części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Air ride

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 06 paź 2015, 16:50

hmm takie samo rozwiązanie ma citroen czy myle pojęcia ???
chciałbym mieć jeśli już to jak Krzysztof pisze regulacje wysokości osi przód i tył a nie kazdego koła z osobna :) ew kilka programow 1,2,3 na stałe zapisanych w jakims sterowniku na takich fajnych przełącznikach jak są w samolotach :D ukrytych np w przedniej zapalniczce :D klapka do góry i pstryk pstryk :D
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
gonias
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 23 sty 2012, 23:57
Lokalizacja: Turek (WLKP)

Post autor: gonias » 06 paź 2015, 17:54

preston81 pisze:hmm takie samo rozwiązanie ma citroen czy myle pojęcia ???
chciałbym mieć jeśli już to jak Krzysztof pisze regulacje wysokości osi przód i tył a nie kazdego koła z osobna :) ew kilka programow 1,2,3 na stałe zapisanych w jakims sterowniku na takich fajnych przełącznikach jak są w samolotach :D ukrytych np w przedniej zapalniczce :D klapka do góry i pstryk pstryk :D
Zawieszenie w Citroenie były Hydropneumatyczne :), dlatego też po otworzeniu maski można było ujrzeć "grzybki" w których był gas.
Teraz co do sterowania zawieszeniem, jest multum rozwiązań :) od zwykłych "tradycyjnych" przycisków, po piloty zdalne, a nawet moduł + aplikacja na telefonie, jest w czym wybierać.








Gość

Post autor: Gość » 06 paź 2015, 19:27

Wszystko fajnie ale o trwałości tego jakos mało piszą i mówią. A dla mnie wazne jest by po załozeniu zestawu za kilka tysi nie zagladac tam dobre 2 lata a jak wiem od posiadaczy to zagladaja bo tu cos tam tam coś itd.
Na autostradach lezenie na glebie juz sie nie sprawdzi tez bo widze jak sie musza męczyc wielbiciele gleby na pozornie równej ale tak naprawde nierównej drodze.

Preston jak bys sie bujnał do mnie swoją a potem zglebowana to by ci sie odechciało wszelkich gleb i udziwnień. Im więcej komfortu tym lepiej dla nas.

Jeszcze w te wakacje jadac za jakims zglebowanym A4 na A4 kierunek Jędrzychowice-Wrocław widziałem dwa razy jak nad wiaduktem posypały sie iskry i gość musiał sie turlać 100 a ja spokojnie dalej 150 :]

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 06 paź 2015, 19:53

Mi nie chodzi o glebowanie auta tylko o jego możliwość regulacji. Standardowe ustawienie było by tak jak fabryczne, gdy zapakuję bagażnik to chcę mieć tylko możliwość podniesienia aby to jakoś wyglądało. Czasami, a nawet często przydała by się możliwość podniesienia auta na maxa aby przejechać i nic nie urwać. Jeśli jeszcze taka pneumatyka da więcej komfortu to czemu nie :)

Mało kto się chce podzielić opinią na ten temat.....
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 06 paź 2015, 19:57

Apophis pisze:Wszystko fajnie ale o trwałości tego jakos mało piszą i mówią. A dla mnie wazne jest by po załozeniu zestawu za kilka tysi nie zagladac tam dobre 2 lata a jak wiem od posiadaczy to zagladaja bo tu cos tam tam coś itd.
No trwałośc w ciezarówkach to w sumie mało poparta ich przebiegiem...

Gość

Post autor: Gość » 06 paź 2015, 19:59

krzychu22.p1i pisze:Mało kto się chce podzielić opinią na ten temat.....
No dla mnie sama jazda S8 D2 z airem nie odbiegała niczym od jazdy np prestona A8. ten sam komfort,lepszy jak u mnie na tym eskowym shicie.

Mozliwośc regulacji jest ale na wysokich nastawach musisz nadymac cisnienia co dobre jest na krótsza mete.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 06 paź 2015, 20:15

Tyle mi w zupełności wystarczy, postawić kozę przejechać parę [m] i standard. Myślałem o serii czyli amory TRW i zwykłe springi, coś ala 1BM ale dalej jak będą 2 zbiorniki i ludki to opadnie i tak..
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 06 paź 2015, 20:45

Krzyś zbiorniki sa pełne tylko jakis czas i z trasą pustoszeją dość szybko u nas :) Naprawde jak ja swoja nie raz zapakuje to nie ma dramatu.
Wydawac pare tysi na aira tylko po to by se wyrównac tyłek to nieco bez sensu.

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 01 lut 2017, 08:39

odgrzewam :D
ktoś, kiedyś wrzucił link do tematu, chyba z USA, gdzie jeden koleś zakładał air w a8 i ładnie opisał z fotkami jak to zrobił... ma ktoś jeszcze ten link ? nie mogę tego znaleźć :/

[ Dodano: 2017-02-01, 08:39 ]
nikt nic nie wie ? ;(

chyba chodziło o taką brązową ósemke... tą z linka
http://radikal.ru/lfp/s017.radikal.ru/i ... 7c.jpg/htm

Awatar użytkownika
gonias
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 23 sty 2012, 23:57
Lokalizacja: Turek (WLKP)

Post autor: gonias » 01 lut 2017, 21:46

Montaż nie w A8 ale może coś Ci to pomoże <okok>

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=517523



Ogólnie jak ja miałem pomysł na aira to dużo podpytywałem Mapeta ;)

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 01 lut 2017, 22:18

gonias, dzięki ;)

już czytałem temat z tego forum ;) ogólnie już mam plan na większość, ale chciałem przypomnieć sobie jak to było w tamtej a8. sporo podpowiada mi robertas ;)

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 01 lut 2017, 22:56

koziolek, ogarniemy, spoko luz ;) najwyzej zrobie gotowca dla Ciebie tylko sobie zalozysz :D

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 01 lut 2017, 23:17

robertas, chyba poradzę sobie z montażem reszty, ale okucia zostawiam Tobie ;)

tylko czekam, aż ten gwint do mnie dotrze w końcu ;)

a tak nawiasem to ciekawe ile w Polsce jeździ a8 na powietrzu :)

Awatar użytkownika
Pszendza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 04 lip 2010, 11:36
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Pszendza » 02 lut 2017, 07:29

ja zrobiłem 3 na air ale tylko jedna nadal go ma.
A8- nie dla idiotów !!

Awatar użytkownika
koziolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 469
Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
Lokalizacja: WLKP

Post autor: koziolek » 02 lut 2017, 08:34

Pszendza pisze:ja zrobiłem 3 na air ale tylko jedna nadal go ma.
chyba tą widziałem na styled kiedyś

jedna wisi teraz na allegro i tu u nas na forum wiem, że ma Robert i Adrian

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl