac siłę uderzenia.
Ogólnie to auto z jakiegoś gradobicia pożądanego albo coś i całe połatane i malowane. Jakby to był wypadek i z każdej strony byłaby walona to by już ja kroili na zyletki. Nowe d4 składa się jak zapałki aby chronić osoby wewnątrz i pochłaniac siłę uderzenia.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
I się zgodzę i się nie zgodzę. Zgodzę się z tym że teraz to i salon nam rozbitka wciśnie ale nie uwierzę że w A8 byłby źle lakier położony. Jako model flagowy Audi mają oni rygorystyczne wymagania i te auta są dokładnie badane i oglądane przez specjalistów. Nie zdziwiłbym się gdyby takie D4 nie opuściło hali produkcyjnej ze względu na jakąś skaze na lakierze jak to jest w przypadku drogich samochodów sportowych jak Porsche, Corvette czy zapewne jak i w tych proluxusowych Royce,Bentley itp.drago_o pisze:Nowe Audi z salonu mają teraz fatalna opinie jeśli o lakier chodzi. Znajomy reklamował A5 bo na maskę po 5 miesiącach lakier mu zmatowial a pomiar wychodził w granicy 40 mikro. Nowe z salonu, nie robione. Chociaż teraz nie wiadomo co z salonu dostajesz.
Ciężko mi powiedzieć jakie mają kryteria wypuszczenia auta z fabryki. Napewno mogą se różnic dla A5 i A8 ale za A5 z salonu 200k trzeba dać.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG