części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Gość

Post autor: Gość » 14 paź 2015, 13:36

Pepi oprzytomniej. Żaden olej nie zostawiał takich nagarów jak castrol! I doskonale wiesz że takie badziwene łańcuchowe rozrzady w nowszych vagach ten hagar doskonale zabija. Sam po sobie wiem bo pomimo że nie robiłem płukanek tylko zmieniłem marke na lepszą silniczek sie juz dośc sporo doczyścił ale slady nagarów jeszcze sie w zakamarkach znajdzie.

Jakośc castrola doskonale można porównac z mineralnym 14W40 z orlenu czy kauflandu :]
Chociaż nexia mojej smiga na minerale i takich nagarów nie ma...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 paź 2015, 21:41

Ja sporo motorów rozbieram i uwierz mi że wiem które są be
Brat ma toyotę i kiedyś miał vw jak i audi i zawsze zalewa ten olej o którym mowa
i na prawdę tego leje do aut tak ze 80 % .
Silnik w toyocie jest czysty tak jak i w poprzednich jego bo każde auto rozbierałem mniej lub więcej ,
Ale castrolu nie lubię też ale nie twierdzę że on aż taki zły jak to wynika z waszych wypowiedzi .
Ja go do swoich aut nie zalewam nawet do mojego forada :]
ale jak ktoś chce to mu się leje i jakoś nie widzę problemów

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 14 paź 2015, 21:46

ciekawi mnie temperatura silnika 4,2 d2 w stressie i takiej toyoty dla porownania i tu chyba jest roznica i problem z nagarem od castrola
bądź sobą, wariatów też lubią

Nadol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 14 paź 2015, 21:49

Czy wie ktos gdzie dostać nastawniki od gościa z Innowroclawia? Podobno sa troche inne niż z lubina z Allegro.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 14 paź 2015, 21:58

tez na allegro byly szukaj
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 14 paź 2015, 22:06

pepi, Ale ja nie tylko VAGi a także ople,renault,peugeot,hundai jakiś...w kazdym to samo. Teoretycznie kazdy motor ma podobne temperatury pracy więc??
Nadol pisze:Czy wie ktos gdzie dostać nastawniki od gościa z Innowroclawia? Podobno sa troche inne niż z lubina z Allegro.
Dobrze sie zastanów...

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 14 paź 2015, 22:56

teoretycznie temp takie samo ale jak na kolektor poloze steka to sie spali a przy innych autach nie koniecznie nie wierze w temp podobną moze u nas tj przenoszona temp na inne elementy pelniace tez role radiatorów albo jakos tak
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 14 paź 2015, 23:00

Jak masz w komorze 1.6 ktore ma te sama temperature robocza to oczywiste że sie szybciej i sprawniej schłodzi jak wiele większe V8 w niewiele większej komorze :)

Roznice w temperaturach musiły by byc wręcz drastyczne żeby spopielały olej w jednym silniku a w drugim nie.

Przypomniałem sobie jeszcze zabawna historie że na castrolu to nawet kosiarka padnie od nagarów :D Ktos testował... :)

Nadol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 14 paź 2015, 23:15

Panowie znow mam pewna niejasność. Na vagu pokazuje mi blad na banku pierwszym, a odgłosy pochodzą z banku 2 czyli głowicy od kierowcy. Czy oba nastawniki sa ze sobą powiązane? Moze byc tak, ze uszkodzony jest lewy, a blad jest na prawym?
16396 - bank 1 Camshaft A (intake) p0012

Gość

Post autor: Gość » 15 paź 2015, 05:11

NIe,ale może oba masz do wymiany bo np zmieniany niedawno cinolek którego tez chcesz kupić juz sie wypierdział.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 paź 2015, 07:17

lub ciśnienie oleju kuca :]
wtedy też są babole
i problemy
Bo nie kiedy to napinacze to skutek nie przyczyna i po zmianie jest jak jest

Nadol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 15 paź 2015, 09:49

Jakie powinno byc ciśnienie olju i gdzie jest czujnik oleju zeby wpiąć tam nanometr?

Zauważyłem dzis ze przy odpalaniu nie ma nawet rano zgrzytu. Czyli bardzo prawdopodobne ze to wina ciśnienia oleju.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2015, 10:30 przez Nadol, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 15 paź 2015, 09:54

pepi pisze:co do oczek itp ja tam składam na znaki :] na wałkach
Na jakież znowu znaki na wałkach?.... pepi, tu mowa jest o nastawnikach rozrządu w po-liftowych D2 a nie o pasku rozrządu w przed-lifcie <boisie>
Tu łańcuchy w głowicach zawsze zakłada się na znaki na wałkach i licząc ogniwa łańcucha pomiędzy tymi właśnie znakami - inaczej się nie da bo łańcuch musisz założyć w konkretnej pozycji (kąt między wałkami wydechowymi i ssącymi) a ustawienia pomiędzy głowicami są różne <hihi>

No chyba, że się nie znam i da się to zrobić tylko na znakach na wałkach i zupełnie bez liczenia ogniw - jeżeli tak to chętnie poznam tą metodę <faktycznie>
krzychu22.p1i pisze:Jeśli na obu stronach łańcuch jest po 16 ogniw to jest źle.
Dokładnie tak.
lukasz88 pisze:http://www.fotosik.pl/zdjecie/6580566ebced21c9
Tak wyglądał mój napinacz z prawej głowicy i nadal jeździł ale przy okazji wymiany lewego wymieniłem też ten hehe
Masakra. Też takie zdemontowałem u jednego kolegi i co ciekawsze w głowicy nie było ani śladu po brakującym ślizgu.
lukasz88 pisze:
pepi pisze:co do oczek itp ja tam składam na znaki na wałkach

Jak widać nie każdy patrzy na oczka.
Składanie w innej pozycji to przecież głupota.
Jak auto ma pracować poprawnie kiedy kąty pomiędzy wałkami będą inne niż to wynika z założeń konstrukcyjnych producenta?
kryhawrc pisze:... szukałem w elsie i nie znalazłem opisu co do ustawiania oczek wlewej i prawej glowicy osobno.
Jest wszystko dokładnie opisane.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2015, 22:15 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 15 paź 2015, 16:28

Nadol pisze:Jakie powinno byc ciśnienie olju
Ciśnienie oleju na biegu jałowym: co najmniej 1,0 bar
Ciśnienie oleju przy obrotach 2000/min: co najmniej 3,5 bar
Nadol pisze:gdzie jest czujnik oleju zeby wpiąć tam nanometr
Znajdziesz najprawdopodobniej w podstawie filtra oleju, taki czarny czujnik.

Powyższe dotyczy D3.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Nadol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 15 paź 2015, 17:50

Mam pytanie, czy przy przestawionym rozrządzie moze byc ten blad, który mam?

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl