[D2 ALL ] Demontaż tlumika koncowego A8
Dzięki ale dalej twierdzę, że manual lepiej pasuje do tego bo nie ma tego buczenia.Satyavan pisze:Z zewnątrz fajnie brzmi, chociaż ciężko ocenić poziom głośności,
Poziom głośności szczerze nie mam pojęcia ale na stacji diagnostycznej przy 3000 obr/min miernik wskazał ERROR
Miasto spokojnie jest ok. Trasa bywa różnie, moment rozpięcia sprzęgła jest bardzo rezonujący. Ale można podpierać się Tipem i jest ok.
Ostatnio robiłem trasę 500 km z czego połowa z małym dzieckiem. Ogólnie spało całą drogę. Po dojechaniu na miejsce docelowe reagowało na imię i nie zauważyłem krwotoku z uszu.
Puki co chyba to zostawię jak jest tylko jakieś ładne końcówki zrobie
Nie to żebym usilnie chciał się przyczepić ale mi osobiście słabo się podoba.ernesto pisze:Po lekkim montażu wyszło u mnie tak.
Dźwięk wyszedł taki "ni w te ni we w te".
Jak ja kiedyś w swojej D2 wyciąłem końcowy to wydaje mi się, że było inaczej, bardziej wyraziście, sucho, z wyraźnym strzelaniem przy odpuszczaniu gazu a tu wyszło tak mi się wydaje z pijacką chrypką, tzn. drze ryja, ale wydaje się że drze już przez pół wieczoru i gardło już nie pierwszej świeżości.
Ale, co najważniejsze...
piszę to tylko i wyłącznie na podstawie filmiku...
być może w rzeczywistości jest inaczej, lepiej ale niestety filmy często nie oddają pełni tych dźwięków tak samo jak głośniki laptopa nie oddają w pełni tego co jest na filmie.
Sam przekonałem się o tym wielokrotnie próbując nagrać dźwięk mojej D3 na której wydech położyłem przecież nie małe pieniądze - głupie to ale najlepszy filmik jaki nagrałem zrobiony jest telefonem... poprzednie nagrywałem różnymi aparatami a po przygodzie z GoPro zrezygnowałem z nagrywania bo miałem dość słuchania filmów kompletnie oderwanych od rzeczywistości
To pewnie miernik mieli uszkodzonyernesto pisze:Dzięki ale dalej twierdzę, że manual lepiej pasuje do tego bo nie ma tego buczenia.
Poziom głośności szczerze nie mam pojęcia ale na stacji diagnostycznej przy 3000 obr/min miernik wskazał ERROR
Ale reagowało na swoje imię czy już na każde wypowiedziane...ernesto pisze:Ostatnio robiłem trasę 500 km z czego połowa z małym dzieckiem. Ogólnie spało całą drogę. Po dojechaniu na miejsce docelowe reagowało na imię i nie zauważyłem krwotoku z uszu.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja mam wspawane rurki w miejsce katalizatorów, dodatkowo wkładka K@N dodała dźwięku soczystości. Przy wolnych obrotach i małym obciążeniu jest ok, jednak przy mocniejszym wciśnięciu gazu na zewnątrz słychać ten nieprzyjemny rezonans.
Chodzi mi po głowie wstawienie X-pipe gdzieś w okolicy katów. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z podobną modyfikacją? Nie zależy mi aby autko darło ryja, tylko na pozbyciu się tego rezonansu i nieznacznym podkreśleniu dźwięku V8.
Chodzi mi po głowie wstawienie X-pipe gdzieś w okolicy katów. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z podobną modyfikacją? Nie zależy mi aby autko darło ryja, tylko na pozbyciu się tego rezonansu i nieznacznym podkreśleniu dźwięku V8.