części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 18 lis 2015, 23:52

ernesto pisze:5.7 HEMI :D :D :D
moze SW680 turbo

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 lis 2015, 23:53

ernesto pisze:5.7 HEMI :D :D :D
O, i to byłby projekt warty uwagi <okok>
I napęd tylko na tył.... darło by buty jak złe <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ernesto

Post autor: ernesto » 18 lis 2015, 23:58

Co jak co :) każdy miłośnik V8 kocha w sercu ten silnik, nawet starej konstrukcji.
To jest kawał historii.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2015, 00:11 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 18 lis 2015, 23:59



500 KM oraz 1815 Nm

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 19 lis 2015, 00:08

ernesto pisze:5.7 HEMI :D :D :D
Się śmiejesz się.. 6.3L z pontiaca GTO Jak do C5 wszedł, to i do D2 tym bardziej by się zmieścił ;)
Four rings to rule them all

ernesto

Post autor: ernesto » 19 lis 2015, 00:20

gtfan pisze:
ernesto pisze:5.7 HEMI :D :D :D
Się śmiejesz
Ja się nie śmieje. Okazuje szalone emocje :D
I chyba znam szatański pomysł o którym już z Apo rozmawiałem nie raz :)
Trzeba być wariatem na tym świecie i mieć wariackie pomysły, bo bez takich świat byłby nudny ;)

Jak coś wchodzi, to czemu ma tam nie zostać :) A jak zostanie to sprawi przyjemność :)

Gość

Post autor: Gość » 19 lis 2015, 12:06

Rozmawiałem już z Krzyskiem o tym swapie na hemika i nie jest to nie mozliwe ale wymaga troche pracy. Jednakże bez problemu się zmieszcze w pieniądzach jakie wykładaja tu na forum projektanci RS8 :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 lis 2015, 12:15

wszystko się da tylko po co ?

Gość

Post autor: Gość » 19 lis 2015, 12:32

Jesli jechałes kiedyś hemikiem to nie powinienes zadawać tego pytania :) Jak dla mnie nie ma lepszego silnika pod względem przyjemności i frajdy jaka daje Hemik.

ernesto

Post autor: ernesto » 19 lis 2015, 12:41

Bul Bul Bul Bul Bul Bul
Prawie sześć litrów mocarnego, paliwożernego, bulgoczącego basenu
Apo a może 572 -> http://m.chevrolet.com/performance/crat ... k20_L2ta24

Gość

Post autor: Gość » 19 lis 2015, 13:04

Erni raczej hemik ale ciekaw jestem tez spasowania 5.0 bit bo to jak by nie patrzał vagowski motorek. Wszystko zalezy od możłiwości rynku co i za ile sie zaoferuje a potem daje sie zlecenie i niech się dzieje. Warsztat w którym robie swoja ma spore doświadczenie i sie rozwija,wiosna otworzą nowy wiekszy lepszy punkt. Więc narazie jest gdzie i do kogo sie udac z marzeniami :)
Ostatnio zmieniony 19 lis 2015, 13:05 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 lis 2015, 13:04

Apophis pisze:Jesli jechałes kiedyś hemikiem to nie powinienes zadawać tego pytania :) Jak dla mnie nie ma lepszego silnika pod względem przyjemności i frajdy jaka daje Hemik.
5.7HEMI jeździłem wielokrotnie w różnych opakowaniach i owszem, jedzie całkiem fajnie i brzmi równie dobrze... ale wolę swoje D3 które notabene jakoś szczególnie wolniejsze od tego HEMI nie jest.

Ale jeżeli już ładować HEMI to lepiej od razu 6.1... z Magnuma SRT8.... to dopiero będzie porządnie zamiatać ulicę <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 19 lis 2015, 13:10

Foss,wszystko zalezne jest od opcji jakie beda aktualnie dostepne. Ja nie jestem za tym by wsadzać co leci jak leci bez konkretnego planu. Motor musi być dobry,jakis nie wytyrany. Do tego trza obadać przeniesienie napędu ile zniesie skrzynia,co trza modyfikowac i za ile. Hemika to w zasadzie po dopasowaniu wsadze w swoja bude i bedzie hulać a cos mocniejszego juz bedzie rwało nie tylko buty ale tez np sprzegło :)

Moje potrzeby w D2 kończą się w zasadzie na 600Nm i więcej mi nie potrzeba.

Jakikolwiek wózek nie zmotam teraz czy w przyszłości to ma być auto na codzień.

Gość

Post autor: Gość » 28 lis 2015, 21:30

Z powodu awarii cholernego podnosnika dobry tydzień jestem w plecy ale jaździc mam czym i sie nie stresuje. Komora uszykowana,silnik ze skrzynka juz zmontowany czeka na wjazd do auta. Bujam sie z pedałami bo szanowni od gratów pewnie dostali propozycje nie do odrzucenia i sprzedali moje zanim je odebralismy! <blee>
Zadziwia mnie maleńkość Manuala w porównaniu do tego autamata...autko schudnie o dobre kilkadziesiąt kilo :D

Jakis tydzień mechaniki i ze 3 dni strojenia ale auto odbieram najwczesniej 14go więc wszelkich chetnych na testowanie na spociku prosze o wstepne uszykowanie sobie wolnego :) Jesli dostane wiadomośc że gotowe to potwierdze.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 02 gru 2015, 00:59

Apophis pisze:Bujam sie z pedałami bo szanowni od gratów pewnie dostali propozycje nie do odrzucenia i sprzedali moje zanim je odebralismy! <blee>
To niech swapownik dołoży pedał i pompkę sprzęgła do tych z automatu. Przy takim zakresie prac, jaki jest robiony, to akurat pikuś.
Apophis pisze: Zadziwia mnie maleńkość Manuala w porównaniu do tego autamata...autko schudnie o dobre kilkadziesiąt kilo :D
Tak z 50-70kg różnicy, przód pójdzie w górę też ;p

Wał napędowy od manuala, czy przedłużanie obecnego?
Four rings to rule them all

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl