moze SW680 turboernesto pisze:5.7 HEMI![]()
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
- gtfan
- Super Klubowicz
- Posty: 1405
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
Się śmiejesz się.. 6.3L z pontiaca GTO Jak do C5 wszedł, to i do D2 tym bardziej by się zmieściłernesto pisze:5.7 HEMI![]()
![]()

Four rings to rule them all
Ja się nie śmieje. Okazuje szalone emocjegtfan pisze:Się śmiejeszernesto pisze:5.7 HEMI![]()
![]()

I chyba znam szatański pomysł o którym już z Apo rozmawiałem nie raz

Trzeba być wariatem na tym świecie i mieć wariackie pomysły, bo bez takich świat byłby nudny

Jak coś wchodzi, to czemu ma tam nie zostać


Bul Bul Bul Bul Bul Bul
Prawie sześć litrów mocarnego, paliwożernego, bulgoczącego basenu
Apo a może 572 -> http://m.chevrolet.com/performance/crat ... k20_L2ta24
Prawie sześć litrów mocarnego, paliwożernego, bulgoczącego basenu
Apo a może 572 -> http://m.chevrolet.com/performance/crat ... k20_L2ta24
Erni raczej hemik ale ciekaw jestem tez spasowania 5.0 bit bo to jak by nie patrzał vagowski motorek. Wszystko zalezy od możłiwości rynku co i za ile sie zaoferuje a potem daje sie zlecenie i niech się dzieje. Warsztat w którym robie swoja ma spore doświadczenie i sie rozwija,wiosna otworzą nowy wiekszy lepszy punkt. Więc narazie jest gdzie i do kogo sie udac z marzeniami 

Ostatnio zmieniony 19 lis 2015, 13:05 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
5.7HEMI jeździłem wielokrotnie w różnych opakowaniach i owszem, jedzie całkiem fajnie i brzmi równie dobrze... ale wolę swoje D3 które notabene jakoś szczególnie wolniejsze od tego HEMI nie jest.Apophis pisze:Jesli jechałes kiedyś hemikiem to nie powinienes zadawać tego pytaniaJak dla mnie nie ma lepszego silnika pod względem przyjemności i frajdy jaka daje Hemik.
Ale jeżeli już ładować HEMI to lepiej od razu 6.1... z Magnuma SRT8.... to dopiero będzie porządnie zamiatać ulicę

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Foss,wszystko zalezne jest od opcji jakie beda aktualnie dostepne. Ja nie jestem za tym by wsadzać co leci jak leci bez konkretnego planu. Motor musi być dobry,jakis nie wytyrany. Do tego trza obadać przeniesienie napędu ile zniesie skrzynia,co trza modyfikowac i za ile. Hemika to w zasadzie po dopasowaniu wsadze w swoja bude i bedzie hulać a cos mocniejszego juz bedzie rwało nie tylko buty ale tez np sprzegło
Moje potrzeby w D2 kończą się w zasadzie na 600Nm i więcej mi nie potrzeba.
Jakikolwiek wózek nie zmotam teraz czy w przyszłości to ma być auto na codzień.

Moje potrzeby w D2 kończą się w zasadzie na 600Nm i więcej mi nie potrzeba.
Jakikolwiek wózek nie zmotam teraz czy w przyszłości to ma być auto na codzień.
Z powodu awarii cholernego podnosnika dobry tydzień jestem w plecy ale jaździc mam czym i sie nie stresuje. Komora uszykowana,silnik ze skrzynka juz zmontowany czeka na wjazd do auta. Bujam sie z pedałami bo szanowni od gratów pewnie dostali propozycje nie do odrzucenia i sprzedali moje zanim je odebralismy!
Zadziwia mnie maleńkość Manuala w porównaniu do tego autamata...autko schudnie o dobre kilkadziesiąt kilo
Jakis tydzień mechaniki i ze 3 dni strojenia ale auto odbieram najwczesniej 14go więc wszelkich chetnych na testowanie na spociku prosze o wstepne uszykowanie sobie wolnego
Jesli dostane wiadomośc że gotowe to potwierdze.

Zadziwia mnie maleńkość Manuala w porównaniu do tego autamata...autko schudnie o dobre kilkadziesiąt kilo

Jakis tydzień mechaniki i ze 3 dni strojenia ale auto odbieram najwczesniej 14go więc wszelkich chetnych na testowanie na spociku prosze o wstepne uszykowanie sobie wolnego

- gtfan
- Super Klubowicz
- Posty: 1405
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
To niech swapownik dołoży pedał i pompkę sprzęgła do tych z automatu. Przy takim zakresie prac, jaki jest robiony, to akurat pikuś.Apophis pisze:Bujam sie z pedałami bo szanowni od gratów pewnie dostali propozycje nie do odrzucenia i sprzedali moje zanim je odebralismy!![]()
Tak z 50-70kg różnicy, przód pójdzie w górę też ;pApophis pisze: Zadziwia mnie maleńkość Manuala w porównaniu do tego autamata...autko schudnie o dobre kilkadziesiąt kilo![]()
Wał napędowy od manuala, czy przedłużanie obecnego?
Four rings to rule them all