części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 paź 2015, 21:17

zawsze mówimy zgodnie z kierunkiem jazdy czyli lewa to ta od kierowcy to raz
dwa to olej wiadomo czym lepszy tym lepszy ale nie potrzebnie się czepiliście tego castrola
mi np podpadł mobil 1
syf nad syfy

co do oczek itp ja tam składam na znaki :] na wałkach

Gość

Post autor: Gość » 13 paź 2015, 21:21

A co u ciebie w rosji to castrol maja dobry?? :D Mobil jest zaraz za nim i każdy mechanik co dłubie w silnikach pare lat bedzie wiedział.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 13 paź 2015, 21:44

Nadol pisze:Jak zrobic w pierwszym odczycie ? nie rozumiem. .
to napisze :) zrob to w 1 odczycie obie grupy a nie osobno bedzie lepiej widac
nie wystarczy wymienic slizgu ta opcja w ogole odpada wiec zabierz sie za to jak bedziesz mial juz nastawnik
bądź sobą, wariatów też lubią

Nadol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 13 paź 2015, 22:00

Ok jutro zrobie. Co dziwne przy odpalaniu to tylko jak postoi przynajmniej 2h wtedy delikatnie grzechotnie, a ten dzwiek co jest u mnie to jest duzo glosniejszy i na odpalonym silniku. Kiedy odpalam na cieplym nie ma zadnego grzechotu. Nie wiem juz troche meczy mnie ten temat, bo mam auto kilka dni, a poki co musze meczyc sie z jakims napinaczem. Teoretycznie jest błąd na vagu i jutro jeszcze wrzuce logi to mi ktos podpowie czy napinacz dziala prawidlowo czy nie, bo szczerze mowiac to nie znam sie na tym aż tak zeby określic po logach czy dziala czy nie. W praktyce strzela na odpalonym jak dodam gazu dzwieku zadnego nie slychac. Mial ktoś kiedyś coś podobnego? Jezdzi ktoś na zamiennikach nastawników? Obecnie cieżko z srodkami, zeby kupić oryginalny nastawnik plus jak zawsze jakieś koszta. Wiem, ze bardzo odmienne są opinie na temat zamiennika, bo jednym działa drugim dalej grzechocze, ale chyba zagram w tą loterie jeśli koniecznie będzie do wymiany nastawnik.

Gość

Post autor: Gość » 13 paź 2015, 22:03

Za duzo sie stresujesz. Logi potem zwal ten dekiel i bedziesz widział.
Wprawdzie sa tu kamikadze co jeszcze smigaja na zamiennikach ale to totolotek i lepiej nie ryzykować-takie moje zdanie.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 13 paź 2015, 22:14

Jeśli na obu stronach łańcuch jest po 16 ogniw to jest źle.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 13 paź 2015, 22:23

kolego co do tego stukania przy obrotach 1000-1200 to to samo ma kumpel w swojej d3 4.2 mpi, też na lewej stronie, zrzucił pokrywę i ślizgi całe, założył nastawnik ori z mojej d2 (był w porządku) i dalej jest ten dźwięk ( a teoretycznie powinien zniknąć, bo u mnie takiego nie było). No ale u Ciebie niepokojący jest fakt, że w grupie 93 nastawniki stoją w miejscu przy obciążeniu (moje "niemieckie chinczyki" wychylają się do wartości 22-23 już od 2500 rpm)

Nadol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 13 paź 2015, 22:52

No to czyli raczej i tak do wymiany bedzie nastawnik, bo stoi w miejscu. Z dolnych obrotów nie ma takiej mocy jak powinna, zrzucę pokrywę i zobaczę jak to wyglada czy łańcuch jest napiety no i w jakim stanie jest ślizg. Moze znajdę jakis motor na części w pobliżu moze akurat trafi sie działający. Póki co musze sie wstrzymać. Jest gdzieś jakas instrukcja dotycząca wymiany tego? Przeczytałem troche tego tematu no i ogólnie mniej wiecej wiem jak to zrobic, ale moze ktos zrobił dokładny opis? Dzieki za odpowiedz i jutro wieczorem postaram sie pojawić z logami. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 13 paź 2015, 23:32

ja mialem podobnie jak ty , kup sobie zamiennik lepsze to niz to co masz z rana byl hałas pozniej juz nawet na cieplym , ale u ciebie slychac troche innaczej niz u mnie bylo byc moze bedziesz musial wymienic oba nastawniki warto tez kupic lancuchy nowe
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 13 paź 2015, 23:33

Nadol pisze:moze ktos zrobił dokładny opis?
A no ktoś zrobił... -> KLIK <-

Gość

Post autor: Gość » 14 paź 2015, 05:09

preston81 pisze:kup sobie zamiennik
A czemu doradzasz to czego sam bys nie założył?? :)

Kupno zamiennika to loteria ciezko w niej nawet o 50% szans że sie uda a na pewno spory procent sie kończył zniszczeniem tych czterech piątych zaworów dodatkowych co sa bardzo blisko tłoka w liftach.

Często sie kończy to też wymianą nastawników no name wraz z każda wymiana oleju :] Bo do wymiany rozrzadu żaden zamiennik produkowany dziś nie dozyje.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 paź 2015, 07:27

Apophis pisze:castrol maja dobry
-normalnie się czepiliście tego oleju on taki dobry jak wszystkie
tak na poważnie to ze 80% aut na tym śmiga i żyją i mają się dobrze od audi po inne marki .
http://ford.sklep.pl/product-pol-16786- ... itrow.html -i jakoś fordy się nie rozlatują przynajmniej tak oleju nie biorą a w ładi co jest ?
Za bardzo nie upatrujcie winny w oleju tylko bardziej w konstrukcji motoru wadliwej co nie zmienia faktu że coś z olejami jest na rzeczy ale tu głównie chodzi o to że oleje znane i drugie są podrabiane <bezradny>

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 14 paź 2015, 07:44

http://www.fotosik.pl/zdjecie/6580566ebced21c9
Tak wyglądał mój napinacz z prawej głowicy i nadal jeździł ale przy okazji wymiany lewego wymieniłem też ten hehe
łukasz88

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 14 paź 2015, 07:57

kryhawrc pisze:Tak będę rozbierał wszystko. Wymieniam nastawniki z łańcuchami. Ale ściągnąłem lewą pokrywę(strona kierowcy) żeby zobaczyć jak to wszystko tam wygląda i po ustawieniu na znaki też jest 16 oczek.
No to jest źle. Ale jak jeździ to co się czepiać. Ja przy wyminie też nie wszystko robiłem jak trzeba np nie wyjąłem wkładek popychaczy i nie spuściłem z nich oleju a niby trzeba bo inaczej zawory pognie a nie pogięło.
pepi pisze:co do oczek itp ja tam składam na znaki na wałkach

Jak widać nie każdy patrzy na oczka.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/18f7b3fc32eaa07d
łukasz88

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 14 paź 2015, 08:14

Ja jeszcze nie wymieniałem u siebie ale szukałem w elsie i nie znalazłem opisu co do ustawiania oczek wlewej i prawej glowicy osobno.

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl