części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 22 kwie 2016, 20:33

marekp750 pisze:To i ja coś napiszę. Będę o W12 pisał. Mało info jest o tym silniku na forum.

Dzisiaj poszły nowe świece i pomiar ciśnienia sprężania.

Wyniki pomiaru ciśnienia sprężania - REGULAMIN!

Nowy silnik od 11 do 13 BAR. Padlina poniżej 10 BAR.

(...)
To nie ma takiej tragedii - stan nóweczka :)
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2016, 18:12 przez kmicic-lt, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 22 kwie 2016, 20:57

kupiłem interfejs bluetooth lpg i zarowki postojowe z canem , mialy nie pluc ale pluja bledami ...

w aso kupilem srube z nakretka i podkladka wahaczy gornych

kupilem whacze gorne ale kurier nie zdazyl dowiezc <onie>

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 22 kwie 2016, 21:05

marekp750 pisze:Wiesz co FOSS masz z tym jakiś problem?
ojoj... ale po co ta spinka <faktycznie>

To ja bez oficjalnych papierów i pieczątek...
pod koniec ubiegłego roku też sprawdziłem kompresję w swoim aucie...
13,1 - 12,1 - 12,6 - 12,9 - 13,0 - 12,8 - 13,4 - 13,9

Może jeszcze jakąś chwilę będzie jeździć :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 22 kwie 2016, 21:12

FOSS pisze:
marekp750 pisze:Dzisiaj poszły nowe świece i pomiar ciśnienia sprężania.
Sam sobie wystawiasz papier z opisem naprawy i pieczątkami? :D

Ojoj... po co takie teksty? Wnoszą coś do tematu?
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2016, 17:30 przez marekp750, łącznie zmieniany 1 raz.

ernesto

Post autor: ernesto » 23 kwie 2016, 22:37

A ja se pstrykłem parę fotek :)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 23 kwie 2016, 22:39

Ja dzisiaj umyłem D3 wyprałem sobie całą wykładzinę podłogową razem z bagażnikiem i potraktowałem tapicerkę Gliptonem :]

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 24 kwie 2016, 11:05

Korzystając z wolnego dnia również pobawiłem się w detailera. Po odkurzeniu auta wyczyściłem wszystkie plastiki i gumy Poorboys Natural Look. Następnie wyczyściłem skóry Zymol Leather Cleaner a potem wmasowałem w nie olejek Carchem Leather Oil. Wszystkie drewniane dekory pokryłem woskiem Meguiars GoldClass Carnauba Plus. Po wymyciu reflektorów pokryłem je Meguiars Headlight Protectant.

Obrazek

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 kwie 2016, 11:26

mi się udało skończyć dziś operacje przeszczepu reduktora z Geniusza Max na KME TIN.

autko odpalone, wszystko szczelne, teraz tylko na regulacje i oby wytrzymało dłużej niż ten geniusz żałosny....
to nie jest zwykły napęd...to

ernesto

Post autor: ernesto » 24 kwie 2016, 12:04

A mi właśnie piorą się dywany :D

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 kwie 2016, 12:08

martin_rs4 pisze:mi się udało skończyć dziś operacje przeszczepu reduktora z Geniusza Max na KME TIN.

autko odpalone, wszystko szczelne, teraz tylko na regulacje i oby wytrzymało dłużej niż ten geniusz żałosny....
Gratulacje.
Mnie też to chyba czeka bo mam u siebie 2x GeniusMAX i niestety jeden z nich gubi szczelność.
Noi śledząc twoje przygody z regeneracją coraz bardziej przekonuję się do tego, że nie ma co się bawić w regenerację tylko wkładać 2 nowe reduktory. Bądź co bądź moje cegły mają już jakieś 6lat i ze 200kkm za sobą - przez ten czas i ten przebieg instalacja LPG zwróciła się już pewnie po wielokroć :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 kwie 2016, 13:55

FOSS pisze:Bądź co bądź moje cegły mają już jakieś 6lat i ze 200kkm za sobą - przez ten czas i ten przebieg instalacja LPG zwróciła się już pewnie po wielokroć
Geniusz z którym kupilem a8 mial ponad 7 lat, wiec dlatego zdydowalem się ponownie na kupno Maxa. Niestety trafilem na jakiś wadliwy produkt co to nawet dwóch lat nie wytrzymal <bezradny> a regeneracja jak się potwierdzilo niewiele daje...

Nawet jeden max radzil sobie spokojnie z tem silnikiem, ale ta cenaaaaaa <niechce>

Teraz mam wydajniejszy i tańszy o polowe reduktor... :]

Obrazek
Obrazek
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 24 kwie 2016, 18:34

Marcin, coś Ty tam narobił z tymi wężami gazowymi i filtrami !?! Jak na to pacze to własnym oczom nie wieżę <boisie>

Popraw to jak najszybciej! Nie po to masz dwa wyjścia gazowe w reduktorze by je dusić w jednym wężu a następnie rozdzielać na dwa <faktycznie>

Daj dwa węże od redka do wtrysków, gdzieś pomiędzy rozetnij je i wstaw jeden filtr KME z włókna szklanego z dwoma wejściami i wyjściami <okok>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 kwie 2016, 20:03

zapatrzył się na brc :]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 24 kwie 2016, 20:07

danishow pisze:Marcin, coś Ty tam narobił z tymi wężami gazowymi i filtrami !?! Jak na to pacze to własnym oczom nie wieżę <boisie>
taaaa wiem ze inaczej powinno byc <faktycznie> moj gazownik tez mi tak radził jak mówisz, ale to dopiero zrobie jak wywale całą instalke BRC o wstawie nowe graty....narazie jest ok, dziś posmigałem i super trzyma cisnienie nie ma zwałki ....

slinik od razu lepiej smiga nie ma juz telepawek ani dziwnych błędów....
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 24 kwie 2016, 21:36

No pewnie że trzyma ciśnienie bo nie ma gdzie ono uciec jednym wężem! Zmień to jak najszybciej, tak nie można <onienie>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl