[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
A jednak..AMSTAFF pisze:aż mi się nie chce wierzyć!
http://www.speedgaz.com.pl/index.php/pl ... hin_kejhin
Minęło 6 latek....kiedy??
nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem... bo późna godzina jest i chmiel przyswojony owszem... :mrgreen: ale wydaje mi się że to raczej wysoka półka jeśli chodzi o wtryskiwacze!
a co zyskuje?? a ja zyskuje np. to... że nalatałem na nich 100tyś km i mam luźną czaszkę do tej pory... nie pentam się od warsztatu do warsztatu... i na dziale techniczny forum też nie jestem częstym założycielem tematów ;-) gdyby nie przeglądy gazowe nie wiedziałbym że mam gaz ;-)
a co zyskuje?? a ja zyskuje np. to... że nalatałem na nich 100tyś km i mam luźną czaszkę do tej pory... nie pentam się od warsztatu do warsztatu... i na dziale techniczny forum też nie jestem częstym założycielem tematów ;-) gdyby nie przeglądy gazowe nie wiedziałbym że mam gaz ;-)
moja ex C-klasa 2.8 też nalatała 80tys na czerwonych valtekach i od montażu w 2006r. nie była u Nowotczyńskiego w Mławie na żadnej regulacji nawet... Wszystko gra i buczyAMSTAFF pisze:nalatałem na nich 100tyś km i mam luźną czaszkę do tej pory
Przed montażem LPG w A8 rozmawiałem z gazownikiem, w czym jest lepszy Keihin, powiedział, że oferuje utrzymanie i stabilność parametrów przy niskich temperaturach, czyli w skrócie auto zimą jeździ na gazie jak na benzynie. Jako, że nie odczułem różnic w pracy na LPG w zimie w poprzednich autach na valtekach i magic jetach, dałem sobie spokój z Keihinami - różnica w cenie instalki wynosiła ponad 1000zł
I specjalnie dla kolegi Amstaff : jeśli idzie o LPG
AMSTAFF pisze:na dziale techniczny forum też nie jestem częstym założycielem tematów ;-)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 mar 2010, 18:24
- Lokalizacja: Częstochowa
u mnie na stag 300 premium jest coś takiegio jeszcze że jak auto chodzi na parkingu, albo neutral (skrzynia) i chce przygazować to na chwilke się przydusza i dopiero się wkręca na benzynie tego nie ma chodzi jak żyleta. Gość z autoryzowanego serwisu AC (tam miałem montowane) że powiedział że to musi gaz dopłynąć do wtrysków i stąd ta przerwa paranoja i od tego mi się check zapala, nie montowałem u mitka w stodole tylko w autoryzowanej stacji firmy AC i to jest problem bo nie wiem co poradzić:P jade we wtorek na kolejną regulację, mam tego dosyć, wtryski mi zmienili z jakiś włoskich na regi takie niebieskie i miało już być dobrze a jest dalej lipa....
Moim zdaniem to bzdura straszna jakaś z tym dopływaniem gazu...darekostap pisze:u mnie na stag 300 premium jest coś takiegio jeszcze że jak auto chodzi na parkingu, albo neutral (skrzynia) i chce przygazować to na chwilke się przydusza i dopiero się wkręca na benzynie tego nie ma chodzi jak żyleta. Gość z autoryzowanego serwisu AC (tam miałem montowane) że powiedział że to musi gaz dopłynąć do wtrysków i stąd ta przerwa paranoja i od tego mi się check zapala, ...
w moim Ex A8 też miałem STAG-300 i nic takiego się nie działo - chodziła jak zegareczek a jak chciałeś przegazować to wkręcał się na obroty bez zająknięcia.
Skoro montowane to w jakimś markowym warsztacie to ciśnij ich aż do momentu kiedy nie będzie chodzić wszystko płynnie i w pełnym zakresie obrotów.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
darekostap
Trzeba montować LPG w polecanych na forum warsztatach, warto przejechać się prawie na drugi koniec Polski by mieć później normalne auto i bezproblemową jazdę.
Parę groszy więcej w jedną stronę na Pb i z powrotem na LPG jest niewspółmierne do straconych później nerwów.
Nie słuchaj amatorów, niech robią do bólu, a gdy sobie nie poradzą to zwrot kosztów i demontaż, ewentualnie poprawka w sprawdzonym warsztacie na ich koszt.
Trzeba montować LPG w polecanych na forum warsztatach, warto przejechać się prawie na drugi koniec Polski by mieć później normalne auto i bezproblemową jazdę.
Parę groszy więcej w jedną stronę na Pb i z powrotem na LPG jest niewspółmierne do straconych później nerwów.
Nie słuchaj amatorów, niech robią do bólu, a gdy sobie nie poradzą to zwrot kosztów i demontaż, ewentualnie poprawka w sprawdzonym warsztacie na ich koszt.
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
No patrz, Ty pierwszy nie podszedłeś do tematu szablonowo :shock:gierobiala pisze:A ty nie masz przypadkiem fsi?
Jeżeli kolega darekostap ma FSI a patrząc na rocznik to jest to możliwe to rzeczywiście inna bajka a nasze wcześniejsze uwagi (przynajmniej część mojej wypowiedzi) niewiele z tym silnikiem mają wspólnego :-?
Osobiście nie mam doświadczenia w temacie jak LPG chodzi w silnikach FSI - na razie moja wiedza o tym zatrzymała się na informacji, że producenci LPG nie mają jeszcze w 100% sprawnej instalacji do tych silników chociaż prace nad tym trwają intensywne.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-