części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Air ride

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 22 sty 2013, 16:04

adrian949 pisze:Niestety nie, bez wycieczki do czolka się nie obejdzie :lol: takich ludzi trzeba tępić! Pozdro
Jedź i wybijaj zęby nie patrz czy baba czy facet. To już nie te czasy.
Trzeba tępić takie kur..... tym bardziej na forum.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2013, 22:24 przez tomi5, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 paź 2015, 00:03

Czy mając zbiornik lpg w zapasie da radę gdzieś indziej upchać kompresor i zbiornik? Np w m-cu zmieniarki i tunera?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 05 paź 2015, 00:20

Kupujesz sobie tzw płaski zbiornik i umieszczasz go pod połką miedzy głosnikami. Ja tam z aira sie wyleczył-zbyt to niepewne ustrojstwo...
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Gość, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pszendza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 04 lip 2010, 11:36
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Pszendza » 05 paź 2015, 07:54

Apophis pisze:Kupujesz sobie tzw płaski zbiornik i umieszczasz go pod połką miedzy głosnikami. Ja tam z aira sie wyleczył-zbyt to niepewne ustrojstwo...
z czystej ciekawości co jest nepewne w pneumatyce ?? z tego co wiem to zawsze najwięcej wątpliwości mają ci którzy najmniej o tym wiedzą i nie mieli styczności. nikt nie karze robić auta szurającego o ziemię. można sobie zrobić całkowicie bezpieczny układ ze po zejściu powietrza można i tak dojechać. fabryczne miechy w D3 są o wiele cieńsze i delikatniejsze niż takie jakie sie robi do aira.
A8- nie dla idiotów !!

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 05 paź 2015, 09:40

Pszendza pisze:
Apophis pisze:Kupujesz sobie tzw płaski zbiornik i umieszczasz go pod połką miedzy głosnikami. Ja tam z aira sie wyleczył-zbyt to niepewne ustrojstwo...
z czystej ciekawości co jest niepewne w pneumatyce ?? z tego co wiem to zawsze najwięcej wątpliwości mają ci którzy najmniej o tym wiedzą i nie mieli styczności. nikt nie karze robić auta szurającego o ziemię. można sobie zrobić całkowicie bezpieczny układ ze po zejściu powietrza można i tak dojechać. fabryczne miechy w D3 są o wiele cieńsze i delikatniejsze niż takie jakie sie robi do aira.
<okok>

Niedawno mój prawy przedni amorek wyzionął ducha - w trakcie powolnego toczenia się usłyszałem cichy wystrzał i amorek wypuścił z siebie całe powietrze :/
W takim stanie rzeczy (prawy przód bez powietrza w amorku) przejechałem z Katowic do Brzegu Dolnego pod Wrocławiem na jego regenerację (czas naglił i nie mogłem bawić się w przesyłki).
Oprócz tego, że auto przodem siedziało mega nisko i było bardzo twardo bo górny wahacz opierał się na odboju to nic złego z autem się nie działo. Na autostradzie (od Katowic do Wrocka jest całkiem fajnie równo) jechałem sobie spokojnie 120km/h i niczego niebezpiecznego w tym nie widzę.

Znam takich co nie podzielą mojego zdania ale śmiem twierdzić, że jadąc po autostradzie przepisowe 140km/h bardziej niebezpieczny będzie wystrzał którejkolwiek opony niż takiego amorka, szczególnie w przypadku aut zglebowanych ;)


Tak jak piszesz Pszendza - gdzieś dzwony biją ale nie do końca wiadomo w którym kościele <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 paź 2015, 11:17

Apophis pisze:Kupujesz sobie tzw płaski zbiornik i umieszczasz go pod połką miedzy głosnikami.
Ciekawa opcja. Myślałem o sterowaniu tylko 2 osiami bez fajerwerków, opuszczenie auta i podniesienie gdy napotkamy na przeszkodę. Amorki bilsteina b6 nowe dałbym do zakucia. Obleci na butli 10-15l?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 05 paź 2015, 11:54

krzychu22.p1i pisze:Ciekawa opcja. Myślałem o sterowaniu tylko 2 osiami bez fajerwerków, opuszczenie auta i podniesienie gdy napotkamy na przeszkodę.
No właśnie, najgorsze te przeszkody.... w Warszawie były takie "leżące policjanty" których nawet na Lifcie nie mogłem pokonać na wprost <boisie>

Może trochę nie w temacie D2 ale wciąż o pneumatyce.... właśnie podchodzę do dalszej modyfikacji fabrycznej pneumatyki w D3 - jeżeli mi się uda to planuję uzyskać 5-6 różnych poziomów zawieszenia i wszystko z poziomu elektroniki <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 paź 2015, 14:06

Pszendza, miałeś aira długo w aucie, powiedz jak to jest a komfortem? Nie chodzi o jazdę na glebie tylko normalne ustawienie.

Mam u siebie multispoki 9j 20" 275/35, w bagolu zbiornik wchodzi 77l lpg i przeważnie już 3/4 pb albo full. Dystans z tyłu 15mm i przyciera jak wsiądzie 2 osoby na tył przy większej hopce. Zawieszenie 1be ori springi i amory jeszcze.

Mam w domu na przód nowe amorki bilsteina b6, i na tył też kupię. Chciałbym mieć możliwość regulacji zawieszenia jak i mieć więcej komfortu :) Te poduszki jeżdżą w ciężarówkach to w starym struclu dadzą radę :P
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 05 paź 2015, 14:25

Kilkoma autami na air smigałem i komfort to cos w stylu normalnej ósemkowej zawiechy.

Awatar użytkownika
gonias
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 23 sty 2012, 23:57
Lokalizacja: Turek (WLKP)

Post autor: gonias » 05 paź 2015, 16:20

krzychu22.p1i pisze:Mam w domu na przód nowe amorki bilsteina b6, i na tył też kupię. Chciałbym mieć możliwość regulacji zawieszenia jak i mieć więcej komfortu :) Te poduszki jeżdżą w ciężarówkach to w starym struclu dadzą radę :P
Witam, więc też się wypowiem z mojego doświadczenia o air ride. Ogólnie poduszki rubena jest wytrzymała i bardzo rzadko słychać o jej wystrzale, prędzej może trafić się jakaś nieszczelność, jeżeli okucia i cały zestaw na aucie został wykonany na poziomie i ze sztuką bez żadnych druciarstw to awaryjność jest bardzo znikoma, kolega jeździł swoją audi 80 2lata bez najmniejszego problemu, wiadomo poduszki też pracują (w przypadku A80tki przód rękawy) i z czasem też będzie trzeba je wymienić, ale to jednak normalna eksploatacja pojazdu.

Co do Twojego pytania, bo widzę temat zszedł całkowicie na inny kierunek :). Zbyt mała butla jest dość kłopotliwa, oczywiście to też zależy jak będziesz używał air'ka, bo to też wiążę się z np z dwoma opuszczeniami i podniesieniami auta i znów będzie nabijał powietrze. A co do ładnego zabudowy air ride w bagażniku :) wystarczy pojechać na kilka zlotów np VAGevent, lub RACEISM i pomysły same przychodzą do głowy.



Tu na filmiku można zobaczyć dość ładną zabudowę w D2 i przy tym zachowany bagażnik do użytku (0:31).

Jedni uważają za wadę drudzy za zaletę że air jest dość miękki i też z tego wyszło twierdzenie że na air nie da się szybko jeździć, ja jestem innego zdania :) bo żadnej tragedii nie odczułem.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 05 paź 2015, 18:51

krzychu22.p1i pisze:Mam u siebie multispoki 9j 20" 275/35, w bagolu zbiornik wchodzi 77l lpg i przeważnie już 3/4 pb albo full. Dystans z tyłu 15mm i przyciera jak wsiądzie 2 osoby na tył przy większej hopce. Zawieszenie 1be ori springi i amory jeszcze.
Krzychu, po prostu za szeroki i za wysoki trochę ten kapeć - 275/35 to nawet przed-liftowe D3 nie miały.
Załóż 255/35 i nic nie będzie przycierać - dokładnie taki zestaw miałem na swojej Ex S8D2 i nic mi się nie działo, opony 255/35R20 na Multispoke 9Jx20" + dystanse przód 15mm i tył 20mm ;)
Ostatnio zmieniony 06 paź 2015, 13:03 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
KRUSZYN_3CITY
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 72
Rejestracja: 01 paź 2015, 16:05
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: KRUSZYN_3CITY » 06 paź 2015, 12:57

Pneumatyka = mega komfort. Lift jest nie zastąpiony jak wjeżdżasz na polną drogę z dużą koleiną. Nie kupować auta z air tylko dlatego że może się zepsuć to tak jak by nie kupić samochodu bo może się zepsuć.
Oglądałem na YouTube A8 z air ride i powiem tak zajefajna zabawka :D
Do odważnych świat należy <okok>
A8 D3 4.0 TDI V8 chip 310KM QUATTRO [G8 DAN]
ALFAROMEO 147 1.6 T.SPARK

Kącik mądrości :

&#12299;Prawdziwych przyjaciół poznaje się w szczęściu i dobrobycie, tylko nie liczni są w stanie znieść nasze sukcesy &#12298;
&#12299;Nigdy nie sprzeczaj się z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem &#12298;
&#12299;Pieniądze, alkohol i narkotyki są dla mądrych ludzi &#12298;

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 06 paź 2015, 13:37

gonias, gdzieś na dysku miałem sporo fotek z zabudowy, połączenia, zakucia. Muszę to odnaleźć, były też wiadomości na PW ale pocztę wcieło :( Zakucia dałbym do czesław customizer.

FOSS, kupiłem w fajnej cenie 4x 275/35 a okazały się na miejscu ranflatami.. Hmm no nic, jeździmy. Rozumiem, że rozmiar jest za duży i wiem, że po fl D3 to miały ale chciałem większą gumę dodać ciut komfortu. Dokładnie pamiętam Twój zestaw, nawet się kiedyś o to pytałem ;)

Patrząc obecnie na ceny np. toyo/nokian to pomiędzy 255/35 a 275/35 jest 576zł różnicy. Zawsze by to w kieszeni zostało.

Decydowałbym się na aira bo:
- 2 pełne zbiorniki + 2/3 osoby to spore obciążenie i dupa przysiada (nie, nie będę rozciągał ani wkładał dłuższych sprężyn)
- odpadają mi koszta węży, zaworków, ew. butla i tych bzdetek <fujarka> (kasa pójdzie na kompresor, zakucia, sterowanie)
- mam przednie nowe amorki w pokoju i dokupię 2 nowe na tył
- nie będę się gnębił z niskim podwoziem, dzisiaj już miałem dosyć jeżdżenia po wertepach.. W razie potrzeby pss i do góry, nie potrzebuję skakania ani sterowania każdym kołem z osobna
- accuair ma fajne bajerki ale odpada ze względu na $$$
Ostatnio zmieniony 06 paź 2015, 19:03 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 06 paź 2015, 15:56

krzyś napisz jakie to są kwoty jak się upewnisz co i jak bo fajnie by bylo wyjechac na bane i psyknąć by si ekleić do gleby :) wlaszcza jakktos lubi szybko jezdzic :) mimo wszystko przed wejsciem w ten temat podjechalbym do np Janka by sie tym zestawem przejechać
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
gonias
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 23 sty 2012, 23:57
Lokalizacja: Turek (WLKP)

Post autor: gonias » 06 paź 2015, 16:05

krzychu22.p1i pisze:gonias, gdzieś na dysku miałem sporo fotek z zabudowy, połączenia, zakucia. Muszę to odnaleźć, były też wiadomości na PW ale pocztę wcieło :( Zakucia dałbym do czesław customizer.
Czesław robi dobrą robotę <okok> kiedyś pisałem do niego w sprawię airka do 8semy i do Mapeta również, ale pełen zestaw z założeniem na auto jednak przerósł moje możliwości, bo Air do a8 wyszedł co 2-3 air do zwykłego auta np golf3/Vento ;), jeżeli chcesz same okucia to przód nie będzie się zbytnio różnił od a4/a6 :) więc cena powinna być w porządku. Informuj nas co i jak z tematem :) i również jak wychodzi cenowo.

http://www.airride-system.pl/airbox-sim ... p-984.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl