części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 02 LPG ] RS8 czas na D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 06 kwie 2016, 09:13

Pisałeś pisałeś ale ja nie słuchałem .Zobaczymy może nie będzie tak zle na automacie ,chociaż potencjał mocy kusi <amasz>

adrian949

Post autor: adrian949 » 06 kwie 2016, 11:32

Polatasz trochę tak jak jest, a po pewnym czasie włożysz manuala znając ciebie. ;)

Gość

Post autor: Gość » 06 kwie 2016, 12:10

Dokladnie tylko szkoda było babrania się z tym automatem i kosztów.

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 06 kwie 2016, 22:55

Teraz to już za późno nie ma co płakać , następny mody będą bardziej przemyślane :]
Albo też zakupie drugą niunie w manualu i jazda <chura> <chura>

piotrekdomy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 117
Rejestracja: 11 sie 2015, 22:23
Lokalizacja: GDA

Post autor: piotrekdomy » 12 kwie 2016, 21:07

Przemek 21 nie jechałes przypadkiem jakaś godzinę temu obwodnica?

adrian949

Post autor: adrian949 » 18 kwie 2016, 21:32

Przemek odebrałeś fure?

tygrxek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 20 mar 2016, 14:23
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: tygrxek » 06 wrz 2016, 20:13

Ciekawe za ile swap 3,0 tfsi do a8 d2 ;D?

Gość

Post autor: Gość » 06 wrz 2016, 20:51

Koszt silnika z gratami + jakies 5k za robote na pewno

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 10 lis 2016, 18:10

Przemówię po długiej przerwie,jak już pisałem w temacie Uturbienie 4,2 badanie rynku
Po moich przygodach stwierdziłem że nie warto bawić się w żaden tuning tylko cieszyć się bezawaryjnością naszych seryjnych aut lub po prostu kupić mocną serie nie koniecznie audi <cicho>

U mnie poległa elektronika co chwile coś (a w szczególności nagminne palenie się cewek )oraz sporo niedoróbek <boisie>
Podałem się i miałem dosyć tego samochodu,myślałem nawet żeby sprzedać je na części <blee>

Ale upłynęło trochę czasu,odetchnąłem i stwierdziłem że skoro wpakowałem w nie tyle kasy oraz posiadam mnóstwo gratów od różnych audi (s8 manual rs6 s4) to dam sobie jeszcze jedną szanse i nie odpuszczę projektu.

Teraz już wszystko będzie robione u mnie na miejscu
W poniedziałek start <amasz>

Awatar użytkownika
Peter-s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
Lokalizacja: mazowiecki

Post autor: Peter-s8 » 10 lis 2016, 18:59

Czyli Guzior poległ w temacie



Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 10 lis 2016, 19:16

Przemek21, no fajnie, że ruszyłeś z tematem, bo ostatnio jak gadaliśmy, to wywnioskowałem, że temat zamykasz ;) Nawet Piotrek jak przyjechał na Zlot to też wiary nie dawał w ten projekt już :D

Słuchaj, tylko nie zajedź tego auta jak skończysz, żebyś mógł się w przyszłym roku tym RS8 na Zlocie pokazać <okok>
to nie jest zwykły napęd...to

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 10 lis 2016, 19:39

Mechanicznie nie , Guziol ma naprawdę ogromną wiedzę o V8, ale cała reszta jak najbardziej .
Nie zwraca uwagi na szczegóły a to dla mnie ważne .
Teraz już jestem mądrzejszy i wiem czego chce :>
Mianowicie zostaje przy singiel turbo bo ta charakterystyka mocy bardziej mi odpowiada przy manualnej skrzyni biegów ,mimo sporej turbo dziury ( wiem że przy przy bi turbo jest mocny dół i średni zakres obrotów ale póżniej puchnie )
Ciekawostka , przykład komputer emu który był w aucie obsługuje maksymalnie sześć cylindrów o czym nie wiedziałem, wiedz osiem cylindrów było zmostkowane w cztery ,Dowiadywałem się można tak robić ale jest to już na skróty .Dlatego emu wyleciało i czekam na nowy komputer vems skonfigurowany pod mój samochód

eed
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 343
Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
Lokalizacja: Gryfino - Aukra

Post autor: eed » 10 lis 2016, 19:43

Przemek21, wielki powrót <chura>

Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 10 lis 2016, 20:17

Przemek21, takie czasy robi 2.7 bit (uznawany przez jedną "osobę" za chujowy silnik :P )
Tu jest single turbo

Moc około 800km.
Poprzedni setup
http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=7692&start=0
Miałem okazję przejechać się na fotelu pasażera.
Cytuję"to już teraz nie jeździ, to nisko lata"

Życzę wytrwałości i podobnych wyników <okok> <brawo>

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 10 lis 2016, 20:32

Rzeczywiście lata ,moja jak nie paliła cewek albo nie sprawiała innych problemów też jechała zacnie ale nie aż tak <boisie>
Dobrze że teraz jak będę miał jakiś problem to pomocą służy kolega Cieplak wiedz jestem dobrej myśli :> :>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl