[S8 D2 02 LPG ] RS8 czas na D2
-
- Forum Audi A8
- Posty: 117
- Rejestracja: 11 sie 2015, 22:23
- Lokalizacja: GDA
Przemówię po długiej przerwie,jak już pisałem w temacie Uturbienie 4,2 badanie rynku
Po moich przygodach stwierdziłem że nie warto bawić się w żaden tuning tylko cieszyć się bezawaryjnością naszych seryjnych aut lub po prostu kupić mocną serie nie koniecznie audi
U mnie poległa elektronika co chwile coś (a w szczególności nagminne palenie się cewek )oraz sporo niedoróbek
Podałem się i miałem dosyć tego samochodu,myślałem nawet żeby sprzedać je na części
Ale upłynęło trochę czasu,odetchnąłem i stwierdziłem że skoro wpakowałem w nie tyle kasy oraz posiadam mnóstwo gratów od różnych audi (s8 manual rs6 s4) to dam sobie jeszcze jedną szanse i nie odpuszczę projektu.
Teraz już wszystko będzie robione u mnie na miejscu
W poniedziałek start
Po moich przygodach stwierdziłem że nie warto bawić się w żaden tuning tylko cieszyć się bezawaryjnością naszych seryjnych aut lub po prostu kupić mocną serie nie koniecznie audi
U mnie poległa elektronika co chwile coś (a w szczególności nagminne palenie się cewek )oraz sporo niedoróbek
Podałem się i miałem dosyć tego samochodu,myślałem nawet żeby sprzedać je na części
Ale upłynęło trochę czasu,odetchnąłem i stwierdziłem że skoro wpakowałem w nie tyle kasy oraz posiadam mnóstwo gratów od różnych audi (s8 manual rs6 s4) to dam sobie jeszcze jedną szanse i nie odpuszczę projektu.
Teraz już wszystko będzie robione u mnie na miejscu
W poniedziałek start
Przemek21, no fajnie, że ruszyłeś z tematem, bo ostatnio jak gadaliśmy, to wywnioskowałem, że temat zamykasz Nawet Piotrek jak przyjechał na Zlot to też wiary nie dawał w ten projekt już
Słuchaj, tylko nie zajedź tego auta jak skończysz, żebyś mógł się w przyszłym roku tym RS8 na Zlocie pokazać
Słuchaj, tylko nie zajedź tego auta jak skończysz, żebyś mógł się w przyszłym roku tym RS8 na Zlocie pokazać
to nie jest zwykły napęd...to
Mechanicznie nie , Guziol ma naprawdę ogromną wiedzę o V8, ale cała reszta jak najbardziej .
Nie zwraca uwagi na szczegóły a to dla mnie ważne .
Teraz już jestem mądrzejszy i wiem czego chce
Mianowicie zostaje przy singiel turbo bo ta charakterystyka mocy bardziej mi odpowiada przy manualnej skrzyni biegów ,mimo sporej turbo dziury ( wiem że przy przy bi turbo jest mocny dół i średni zakres obrotów ale póżniej puchnie )
Ciekawostka , przykład komputer emu który był w aucie obsługuje maksymalnie sześć cylindrów o czym nie wiedziałem, wiedz osiem cylindrów było zmostkowane w cztery ,Dowiadywałem się można tak robić ale jest to już na skróty .Dlatego emu wyleciało i czekam na nowy komputer vems skonfigurowany pod mój samochód
Nie zwraca uwagi na szczegóły a to dla mnie ważne .
Teraz już jestem mądrzejszy i wiem czego chce
Mianowicie zostaje przy singiel turbo bo ta charakterystyka mocy bardziej mi odpowiada przy manualnej skrzyni biegów ,mimo sporej turbo dziury ( wiem że przy przy bi turbo jest mocny dół i średni zakres obrotów ale póżniej puchnie )
Ciekawostka , przykład komputer emu który był w aucie obsługuje maksymalnie sześć cylindrów o czym nie wiedziałem, wiedz osiem cylindrów było zmostkowane w cztery ,Dowiadywałem się można tak robić ale jest to już na skróty .Dlatego emu wyleciało i czekam na nowy komputer vems skonfigurowany pod mój samochód
Przemek21, takie czasy robi 2.7 bit (uznawany przez jedną "osobę" za chujowy silnik )
Tu jest single turbo
Moc około 800km.
Poprzedni setup
http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=7692&start=0
Miałem okazję przejechać się na fotelu pasażera.
Cytuję"to już teraz nie jeździ, to nisko lata"
Życzę wytrwałości i podobnych wyników
Tu jest single turbo
Moc około 800km.
Poprzedni setup
http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=7692&start=0
Miałem okazję przejechać się na fotelu pasażera.
Cytuję"to już teraz nie jeździ, to nisko lata"
Życzę wytrwałości i podobnych wyników