Jedź i wybijaj zęby nie patrz czy baba czy facet. To już nie te czasy.adrian949 pisze:Niestety nie, bez wycieczki do czolka się nie obejdzie :lol: takich ludzi trzeba tępić! Pozdro
Trzeba tępić takie kur..... tym bardziej na forum.
Jedź i wybijaj zęby nie patrz czy baba czy facet. To już nie te czasy.adrian949 pisze:Niestety nie, bez wycieczki do czolka się nie obejdzie :lol: takich ludzi trzeba tępić! Pozdro
z czystej ciekawości co jest nepewne w pneumatyce ?? z tego co wiem to zawsze najwięcej wątpliwości mają ci którzy najmniej o tym wiedzą i nie mieli styczności. nikt nie karze robić auta szurającego o ziemię. można sobie zrobić całkowicie bezpieczny układ ze po zejściu powietrza można i tak dojechać. fabryczne miechy w D3 są o wiele cieńsze i delikatniejsze niż takie jakie sie robi do aira.Apophis pisze:Kupujesz sobie tzw płaski zbiornik i umieszczasz go pod połką miedzy głosnikami. Ja tam z aira sie wyleczył-zbyt to niepewne ustrojstwo...
Pszendza pisze:z czystej ciekawości co jest niepewne w pneumatyce ?? z tego co wiem to zawsze najwięcej wątpliwości mają ci którzy najmniej o tym wiedzą i nie mieli styczności. nikt nie karze robić auta szurającego o ziemię. można sobie zrobić całkowicie bezpieczny układ ze po zejściu powietrza można i tak dojechać. fabryczne miechy w D3 są o wiele cieńsze i delikatniejsze niż takie jakie sie robi do aira.Apophis pisze:Kupujesz sobie tzw płaski zbiornik i umieszczasz go pod połką miedzy głosnikami. Ja tam z aira sie wyleczył-zbyt to niepewne ustrojstwo...
No właśnie, najgorsze te przeszkody.... w Warszawie były takie "leżące policjanty" których nawet na Lifcie nie mogłem pokonać na wprostkrzychu22.p1i pisze:Ciekawa opcja. Myślałem o sterowaniu tylko 2 osiami bez fajerwerków, opuszczenie auta i podniesienie gdy napotkamy na przeszkodę.
Witam, więc też się wypowiem z mojego doświadczenia o air ride. Ogólnie poduszki rubena jest wytrzymała i bardzo rzadko słychać o jej wystrzale, prędzej może trafić się jakaś nieszczelność, jeżeli okucia i cały zestaw na aucie został wykonany na poziomie i ze sztuką bez żadnych druciarstw to awaryjność jest bardzo znikoma, kolega jeździł swoją audi 80 2lata bez najmniejszego problemu, wiadomo poduszki też pracują (w przypadku A80tki przód rękawy) i z czasem też będzie trzeba je wymienić, ale to jednak normalna eksploatacja pojazdu.krzychu22.p1i pisze:Mam w domu na przód nowe amorki bilsteina b6, i na tył też kupię. Chciałbym mieć możliwość regulacji zawieszenia jak i mieć więcej komfortu Te poduszki jeżdżą w ciężarówkach to w starym struclu dadzą radę
Krzychu, po prostu za szeroki i za wysoki trochę ten kapeć - 275/35 to nawet przed-liftowe D3 nie miały.krzychu22.p1i pisze:Mam u siebie multispoki 9j 20" 275/35, w bagolu zbiornik wchodzi 77l lpg i przeważnie już 3/4 pb albo full. Dystans z tyłu 15mm i przyciera jak wsiądzie 2 osoby na tył przy większej hopce. Zawieszenie 1be ori springi i amory jeszcze.
Czesław robi dobrą robotę kiedyś pisałem do niego w sprawię airka do 8semy i do Mapeta również, ale pełen zestaw z założeniem na auto jednak przerósł moje możliwości, bo Air do a8 wyszedł co 2-3 air do zwykłego auta np golf3/Vento , jeżeli chcesz same okucia to przód nie będzie się zbytnio różnił od a4/a6 więc cena powinna być w porządku. Informuj nas co i jak z tematem i również jak wychodzi cenowo.krzychu22.p1i pisze:gonias, gdzieś na dysku miałem sporo fotek z zabudowy, połączenia, zakucia. Muszę to odnaleźć, były też wiadomości na PW ale pocztę wcieło Zakucia dałbym do czesław customizer.