chciałbym mieć jeśli już to jak Krzysztof pisze regulacje wysokości osi przód i tył a nie kazdego koła z osobna
![:)](https://a8team.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:D](https://a8team.pl/images/smilies/rotfl.gif)
![:D](https://a8team.pl/images/smilies/rotfl.gif)
![:D](https://a8team.pl/images/smilies/rotfl.gif)
![]() |
![]() |
![]() |
Zawieszenie w Citroenie były Hydropneumatycznepreston81 pisze:hmm takie samo rozwiązanie ma citroen czy myle pojęcia ???
chciałbym mieć jeśli już to jak Krzysztof pisze regulacje wysokości osi przód i tył a nie kazdego koła z osobnaew kilka programow 1,2,3 na stałe zapisanych w jakims sterowniku na takich fajnych przełącznikach jak są w samolotach
ukrytych np w przedniej zapalniczce
klapka do góry i pstryk pstryk
No trwałośc w ciezarówkach to w sumie mało poparta ich przebiegiem...Apophis pisze:Wszystko fajnie ale o trwałości tego jakos mało piszą i mówią. A dla mnie wazne jest by po załozeniu zestawu za kilka tysi nie zagladac tam dobre 2 lata a jak wiem od posiadaczy to zagladaja bo tu cos tam tam coś itd.
No dla mnie sama jazda S8 D2 z airem nie odbiegała niczym od jazdy np prestona A8. ten sam komfort,lepszy jak u mnie na tym eskowym shicie.krzychu22.p1i pisze:Mało kto się chce podzielić opinią na ten temat.....