części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 maja 2016, 21:51

Apophis pisze:Zawsze możesz kupic ryżowaca :)
do 3.7 ciezki temat z ryzem <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 22 maja 2016, 00:36

Tyyy <faktycznie> Zapomniałem że to 3.7 hehehe. To tylko DE ASO albo iglosztad :)

slotvek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 13 maja 2016, 18:14
Lokalizacja: Zamość

Post autor: slotvek » 22 maja 2016, 07:15

Miałem dać znać co i jak. A więc jest o niebo ciszej, na zimnym jak się w słuchać coś tam słychać, ale bez porównania z tym co było wcześniej. Wczoraj sporo jeździłem zapałałem i gasiłem i tak na ciepłym coś tam wczasie też się odezwie ale nie zawsze, i bardziej to teraz przypomina odgłos "przeciągniętego rozrusznika... takie bardziej cykanie niż trrr" zaczynam się zastanawiać czy to napweno napinacze skoro jak zdjęli były mocno napięte i wyglądały bdb. Chyba zanim się czepię wymiany napinaczy to wymienię te zawory zwrotne do oleju. Nie wiem trochę zgłupiałem już..

szybki-ens
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
Lokalizacja: Północ

Post autor: szybki-ens » 22 maja 2016, 11:47

Panowie. Też miałem ten problem przy porannym rozruchu.
Nowe łańcuchy, nowe śligi napinaczów. Na początku było ok i po tygodniu temat powrócił... ręce mi już powoli opadają z tym autem.
Silnik 2,8 AMX

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 22 maja 2016, 11:53

Nie wymieniłeś nastawników tylko same ślizgi, więc pewnie w tym jest problem.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 22 maja 2016, 17:45

Masz 2.8, więc zamienne nastawniki po ok. 600zł i nie są najgorsze (testowałem osobiście).

szybki-ens
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
Lokalizacja: Północ

Post autor: szybki-ens » 22 maja 2016, 20:51

krisker, a z innej beczki zapytam. Coś złego może się wydarzyć jak ich nie wymienię? Bo szczerze mówiąc powoli zaczyna mnie przerastać inwestowanie w a-ósemke. Jeżdżę z tym pół roku i nic się nie stało złego. Są nowe ślizgi, nowe łańcuchy. Poskładane wszystko na blokadach silnik pracuje równiusieńko i nic złego się z nim nie dzieje.
Ta sekunda zabrzęczenia przy porannym rozruchu jakoś mnie specjalnie nie irytuje...

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 22 maja 2016, 22:53

Panowie Wy sie bujacie z nastawnikami tak jak ja tylko poł roku :) naprawde szkoda czasu stawiania auta u mechanika ciagle

mi już około miesiaca dwa nowe sa załozone z serwisu ORI :) i zero probemu stało auto 4 dni bo byłem na weekend w krakowie i nic zero jakiegoś stuku :)

jak znajde chwilke to nagram film teraz po wymianie przy rozruchu :)
TYLKO V8

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 maja 2016, 23:34

szybki-ens, jeśli to jest tylko sekunda przy odpaleniu to olej sprawę. Jak zacznie ci stukac juz na cieplnym, po każdym odpaleniu lub krótkim postoju to wtedy zaczni się zastanawiać nad wymiana. Skutkiem uszkodzonego nastawnika w może być to ze tloczek się zapiecze , nie napnie lancucha i lancuch przeskoczy, pójdzie po zaworach i glowka do remontu....

Na szczęście zamienniki nie są tak drogie jak ori i ja juz ponad dwa lata smigam bez żadnego problemu a lancuchow nie wymienialem ;) ....

Może zrobię to teraz przy rozrządzie <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 maja 2016, 06:19

dobrze że ja mam spokój z tym dziadostwem tylko ciekawie na jak długo :]

szybki-ens
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
Lokalizacja: Północ

Post autor: szybki-ens » 23 maja 2016, 13:35

martin_rs4, tylko sekunda z rana. Potem w ciągu dnia czy nawet jak auto postoi cały dzień w pracy nie ma żadnego niepokojącego odgłosu.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 23 maja 2016, 13:46

Ja mam tak samo, chociaż zdarza się, że i rano nie zaterkocze. Na pewno nastąpiła poprawa po wymianie zaworów pod kolektorem ssącym - wcześniej była istna rzeźnia i na 99% to hałasowały popychacze. Teraz terkotka brzmi inaczej i bardziej miękko, czyli albo popychacze (ale w mniejszym stopniu), albo napinacze.

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 24 maja 2016, 12:12

Ciekawy temat odnośnie napinaczy z innego forum
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 7#p1638537
xyz

Gość

Post autor: Gość » 24 maja 2016, 12:14

Taa i un u nas tez jest z tego co kojarzę-ten drukasz :)

U mnie ta opcja była sprawdzana kontrolnie to nie to :) na PB bez zająknięcia cyka na LPG w 90% czasu też.

LolekA8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 19 gru 2015, 10:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LolekA8 » 25 maja 2016, 09:37

Witam
Mam problem choć w D3 BFM. Rzęzi przy odpalaniu i podczas lekkiego dodawania gazu, tak przy 1200 obr/min. Nie muszę czekać kilku godzin żeby zagrzechotało. W sumie jestem już po zakupie nastawnika strona prawa (chinol). Zrobiłem logi dynamiczne jak by mógł ktoś rozkminić to będę wdzięczny. A jeszcze jedno na zakupionym nastawniku mam oznaczenie 088 H czy na pewno są to te same nastawniki ? Po przekopaniu forum o nastawnikach szczerze mówiąc zgłupiałem. W piątek zrzucam czapkę i rozkminię co i jak tylko jeśli to nie wina nastawnika to szkoda czasu na dłubanie przy tym. Po zakupie auta wymieniłem na olej Motul 5w30, stary olej był dość czarny (jak z Diesla).
Link do logów http://vaglog.pl/log_263676.html
Kamil

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl