opicasso pisze:jeździłem wszystkimi autami o ktorych mowisz, d3 pod kazdym wzgledem bije 7 ...
Ja nie faworyzuję BMW... bądź co bądź jeżdżę AUDI i jak kupowałem D3 to ze wszystkich aut wybrałem właśnie AUDI ale....
skoro A8 D3 pod każdym względem bije 7er E65 to ja się pytam gdzie jest Head-Up Display w Audi?.... a gdzie jest Night Vision w Audi?.... niestety tego nam producent poskąpił
zbichu pisze:D3 wygląda jak A6 c6. Jestem znudzony wnętrzem C6, a D3 różni się niczym poza monitorem z obrotowcem.
Przesadziłeś
zbichu pisze:Weź racelogic do auta i zobacz ile naprawdę A8 4.2tdi ma do 100. Zobaczysz także o ile przekłamuje licznik.
Dobra rada, dobra
zbichu pisze:W tych dużych dieslach interesuje mnie możliwość modyfikacji i tu Audi jest znacznie ograniczona skrzynią.
4.2TDI samym programem robisz jakieś 400KM 800Nm i na tym można jeszcze normalnie jeździć....
a jak jest z 4.4V8 w BMW?... pytam bo przyznaję, że nie wiem
zbichu pisze:Piszesz, że D3 jest lepsze pod każdym względem. Ja znalazłem tylko jeden atut. Napęd na dwie osie i tyczy się to tylko zimy.
- quattro
- "amelinium" - nie rdzewieje i jest lżejsza
- dla miłośników V8 w benzynie w Audi łatwiej znaleźć jakieś normalne auto bo w BMW to ciężki temat
zbichu pisze:Piszesz o osiągach. Najbardziej znany parametr to 0-100 i audi tu jest szybsze według gazet, ale jest to jeden parametr, na który ja podam Ci trzy gdzie BMW jest szybsze 0-120, 80-120 i 40-140 gdzie jest szybsze o ponad 3 sekundy.
Chciałbym to zobaczyć
