Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 FL] Kręci ale nie odpala - nagła usterka.

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 198
Rejestracja: 20 cze 2009, 23:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: salaj11 » 20 cze 2010, 23:33

możne trochę późno ale jak by ktoś z wawy potzrbował to ja mam vagine z kabelkiem - lub lawete


pozdro FOSS ogarnołes już furke

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 cze 2010, 00:56

salaj11 pisze:(...) pozdro FOSS ogarnołes już furke
W środę dokonałem wymont/zamont pompy paliwa i już wszystko jest OK.

A dla rozrusznia nowej pompy wybrałem się dzisiaj na spota A8Team do Gdańska...
fura przetestowana, lata "jak ta lala" :mrgreen:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

mmd317
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 22 gru 2009, 17:15
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: mmd317 » 25 lip 2010, 16:37

Koledzy u mnie chyba tez nadszedl czas na pompe, mysle tak poniewaz od jakiegos czasu zauwazylem ze musze minimalnie dluzej krecic zeby odpalil silnik a dzisiaj wsiadam do auta przekrecam kluczyk wydalo mi sie jakos cicho , przekrecam na odpalanie auto odpalilo na ok. 3s i zgaslo pozniej tylko na chwilke zalapywalo i gaslo. poszedlem do bagaznika i pompy nie bylo slychac slyszalem ja dopiero jak zdjalem te szystkie oslony. teraz pytanie jaka pompe najlepiej zakupic liczy sie stosunek ceny do jakosci) mam S8 1998r 340KM

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 25 lip 2010, 20:45

Koledzy u mnie chyba tez nadszedl czas na pompe, mysle tak poniewaz od jakiegos czasu zauwazylem ze musze minimalnie dluzej krecic zeby odpalil silnik a dzisiaj wsiadam do auta przekrecam kluczyk wydalo mi sie jakos cicho , przekrecam na odpalanie auto odpalilo na ok. 3s i zgaslo pozniej tylko na chwilke zalapywalo i gaslo. poszedlem do bagaznika i pompy nie bylo slychac slyszalem ja dopiero jak zdjalem te szystkie oslony. teraz pytanie jaka pompe najlepiej zakupic liczy sie stosunek ceny do jakosci) mam S8 1998r 340KM
_________________
Ja u siebie założyłem VEMO. Jest to niemiecka pompa ponoć na licencji SIMENSA ale myślę że to chwyt marketingowy sprzedawców. Zgłoś się do dice111 on ci doradzi co i jak.
Z tego co pamiętam to poleca tę pompę jako zmiennik. U mnie chodzi już ponad pół roku i nic się z nią nie dzieje. Podczas wymiany postudiuj trochę forum. Było kilka tematów na temat wymiany pompy.
http://www.a8team.pl/topics24/1108.htm
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 lip 2010, 08:32

mmd317 pisze:Koledzy u mnie chyba tez nadszedl czas na pompe,
(...) poszedlem do bagaznika i pompy nie bylo slychac slyszalem ja dopiero jak zdjalem te szystkie oslony.
Kolego mmd317, oczywiście zanim kupisz pompę i weźmiesz się za wymianę to zdiagnozuj najpierw czy to na pewno ona... piszę o tym ponieważ napisałeś, że po zdjęciu osłon w bagażniku jednak słyszałeś że pompa pracuje.

Jak pompa jest uszkodzona to ewidentnie nie pracuje a przy uruchamianiu występuje efekt kręcenia "na sucho".
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

mmd317
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 22 gru 2009, 17:15
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: mmd317 » 26 lip 2010, 20:48

Nie dopisalem ze na poczatku nic nie slyszalem dopiero po puknieciu w kosz srubokretem jakby cos tam zaczelo pracowac ogolnie wrazenie jak wsiadlem do auta bylo tak jakos cicho i dzisiaj przyszedlem do autka odkrecieliem przewod zasilajacy od pompy wylecialo troche paliwa (moglo tam byc bo chyba sie zawor nie otworzy jak pompa nie poda odpowiedniego cisnienia) i to paliwo zlecialo potem juz po przekrecaniu kluczyka sie nie pojawialo paliwo na wyjsciu z pompy , zalalem auto paliwem doo full przekrecilem kluczykiem raz i za drugim rozrzuch auto odpalilo od strzala i chodzilo normalnie . dodam ze wszesniej jezdzilem autem do rezerwy i nic sie nie dzialo. moze pompa nie padla do konca moze sie szczotki koncza albo za malao cisnienia daje i jak dolalem paliwa bylo jej latwiej pociagnac dalej .

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 26 lip 2010, 21:48

Możesz mieć tak jak u mnie właśnie szczotki się kończyły. Tylko ja nie pukałem w kosz i dlatego nie chciała odpalić. Poczekaj czy się powtórzy. Oby nie w trasie. Bo szkoda na razie wyciągać pompę.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 lip 2010, 21:59

mmd317 pisze:Nie dopisalem ze na poczatku nic nie slyszalem dopiero po puknieciu w kosz srubokretem jakby cos tam zaczelo pracowac (...) moze pompa nie padla do konca moze sie szczotki koncza albo za malao cisnienia daje i jak dolalem paliwa bylo jej latwiej pociagnac dalej .
To typowy objaw padającej pompy paliwa... czasami po puknięciu zaskakuje ale za którymś razem już nie zadziała.
mmd317 pisze:zalalem auto paliwem doo full przekrecilem kluczykiem raz i za drugim rozrzuch auto odpalilo od strzala i chodzilo normalnie.
Czyli rozumiem że na razie działa - to właściwie dobrze że udało się uruchomić ale...
z wymianą pompy ja bym nie zwlekał bo może paść definitywnie w najmniej spodziewanym momencie :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 26 lip 2010, 22:11

Tak jak FOSS, napisał może to się stać w najmniej spodziewanym momencie. Zależy czy to właśnie to. Choć diagnoza raczej pewna. Jeżeli sam to zrobisz to koszt tylko samej pompy i trochę zabawy. Ale można się pokusić bo nie jest to trudne. Ostatnio telefonicznie pomagałem wymieniać pompę jednemu forumowiczów i się udało. Więc nie jest to czarna magia.
Dążenie do doskonałości.

mmd317
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 22 gru 2009, 17:15
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: mmd317 » 26 lip 2010, 22:23

Teraz koledzy prosilbym o wskazanie mi wlasciwej pompy , raczej wymienie sobie to sam bo z tego co wyczytalem nie jest trudno wymienic ta pompe problem moze byc ewentualnie z trafieniem w ten wezyk od 2 komory

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 26 lip 2010, 23:54

No, jest problem. Jesli robisz to pierwszy raz to najpierw nawtykasz jej przy wyciaganiu, a potem przy wkladaniu i to nawet bardziej :D
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 27 lip 2010, 08:50

Myślę, że ta VEMO jest spoko. Jest to Niemiecka pompa, a tańsza Siemensa bodaj ze 2 stówki. Pogadaj z dice111, może coś ci zaproponuje w dobrej cenie. W IC kosztuje bodaj 480 pln. Z samą wymianą sobie poradzisz. Tylko zarezerwuj sobie 2/3 godzinki na pierwszy raz. Jak nie będziesz mógł z czymś sobie dać rady to pisz na PW to ci numer puszczę do siebie.
Dążenie do doskonałości.

mmd317
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 22 gru 2009, 17:15
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: mmd317 » 27 lip 2010, 22:47

Dzieki za pomoc w weekend sproboje ogarnac temat wymiany

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl