[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
krzychu22.p1i, zaraz otrzymasz odpowiedź od naszego szanownego kolegi (chwalącego tego producenta) że źle zestrojona instalacja popsuła wtryski ,on przez 50tyś nie ma z nimi problemu i z żadnym innym montowanymi przez niego spod loga tej firmy. (FENOMEN).
Wszystko jest beee tylko jeden producent jest Ok.
Ile km zrobiłeś na nich?
Wszystko jest beee tylko jeden producent jest Ok.
Ile km zrobiłeś na nich?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Nawet 7k nie pękło na nich 4 hanki od brata włożyłem i kolejne 4 pożyczyłem od kolegi i lepiej jeździły na testowym dystansie 100km więc coś jest na rzeczy. Kalibrowałem w podobnych warunkach oba zestawy. Groszowe sprawy te wtryski więc nie ma co wymagać, sprzedam po promocji bo są sprawne a wcisnę barraki z 2 filtrami ultra jak to miałem na samym początku planów. Problemów nie mam z instalką, poprawnie mam już podciśnienie, przepływ nie zdławiony, wkrętki szczelne i na opaskach. Ciśnienie stabilne 1,15, temperatura b.stabilna więc zostały wtryskiwacze, na nich jest dysza rozwiercona do 2.7mm.
Maly update.
Wymienilem sterownik gazu na wspolczesny.Stary mial technologicznie ze 8 lat.
Jakosc pracy instalacji jest nieporownywalna.Nie mam uporczywego hamskiego zbijania biegu w dol po dluzszej jezdzie autostradowej(jak poprawialem to ,to w innym miejscu auto mialo ale),dodatkowo teraz skrzynia pracuje tzn zmienia biegi znacznie przyjemniej.
Ale wracajac do meritum.Dopiero rozwiercenie dysz z 2,5 (zywkla barracuda) do luznych 3 mm nie generuje zapetlania.
Stara instalacja mnie oszukiwala w parametrach pomimo tego ze na AFR w OL i tak ograniczalem wydatek do 13 AFR bo sama z siebie niskie 12 generwala
Wymienilem sterownik gazu na wspolczesny.Stary mial technologicznie ze 8 lat.
Jakosc pracy instalacji jest nieporownywalna.Nie mam uporczywego hamskiego zbijania biegu w dol po dluzszej jezdzie autostradowej(jak poprawialem to ,to w innym miejscu auto mialo ale),dodatkowo teraz skrzynia pracuje tzn zmienia biegi znacznie przyjemniej.
Ale wracajac do meritum.Dopiero rozwiercenie dysz z 2,5 (zywkla barracuda) do luznych 3 mm nie generuje zapetlania.
Stara instalacja mnie oszukiwala w parametrach pomimo tego ze na AFR w OL i tak ograniczalem wydatek do 13 AFR bo sama z siebie niskie 12 generwala
dobra a skoro przy agisie jestesmy to jaki interfejs do niego siada? Taki sam jak do staga czy specjalna koncowka musi byc? Bo u mnie do mojego AEB jakas dziwna jest i musialem kurde dlugo szukac a brat ma agisa i chcialbym mu go podstroic bo lipa jest.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości