chciałbym mieć jeśli już to jak Krzysztof pisze regulacje wysokości osi przód i tył a nie kazdego koła z osobna
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Air ride
- Preston81
- Super Klubowicz

- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
hmm takie samo rozwiązanie ma citroen czy myle pojęcia ???
chciałbym mieć jeśli już to jak Krzysztof pisze regulacje wysokości osi przód i tył a nie kazdego koła z osobna
ew kilka programow 1,2,3 na stałe zapisanych w jakims sterowniku na takich fajnych przełącznikach jak są w samolotach
ukrytych np w przedniej zapalniczce
klapka do góry i pstryk pstryk 
chciałbym mieć jeśli już to jak Krzysztof pisze regulacje wysokości osi przód i tył a nie kazdego koła z osobna
bądź sobą, wariatów też lubią
- gonias
- Forum Audi A8

- Posty: 249
- Rejestracja: 23 sty 2012, 23:57
- Lokalizacja: Turek (WLKP)
Zawieszenie w Citroenie były Hydropneumatycznepreston81 pisze:hmm takie samo rozwiązanie ma citroen czy myle pojęcia ???
chciałbym mieć jeśli już to jak Krzysztof pisze regulacje wysokości osi przód i tył a nie kazdego koła z osobnaew kilka programow 1,2,3 na stałe zapisanych w jakims sterowniku na takich fajnych przełącznikach jak są w samolotach
ukrytych np w przedniej zapalniczce
klapka do góry i pstryk pstryk
Teraz co do sterowania zawieszeniem, jest multum rozwiązań
-
Gość
Wszystko fajnie ale o trwałości tego jakos mało piszą i mówią. A dla mnie wazne jest by po załozeniu zestawu za kilka tysi nie zagladac tam dobre 2 lata a jak wiem od posiadaczy to zagladaja bo tu cos tam tam coś itd.
Na autostradach lezenie na glebie juz sie nie sprawdzi tez bo widze jak sie musza męczyc wielbiciele gleby na pozornie równej ale tak naprawde nierównej drodze.
Preston jak bys sie bujnał do mnie swoją a potem zglebowana to by ci sie odechciało wszelkich gleb i udziwnień. Im więcej komfortu tym lepiej dla nas.
Jeszcze w te wakacje jadac za jakims zglebowanym A4 na A4 kierunek Jędrzychowice-Wrocław widziałem dwa razy jak nad wiaduktem posypały sie iskry i gość musiał sie turlać 100 a ja spokojnie dalej 150![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Na autostradach lezenie na glebie juz sie nie sprawdzi tez bo widze jak sie musza męczyc wielbiciele gleby na pozornie równej ale tak naprawde nierównej drodze.
Preston jak bys sie bujnał do mnie swoją a potem zglebowana to by ci sie odechciało wszelkich gleb i udziwnień. Im więcej komfortu tym lepiej dla nas.
Jeszcze w te wakacje jadac za jakims zglebowanym A4 na A4 kierunek Jędrzychowice-Wrocław widziałem dwa razy jak nad wiaduktem posypały sie iskry i gość musiał sie turlać 100 a ja spokojnie dalej 150
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz

- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Mi nie chodzi o glebowanie auta tylko o jego możliwość regulacji. Standardowe ustawienie było by tak jak fabryczne, gdy zapakuję bagażnik to chcę mieć tylko możliwość podniesienia aby to jakoś wyglądało. Czasami, a nawet często przydała by się możliwość podniesienia auta na maxa aby przejechać i nic nie urwać. Jeśli jeszcze taka pneumatyka da więcej komfortu to czemu nie 
Mało kto się chce podzielić opinią na ten temat.....
Mało kto się chce podzielić opinią na ten temat.....
-
uszek
- Super Klubowicz

- Posty: 972
- Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
- Lokalizacja: RZ
No trwałośc w ciezarówkach to w sumie mało poparta ich przebiegiem...Apophis pisze:Wszystko fajnie ale o trwałości tego jakos mało piszą i mówią. A dla mnie wazne jest by po załozeniu zestawu za kilka tysi nie zagladac tam dobre 2 lata a jak wiem od posiadaczy to zagladaja bo tu cos tam tam coś itd.
-
Gość
No dla mnie sama jazda S8 D2 z airem nie odbiegała niczym od jazdy np prestona A8. ten sam komfort,lepszy jak u mnie na tym eskowym shicie.krzychu22.p1i pisze:Mało kto się chce podzielić opinią na ten temat.....
Mozliwośc regulacji jest ale na wysokich nastawach musisz nadymac cisnienia co dobre jest na krótsza mete.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz

- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
Gość
- koziolek
- Super Klubowicz

- Posty: 469
- Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
- Lokalizacja: WLKP
odgrzewam 
ktoś, kiedyś wrzucił link do tematu, chyba z USA, gdzie jeden koleś zakładał air w a8 i ładnie opisał z fotkami jak to zrobił... ma ktoś jeszcze ten link ? nie mogę tego znaleźć
[ Dodano: 2017-02-01, 08:39 ]
nikt nic nie wie ? ;(
chyba chodziło o taką brązową ósemke... tą z linka
http://radikal.ru/lfp/s017.radikal.ru/i ... 7c.jpg/htm
ktoś, kiedyś wrzucił link do tematu, chyba z USA, gdzie jeden koleś zakładał air w a8 i ładnie opisał z fotkami jak to zrobił... ma ktoś jeszcze ten link ? nie mogę tego znaleźć
[ Dodano: 2017-02-01, 08:39 ]
nikt nic nie wie ? ;(
chyba chodziło o taką brązową ósemke... tą z linka
http://radikal.ru/lfp/s017.radikal.ru/i ... 7c.jpg/htm
- gonias
- Forum Audi A8

- Posty: 249
- Rejestracja: 23 sty 2012, 23:57
- Lokalizacja: Turek (WLKP)
Montaż nie w A8 ale może coś Ci to pomoże
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=517523
Ogólnie jak ja miałem pomysł na aira to dużo podpytywałem Mapeta
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=517523
Ogólnie jak ja miałem pomysł na aira to dużo podpytywałem Mapeta
- robertas
- Super Klubowicz

- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask





