części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 30 lip 2010, 09:42

A z ciekawostek.Co prawda sprawa nie dotyczy A8 tylko Volvo v70 2.4.Instalacja założona dwa lata temu,na tanich podzespołach m.in.czerwone valteki i samochód przelatał już około 150kk,nic się nie dzieje.Tylko że montaż robili ludzie którzy mają pojęcie a nie pan henio w stodole.

Rafcio.s

Post autor: Rafcio.s » 30 lip 2010, 10:17

AMSTAFF pisze:pożądne wtryski wytrzymują dużo więcej! ( u mnie już 100tyś. km przelatane na Lpg) no ale nie kosztują 200zł... tylko 600-700zł ZA SZTUKĘ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pochwal sie co masz

kkarol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 16 sty 2010, 11:42
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: kkarol » 30 lip 2010, 12:25

jakie te wtryski sa po 700? najdrozsze jakie znam to keihin po 350/szt.

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 30 lip 2010, 17:37

Rafcio.s pisze:Pochwal sie co masz
już się kiedyś chwaliłem ;-)
wtryski mam właśnie keihin-a, instalacja BRC SEQUENT, w 2004 roku jak montowana była moja instalka wtryski kosztowały 600-700zł teraz 350zł?? aż mi się nie chce wierzyć! 350zł? może to te co montują do aut typu Corsa 1.4?

artekk

Post autor: artekk » 30 lip 2010, 17:53

AMSTAFF pisze:w 2004 roku jak montowana była moja instalka
to wieki temu, jeśli idzie o skalę postępu, jaki dokonał się w dziedzinie komponentów do LPG.

Zarówno jeśli idzie o ceny, jak i jakość oraz możliwości podzespołów.

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 30 lip 2010, 18:28

AMSTAFF pisze:aż mi się nie chce wierzyć!
A jednak..
http://www.speedgaz.com.pl/index.php/pl ... hin_kejhin
Minęło 6 latek....kiedy??

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 30 lip 2010, 18:37

gierobiala pisze:Minęło 6 latek....kiedy??
a no minęło... niestety!
no fakt! ceny spadły widzę... ale to i tak chora cena same wtryski do naszych A8 w tym przypadku to 2800zł a gdzie reszta?? no ale coś za coś!

Rafcio.s

Post autor: Rafcio.s » 30 lip 2010, 22:06

Co sie zyska placac grubo za takie wtryski :?: porownujac je do sredniej poki

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 31 lip 2010, 00:47

nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem... bo późna godzina jest i chmiel przyswojony owszem... :mrgreen: ale wydaje mi się że to raczej wysoka półka jeśli chodzi o wtryskiwacze!
a co zyskuje?? a ja zyskuje np. to... że nalatałem na nich 100tyś km i mam luźną czaszkę do tej pory... nie pentam się od warsztatu do warsztatu... i na dziale techniczny forum też nie jestem częstym założycielem tematów ;-) gdyby nie przeglądy gazowe nie wiedziałbym że mam gaz ;-)

artekk

Post autor: artekk » 31 lip 2010, 01:08

AMSTAFF pisze:nalatałem na nich 100tyś km i mam luźną czaszkę do tej pory
moja ex C-klasa 2.8 też nalatała 80tys na czerwonych valtekach i od montażu w 2006r. nie była u Nowotczyńskiego w Mławie na żadnej regulacji nawet... Wszystko gra i buczy :)

Przed montażem LPG w A8 rozmawiałem z gazownikiem, w czym jest lepszy Keihin, powiedział, że oferuje utrzymanie i stabilność parametrów przy niskich temperaturach, czyli w skrócie auto zimą jeździ na gazie jak na benzynie. Jako, że nie odczułem różnic w pracy na LPG w zimie w poprzednich autach na valtekach i magic jetach, dałem sobie spokój z Keihinami - różnica w cenie instalki wynosiła ponad 1000zł :(

I specjalnie dla kolegi Amstaff : jeśli idzie o LPG
AMSTAFF pisze:na dziale techniczny forum też nie jestem częstym założycielem tematów ;-)

darekostap
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 15 mar 2010, 18:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: darekostap » 31 lip 2010, 19:01

u mnie na stag 300 premium jest coś takiegio jeszcze że jak auto chodzi na parkingu, albo neutral (skrzynia) i chce przygazować to na chwilke się przydusza i dopiero się wkręca na benzynie tego nie ma chodzi jak żyleta. Gość z autoryzowanego serwisu AC (tam miałem montowane) że powiedział że to musi gaz dopłynąć do wtrysków i stąd ta przerwa :P paranoja i od tego mi się check zapala, nie montowałem u mitka w stodole tylko w autoryzowanej stacji firmy AC i to jest problem bo nie wiem co poradzić:P jade we wtorek na kolejną regulację, mam tego dosyć, wtryski mi zmienili z jakiś włoskich na regi takie niebieskie i miało już być dobrze a jest dalej lipa....

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 sie 2010, 00:15

darekostap pisze:u mnie na stag 300 premium jest coś takiegio jeszcze że jak auto chodzi na parkingu, albo neutral (skrzynia) i chce przygazować to na chwilke się przydusza i dopiero się wkręca na benzynie tego nie ma chodzi jak żyleta. Gość z autoryzowanego serwisu AC (tam miałem montowane) że powiedział że to musi gaz dopłynąć do wtrysków i stąd ta przerwa :P paranoja i od tego mi się check zapala, ...
Moim zdaniem to bzdura straszna jakaś z tym dopływaniem gazu...
w moim Ex A8 też miałem STAG-300 i nic takiego się nie działo - chodziła jak zegareczek a jak chciałeś przegazować to wkręcał się na obroty bez zająknięcia.

Skoro montowane to w jakimś markowym warsztacie to ciśnij ich aż do momentu kiedy nie będzie chodzić wszystko płynnie i w pełnym zakresie obrotów.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

artekk

Post autor: artekk » 01 sie 2010, 00:23

darekostap

Trzeba montować LPG w polecanych na forum warsztatach, warto przejechać się prawie na drugi koniec Polski by mieć później normalne auto i bezproblemową jazdę.
Parę groszy więcej w jedną stronę na Pb i z powrotem na LPG jest niewspółmierne do straconych później nerwów.

Nie słuchaj amatorów, niech robią do bólu, a gdy sobie nie poradzą to zwrot kosztów i demontaż, ewentualnie poprawka w sprawdzonym warsztacie na ich koszt.

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 01 sie 2010, 08:29

A ty nie masz przypadkiem fsi?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 sie 2010, 10:10

gierobiala pisze:A ty nie masz przypadkiem fsi?
No patrz, Ty pierwszy nie podszedłeś do tematu szablonowo :shock:

Jeżeli kolega darekostap ma FSI a patrząc na rocznik to jest to możliwe to rzeczywiście inna bajka a nasze wcześniejsze uwagi (przynajmniej część mojej wypowiedzi) niewiele z tym silnikiem mają wspólnego :-?

Osobiście nie mam doświadczenia w temacie jak LPG chodzi w silnikach FSI - na razie moja wiedza o tym zatrzymała się na informacji, że producenci LPG nie mają jeszcze w 100% sprawnej instalacji do tych silników chociaż prace nad tym trwają intensywne.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl