[D2 ALL ] Air ride
hmm takie samo rozwiązanie ma citroen czy myle pojęcia ???
chciałbym mieć jeśli już to jak Krzysztof pisze regulacje wysokości osi przód i tył a nie kazdego koła z osobna ew kilka programow 1,2,3 na stałe zapisanych w jakims sterowniku na takich fajnych przełącznikach jak są w samolotach ukrytych np w przedniej zapalniczce klapka do góry i pstryk pstryk
chciałbym mieć jeśli już to jak Krzysztof pisze regulacje wysokości osi przód i tył a nie kazdego koła z osobna ew kilka programow 1,2,3 na stałe zapisanych w jakims sterowniku na takich fajnych przełącznikach jak są w samolotach ukrytych np w przedniej zapalniczce klapka do góry i pstryk pstryk
bądź sobą, wariatów też lubią
Zawieszenie w Citroenie były Hydropneumatyczne , dlatego też po otworzeniu maski można było ujrzeć "grzybki" w których był gas.preston81 pisze:hmm takie samo rozwiązanie ma citroen czy myle pojęcia ???
chciałbym mieć jeśli już to jak Krzysztof pisze regulacje wysokości osi przód i tył a nie kazdego koła z osobna ew kilka programow 1,2,3 na stałe zapisanych w jakims sterowniku na takich fajnych przełącznikach jak są w samolotach ukrytych np w przedniej zapalniczce klapka do góry i pstryk pstryk
Teraz co do sterowania zawieszeniem, jest multum rozwiązań od zwykłych "tradycyjnych" przycisków, po piloty zdalne, a nawet moduł + aplikacja na telefonie, jest w czym wybierać.
Wszystko fajnie ale o trwałości tego jakos mało piszą i mówią. A dla mnie wazne jest by po załozeniu zestawu za kilka tysi nie zagladac tam dobre 2 lata a jak wiem od posiadaczy to zagladaja bo tu cos tam tam coś itd.
Na autostradach lezenie na glebie juz sie nie sprawdzi tez bo widze jak sie musza męczyc wielbiciele gleby na pozornie równej ale tak naprawde nierównej drodze.
Preston jak bys sie bujnał do mnie swoją a potem zglebowana to by ci sie odechciało wszelkich gleb i udziwnień. Im więcej komfortu tym lepiej dla nas.
Jeszcze w te wakacje jadac za jakims zglebowanym A4 na A4 kierunek Jędrzychowice-Wrocław widziałem dwa razy jak nad wiaduktem posypały sie iskry i gość musiał sie turlać 100 a ja spokojnie dalej 150
Na autostradach lezenie na glebie juz sie nie sprawdzi tez bo widze jak sie musza męczyc wielbiciele gleby na pozornie równej ale tak naprawde nierównej drodze.
Preston jak bys sie bujnał do mnie swoją a potem zglebowana to by ci sie odechciało wszelkich gleb i udziwnień. Im więcej komfortu tym lepiej dla nas.
Jeszcze w te wakacje jadac za jakims zglebowanym A4 na A4 kierunek Jędrzychowice-Wrocław widziałem dwa razy jak nad wiaduktem posypały sie iskry i gość musiał sie turlać 100 a ja spokojnie dalej 150
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Mi nie chodzi o glebowanie auta tylko o jego możliwość regulacji. Standardowe ustawienie było by tak jak fabryczne, gdy zapakuję bagażnik to chcę mieć tylko możliwość podniesienia aby to jakoś wyglądało. Czasami, a nawet często przydała by się możliwość podniesienia auta na maxa aby przejechać i nic nie urwać. Jeśli jeszcze taka pneumatyka da więcej komfortu to czemu nie
Mało kto się chce podzielić opinią na ten temat.....
Mało kto się chce podzielić opinią na ten temat.....
No trwałośc w ciezarówkach to w sumie mało poparta ich przebiegiem...Apophis pisze:Wszystko fajnie ale o trwałości tego jakos mało piszą i mówią. A dla mnie wazne jest by po załozeniu zestawu za kilka tysi nie zagladac tam dobre 2 lata a jak wiem od posiadaczy to zagladaja bo tu cos tam tam coś itd.
No dla mnie sama jazda S8 D2 z airem nie odbiegała niczym od jazdy np prestona A8. ten sam komfort,lepszy jak u mnie na tym eskowym shicie.krzychu22.p1i pisze:Mało kto się chce podzielić opinią na ten temat.....
Mozliwośc regulacji jest ale na wysokich nastawach musisz nadymac cisnienia co dobre jest na krótsza mete.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
odgrzewam
ktoś, kiedyś wrzucił link do tematu, chyba z USA, gdzie jeden koleś zakładał air w a8 i ładnie opisał z fotkami jak to zrobił... ma ktoś jeszcze ten link ? nie mogę tego znaleźć
[ Dodano: 2017-02-01, 08:39 ]
nikt nic nie wie ? ;(
chyba chodziło o taką brązową ósemke... tą z linka
http://radikal.ru/lfp/s017.radikal.ru/i ... 7c.jpg/htm
ktoś, kiedyś wrzucił link do tematu, chyba z USA, gdzie jeden koleś zakładał air w a8 i ładnie opisał z fotkami jak to zrobił... ma ktoś jeszcze ten link ? nie mogę tego znaleźć
[ Dodano: 2017-02-01, 08:39 ]
nikt nic nie wie ? ;(
chyba chodziło o taką brązową ósemke... tą z linka
http://radikal.ru/lfp/s017.radikal.ru/i ... 7c.jpg/htm
Montaż nie w A8 ale może coś Ci to pomoże
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=517523
Ogólnie jak ja miałem pomysł na aira to dużo podpytywałem Mapeta
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=517523
Ogólnie jak ja miałem pomysł na aira to dużo podpytywałem Mapeta