To nie ma takiej tragedii - stan nóweczkamarekp750 pisze:To i ja coś napiszę. Będę o W12 pisał. Mało info jest o tym silniku na forum.
Dzisiaj poszły nowe świece i pomiar ciśnienia sprężania.
Wyniki pomiaru ciśnienia sprężania - REGULAMIN!
Nowy silnik od 11 do 13 BAR. Padlina poniżej 10 BAR.
(...)
![]() |
![]() |
![]() |
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
-
kmicic-lt
- Super Klubowicz

- Posty: 441
- Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
- Lokalizacja: 3-miasto/Oslo
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2016, 18:12 przez kmicic-lt, łącznie zmieniany 2 razy.
- dracus6662
- Super Klubowicz

- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
kupiłem interfejs bluetooth lpg i zarowki postojowe z canem , mialy nie pluc ale pluja bledami ...
w aso kupilem srube z nakretka i podkladka wahaczy gornych
kupilem whacze gorne ale kurier nie zdazyl dowiezc
w aso kupilem srube z nakretka i podkladka wahaczy gornych
kupilem whacze gorne ale kurier nie zdazyl dowiezc
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
ojoj... ale po co ta spinkamarekp750 pisze:Wiesz co FOSS masz z tym jakiś problem?
To ja bez oficjalnych papierów i pieczątek...
pod koniec ubiegłego roku też sprawdziłem kompresję w swoim aucie...
13,1 - 12,1 - 12,6 - 12,9 - 13,0 - 12,8 - 13,4 - 13,9
Może jeszcze jakąś chwilę będzie jeździć
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- marekp750
- Super Klubowicz

- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
FOSS pisze:Sam sobie wystawiasz papier z opisem naprawy i pieczątkami?marekp750 pisze:Dzisiaj poszły nowe świece i pomiar ciśnienia sprężania.
Ojoj... po co takie teksty? Wnoszą coś do tematu?
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2016, 17:30 przez marekp750, łącznie zmieniany 1 raz.
- 123mielony
- Super Klubowicz

- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- VanDyke
- Super Klubowicz

- Posty: 996
- Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
- Lokalizacja: Warszawa
Korzystając z wolnego dnia również pobawiłem się w detailera. Po odkurzeniu auta wyczyściłem wszystkie plastiki i gumy Poorboys Natural Look. Następnie wyczyściłem skóry Zymol Leather Cleaner a potem wmasowałem w nie olejek Carchem Leather Oil. Wszystkie drewniane dekory pokryłem woskiem Meguiars GoldClass Carnauba Plus. Po wymyciu reflektorów pokryłem je Meguiars Headlight Protectant.
![Obrazek]()
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Gratulacje.martin_rs4 pisze:mi się udało skończyć dziś operacje przeszczepu reduktora z Geniusza Max na KME TIN.
autko odpalone, wszystko szczelne, teraz tylko na regulacje i oby wytrzymało dłużej niż ten geniusz żałosny....
Mnie też to chyba czeka bo mam u siebie 2x GeniusMAX i niestety jeden z nich gubi szczelność.
Noi śledząc twoje przygody z regeneracją coraz bardziej przekonuję się do tego, że nie ma co się bawić w regenerację tylko wkładać 2 nowe reduktory. Bądź co bądź moje cegły mają już jakieś 6lat i ze 200kkm za sobą - przez ten czas i ten przebieg instalacja LPG zwróciła się już pewnie po wielokroć
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Geniusz z którym kupilem a8 mial ponad 7 lat, wiec dlatego zdydowalem się ponownie na kupno Maxa. Niestety trafilem na jakiś wadliwy produkt co to nawet dwóch lat nie wytrzymalFOSS pisze:Bądź co bądź moje cegły mają już jakieś 6lat i ze 200kkm za sobą - przez ten czas i ten przebieg instalacja LPG zwróciła się już pewnie po wielokroć
Nawet jeden max radzil sobie spokojnie z tem silnikiem, ale ta cenaaaaaa
Teraz mam wydajniejszy i tańszy o polowe reduktor...

to nie jest zwykły napęd...to
- danishow
- Super Klubowicz

- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
Marcin, coś Ty tam narobił z tymi wężami gazowymi i filtrami !?! Jak na to pacze to własnym oczom nie wieżę 
Popraw to jak najszybciej! Nie po to masz dwa wyjścia gazowe w reduktorze by je dusić w jednym wężu a następnie rozdzielać na dwa
Daj dwa węże od redka do wtrysków, gdzieś pomiędzy rozetnij je i wstaw jeden filtr KME z włókna szklanego z dwoma wejściami i wyjściami
Popraw to jak najszybciej! Nie po to masz dwa wyjścia gazowe w reduktorze by je dusić w jednym wężu a następnie rozdzielać na dwa
Daj dwa węże od redka do wtrysków, gdzieś pomiędzy rozetnij je i wstaw jeden filtr KME z włókna szklanego z dwoma wejściami i wyjściami
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
taaaa wiem ze inaczej powinno bycdanishow pisze:Marcin, coś Ty tam narobił z tymi wężami gazowymi i filtrami !?! Jak na to pacze to własnym oczom nie wieżę
slinik od razu lepiej smiga nie ma juz telepawek ani dziwnych błędów....
to nie jest zwykły napęd...to























