części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 26 paź 2015, 00:13

ważne że jesteś zadowolony :) pokaż stary nastawnik . Był skatowany czy nie ?
a jeszcze jedno .... nasłuchuj :D
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 26 paź 2015, 00:22

Maniek daj tu filmik z kolejnego zimnego startu bo sie chłopaki nie uspokoją-a ja jestem ciekaw tej ciszy :)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 26 paź 2015, 00:49

koniecznie :)
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 26 paź 2015, 00:52

preston81, Więc tak - ślizgi były oba :] ... ale - górny zjechany powiedzmy do połowy .... a dolny/ten schowany - No już do przetarcia brakowało naprawdę nie dużo <fujarka>

Niestety zdjęcie kiepskie, i dziwnie ciemny wyszedł - ale faktycznie zasyfiony sporo jest
(to przez tego pierdzielonego Castrola od nowości <blee> )
dolny ślizg:
Obrazek
A najlepsze jest to że chwilkę później ten stary mi upadł z 10cm na ziemie jak go przekładałem do zrobienia zdjęcia i pękł kawałek ślizgu - kruchy jak cholera już jest!!


Apophis,

Oki doki - jak jutro nie zapomnę z rana (a zwykle do pracy na śpiocha jadę <jezyk2> ) - to coś nagram (a jak nie jutro to po jutrze!)

ps: oj bede nasłuchiwał ;)

pps: kiedyś jak mnie najdzie i bedzie kasa - tym razem bardziej zbędna - zrobię tego nastawnika w lewej głowicy <muzyka> aaaale puki co jego nie słychać nic - więc to stawiam wymiane na środek 2016r. bedzie spokojna dusza i sumienie :)
Pozdrawiam !!

fsport
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 20 paź 2015, 07:48
Lokalizacja: Poznań

Post autor: fsport » 26 paź 2015, 07:06

Panowie, wiem że jestem nowy, ale czy możecie się wypowiedzieć odnośnie mojego posta z 82 strony ?



Nie piszemy z CAPS LOCKiem
Ostatnio zmieniony 26 paź 2015, 09:58 przez fsport, łącznie zmieniany 1 raz.
Z BMW NA AUDI

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 paź 2015, 07:40

masz opisane co i jak nawet z foto
tylko u ciebie to inne sprawy też wchodzą w grę :]

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 26 paź 2015, 21:06

krzychu22.p1i pisze:
Co tak terkocze?
To nastawnik stuka, czy co innego? bo u mnie jest czasami podobnie. Ale jeszcze nic nie było grzebane w tym temacie

Nadol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 29 paź 2015, 14:13

Panowie szybkie pytanie na ktorej głowicy ma byc 15 oczek na ktorej 16?

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 29 paź 2015, 14:29

Nadol pisze:Panowie szybkie pytanie na ktorej głowicy ma byc 15 oczek na ktorej 16?
15- lewa głowica
16-prawa głowica
łukasz88

Nadol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 09 lut 2015, 12:56
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Nadol » 31 paź 2015, 11:49

Witam, juz moja audi odzyskała moc. założyłem poprawnie nastawniki. Rozrząd został ustawiony na blokadach, znaki na walkach ok, na łańcuszkach dokładnie tak jak trzeba 15 i 16 oczek. Auto ma juz moc, kręci sie jak trzeba równiutko chodzi. Tak btw to mialem przestawiony rozrząd o 2 cm? Nie wiem jak to jeździło. W każdym razie ktos próbował złożyć to bez blokad. Jest jedno ale: w grupie 93 pokazuje mi -4 i -12 czyli jeszcze dalej od zera jak było. Nie mam pojęcia czy olać temat i jeśli silnik pracuje w porządku to nie przejmować sie kompem czy cos dalej jest nie tak?

Logi http://vaglog.pl/log_237705.html

PS. Nie wyciskałem popychaczy żadnych darmowa robota, przekręcone kilka razy rozrusznikiem bez cewek i auto odpaliło z 1 sekundowym dźwiękiem napinaczy takze taka moja sugestia.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 paź 2015, 18:56

12 to troszkę sporo
obstawiam nieprawidłowo pasek naprężony

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 lis 2015, 00:57

Nadol pisze:Jest jedno ale: w grupie 93 pokazuje mi -4 i -12 czyli jeszcze dalej od zera jak było. Nie mam pojęcia czy olać temat i jeśli silnik pracuje w porządku to nie przejmować sie kompem czy cos dalej jest nie tak?
Wg. mnie jest tak:
-4 do przełknięcia
-12 za dużo

Noi tak moim zdaniem jeżeli nastawniki są nowe z ASO i łańcuchy też nowe (jeżeli w tej materii coś pomyliłem to przepraszam) i ustawione są zgodnie z wytycznymi producenta to wałki na głowicach powinny być ustawione dobrze i nie ma prawa się tam nic dziać a to by znaczyło, jak kolega pepi wspomniał, że pasek rozrządu nie został jednak poprawnie ustawiony.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

fsport
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 20 paź 2015, 07:48
Lokalizacja: Poznań

Post autor: fsport » 06 lis 2015, 19:00

Panowie ma ktoś uszkodzony nastawnik z silnika 3.7 ? Potrzebuje w celach naukowych .
Mam możliwość sprawdzenia co jest wadą owych urządzeń i być może regeneracja . Proszę o odpowiedź.
Z BMW NA AUDI

fabio_u
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 07 lis 2015, 20:50
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: fabio_u » 07 lis 2015, 21:47

Witam wszystkich.
Nadol, mam chyba dokładnie taki sam problem jak u Ciebie z zamienionymi nastawnikami i poprzestawianym rozrządem. Jak możesz to daj kontakt tel. do siebie na priv. mam do Ciebie prywatny interes <hihiwiesz> <prosze>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 lis 2015, 08:33

fsport pisze:Panowie ma ktoś uszkodzony nastawnik z silnika 3.7 ? Potrzebuje w celach naukowych .
Mam możliwość sprawdzenia co jest wadą owych urządzeń i być może regeneracja . Proszę o odpowiedź.
- napinacze padają mechanicznie jedne tak że nie ma czego naprawiać
w 90 % to w napinaczach padają uszczelnienia oringi które są skostniałe i jest jak jest ,
pisałem o tym już dawno poszukaj sobie

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl