[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Pepi oprzytomniej. Żaden olej nie zostawiał takich nagarów jak castrol! I doskonale wiesz że takie badziwene łańcuchowe rozrzady w nowszych vagach ten hagar doskonale zabija. Sam po sobie wiem bo pomimo że nie robiłem płukanek tylko zmieniłem marke na lepszą silniczek sie juz dośc sporo doczyścił ale slady nagarów jeszcze sie w zakamarkach znajdzie.
Jakośc castrola doskonale można porównac z mineralnym 14W40 z orlenu czy kauflandu
Chociaż nexia mojej smiga na minerale i takich nagarów nie ma...
Jakośc castrola doskonale można porównac z mineralnym 14W40 z orlenu czy kauflandu
Chociaż nexia mojej smiga na minerale i takich nagarów nie ma...
Ja sporo motorów rozbieram i uwierz mi że wiem które są be
Brat ma toyotę i kiedyś miał vw jak i audi i zawsze zalewa ten olej o którym mowa
i na prawdę tego leje do aut tak ze 80 % .
Silnik w toyocie jest czysty tak jak i w poprzednich jego bo każde auto rozbierałem mniej lub więcej ,
Ale castrolu nie lubię też ale nie twierdzę że on aż taki zły jak to wynika z waszych wypowiedzi .
Ja go do swoich aut nie zalewam nawet do mojego forada
ale jak ktoś chce to mu się leje i jakoś nie widzę problemów
Brat ma toyotę i kiedyś miał vw jak i audi i zawsze zalewa ten olej o którym mowa
i na prawdę tego leje do aut tak ze 80 % .
Silnik w toyocie jest czysty tak jak i w poprzednich jego bo każde auto rozbierałem mniej lub więcej ,
Ale castrolu nie lubię też ale nie twierdzę że on aż taki zły jak to wynika z waszych wypowiedzi .
Ja go do swoich aut nie zalewam nawet do mojego forada
ale jak ktoś chce to mu się leje i jakoś nie widzę problemów
Jak masz w komorze 1.6 ktore ma te sama temperature robocza to oczywiste że sie szybciej i sprawniej schłodzi jak wiele większe V8 w niewiele większej komorze
Roznice w temperaturach musiły by byc wręcz drastyczne żeby spopielały olej w jednym silniku a w drugim nie.
Przypomniałem sobie jeszcze zabawna historie że na castrolu to nawet kosiarka padnie od nagarów Ktos testował...
Roznice w temperaturach musiły by byc wręcz drastyczne żeby spopielały olej w jednym silniku a w drugim nie.
Przypomniałem sobie jeszcze zabawna historie że na castrolu to nawet kosiarka padnie od nagarów Ktos testował...
Jakie powinno byc ciśnienie olju i gdzie jest czujnik oleju zeby wpiąć tam nanometr?
Zauważyłem dzis ze przy odpalaniu nie ma nawet rano zgrzytu. Czyli bardzo prawdopodobne ze to wina ciśnienia oleju.
Zauważyłem dzis ze przy odpalaniu nie ma nawet rano zgrzytu. Czyli bardzo prawdopodobne ze to wina ciśnienia oleju.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2015, 10:30 przez Nadol, łącznie zmieniany 1 raz.
Na jakież znowu znaki na wałkach?.... pepi, tu mowa jest o nastawnikach rozrządu w po-liftowych D2 a nie o pasku rozrządu w przed-lifciepepi pisze:co do oczek itp ja tam składam na znaki na wałkach
Tu łańcuchy w głowicach zawsze zakłada się na znaki na wałkach i licząc ogniwa łańcucha pomiędzy tymi właśnie znakami - inaczej się nie da bo łańcuch musisz założyć w konkretnej pozycji (kąt między wałkami wydechowymi i ssącymi) a ustawienia pomiędzy głowicami są różne
No chyba, że się nie znam i da się to zrobić tylko na znakach na wałkach i zupełnie bez liczenia ogniw - jeżeli tak to chętnie poznam tą metodę
Dokładnie tak.krzychu22.p1i pisze:Jeśli na obu stronach łańcuch jest po 16 ogniw to jest źle.
Masakra. Też takie zdemontowałem u jednego kolegi i co ciekawsze w głowicy nie było ani śladu po brakującym ślizgu.lukasz88 pisze:http://www.fotosik.pl/zdjecie/6580566ebced21c9
Tak wyglądał mój napinacz z prawej głowicy i nadal jeździł ale przy okazji wymiany lewego wymieniłem też ten hehe
Składanie w innej pozycji to przecież głupota.lukasz88 pisze:pepi pisze:co do oczek itp ja tam składam na znaki na wałkach
Jak widać nie każdy patrzy na oczka.
Jak auto ma pracować poprawnie kiedy kąty pomiędzy wałkami będą inne niż to wynika z założeń konstrukcyjnych producenta?
Jest wszystko dokładnie opisane.kryhawrc pisze:... szukałem w elsie i nie znalazłem opisu co do ustawiania oczek wlewej i prawej glowicy osobno.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2015, 22:15 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Ciśnienie oleju na biegu jałowym: co najmniej 1,0 barNadol pisze:Jakie powinno byc ciśnienie olju
Ciśnienie oleju przy obrotach 2000/min: co najmniej 3,5 bar
Znajdziesz najprawdopodobniej w podstawie filtra oleju, taki czarny czujnik.Nadol pisze:gdzie jest czujnik oleju zeby wpiąć tam nanometr
Powyższe dotyczy D3.