części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Demontaż tlumika koncowego A8

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ernesto

Post autor: ernesto » 04 lut 2016, 18:55



Morda się drze :D

Gość

Post autor: Gość » 04 lut 2016, 19:10

Nooo teraz to pooooszła :)....










... Jak nowa kosiarka :D

ernesto

Post autor: ernesto » 09 lut 2016, 12:21

Po lekkim montażu wyszło u mnie tak.

Mariano
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 21 lip 2015, 22:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: Mariano » 10 lut 2016, 22:02

Czyli zdemontowałeś tylny tłumik a końcówki połączyłeś rurami ?

ernesto

Post autor: ernesto » 10 lut 2016, 22:25

Katów brak, środek przelot, końcowego brak :)
Miałem pewien okres gdzie strzelba wylądowała na złomie i jeździłem na końcowym eSkowym.
Teraz eSkowy leży sobie w garażu a strzelba trafiła do auta :)

Awatar użytkownika
Satyavan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 25 lip 2015, 16:12
Lokalizacja: Konin

Post autor: Satyavan » 13 lut 2016, 07:29

Z zewnątrz fajnie brzmi, chociaż ciężko ocenić poziom głośności, a jak wrażenia ze środka ? :]
Ja swój też musiałbym poddać lekkim modyfikacjom, bo urwała mi się jedna łapa, która trzyma gumowy wieszak i trzyma się tylko na jednym, a to kawał żelastwa jest. <boisie>

ernesto

Post autor: ernesto » 13 lut 2016, 09:55

Satyavan pisze:Z zewnątrz fajnie brzmi, chociaż ciężko ocenić poziom głośności,
Dzięki :) ale dalej twierdzę, że manual lepiej pasuje do tego bo nie ma tego buczenia.
Poziom głośności <hmm> szczerze nie mam pojęcia ale na stacji diagnostycznej przy 3000 obr/min miernik wskazał ERROR

Miasto spokojnie jest ok. Trasa bywa różnie, moment rozpięcia sprzęgła jest bardzo rezonujący. Ale można podpierać się Tipem i jest ok.
Ostatnio robiłem trasę 500 km z czego połowa z małym dzieckiem. Ogólnie spało całą drogę. Po dojechaniu na miejsce docelowe reagowało na imię i nie zauważyłem krwotoku z uszu.
Puki co chyba to zostawię jak jest tylko jakieś ładne końcówki zrobie :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 13 lut 2016, 11:18

ernesto pisze:Po lekkim montażu wyszło u mnie tak.
Nie to żebym usilnie chciał się przyczepić ale mi osobiście słabo się podoba.
Dźwięk wyszedł taki "ni w te ni we w te".
Jak ja kiedyś w swojej D2 wyciąłem końcowy to wydaje mi się, że było inaczej, bardziej wyraziście, sucho, z wyraźnym strzelaniem przy odpuszczaniu gazu a tu wyszło tak mi się wydaje z pijacką chrypką, tzn. drze ryja, ale wydaje się że drze już przez pół wieczoru i gardło już nie pierwszej świeżości.

Ale, co najważniejsze...
piszę to tylko i wyłącznie na podstawie filmiku...
być może w rzeczywistości jest inaczej, lepiej ale niestety filmy często nie oddają pełni tych dźwięków tak samo jak głośniki laptopa nie oddają w pełni tego co jest na filmie.
Sam przekonałem się o tym wielokrotnie próbując nagrać dźwięk mojej D3 na której wydech położyłem przecież nie małe pieniądze - głupie to ale najlepszy filmik jaki nagrałem zrobiony jest telefonem... poprzednie nagrywałem różnymi aparatami a po przygodzie z GoPro zrezygnowałem z nagrywania bo miałem dość słuchania filmów kompletnie oderwanych od rzeczywistości :/
ernesto pisze:Dzięki :) ale dalej twierdzę, że manual lepiej pasuje do tego bo nie ma tego buczenia.
Poziom głośności <hmm> szczerze nie mam pojęcia ale na stacji diagnostycznej przy 3000 obr/min miernik wskazał ERROR
To pewnie miernik mieli uszkodzony :)
ernesto pisze:Ostatnio robiłem trasę 500 km z czego połowa z małym dzieckiem. Ogólnie spało całą drogę. Po dojechaniu na miejsce docelowe reagowało na imię i nie zauważyłem krwotoku z uszu.
Ale reagowało na swoje imię czy już na każde wypowiedziane... :D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 13 lut 2016, 18:50

Erni ty "grzmocie jeden" :D

Jedno przyznam że sam teraz zauwazyłem że nie ma buczenia w manualu tylko czysty dzwięk V8 :)

ernesto

Post autor: ernesto » 14 lut 2016, 07:11

FOSS ale wycinałeś tylko końcowy a reszta siedział fabrycznie ?

U mnie wyrżnięty jest w całości. Wywalone wszystko.
<hmm> może trzeba by mu jednak coś dodać na początek jakiś tłumik w miejsce katów.
Film zawsze będzie filmem <onie> na żywo troszkę jest inaczej.

Mariano
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 21 lip 2015, 22:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: Mariano » 14 lut 2016, 08:10

Ja słuchałem w słuchawkach także całkowicie inny dżwięk niz w głośnikach podstawowych.Także najważniejsze musi podobać i nie przeszkadzać właścicielowi <brawo>

PC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 25 gru 2012, 21:56
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: PC » 14 lut 2016, 09:17

Ja mam wspawane rurki w miejsce katalizatorów, dodatkowo wkładka K@N dodała dźwięku soczystości. Przy wolnych obrotach i małym obciążeniu jest ok, jednak przy mocniejszym wciśnięciu gazu na zewnątrz słychać ten nieprzyjemny rezonans.
Chodzi mi po głowie wstawienie X-pipe gdzieś w okolicy katów. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z podobną modyfikacją? Nie zależy mi aby autko darło ryja, tylko na pozbyciu się tego rezonansu i nieznacznym podkreśleniu dźwięku V8.

Gość

Post autor: Gość » 14 lut 2016, 09:41

PC, Rezonansu sie nie pozbędziesz w automacie. xpipe nie zmienia chyba nic w dzwięku.

PC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 25 gru 2012, 21:56
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: PC » 14 lut 2016, 10:11

Ja mam skrzynie manualną w audi.

Gość

Post autor: Gość » 14 lut 2016, 10:17

<faktycznie> To dziwne bo ja nie mam rezonansu <bezradny>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl