do 3.7 ciezki temat z ryzemApophis pisze:Zawsze możesz kupic ryżowaca
[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Miałem dać znać co i jak. A więc jest o niebo ciszej, na zimnym jak się w słuchać coś tam słychać, ale bez porównania z tym co było wcześniej. Wczoraj sporo jeździłem zapałałem i gasiłem i tak na ciepłym coś tam wczasie też się odezwie ale nie zawsze, i bardziej to teraz przypomina odgłos "przeciągniętego rozrusznika... takie bardziej cykanie niż trrr" zaczynam się zastanawiać czy to napweno napinacze skoro jak zdjęli były mocno napięte i wyglądały bdb. Chyba zanim się czepię wymiany napinaczy to wymienię te zawory zwrotne do oleju. Nie wiem trochę zgłupiałem już..
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
krisker, a z innej beczki zapytam. Coś złego może się wydarzyć jak ich nie wymienię? Bo szczerze mówiąc powoli zaczyna mnie przerastać inwestowanie w a-ósemke. Jeżdżę z tym pół roku i nic się nie stało złego. Są nowe ślizgi, nowe łańcuchy. Poskładane wszystko na blokadach silnik pracuje równiusieńko i nic złego się z nim nie dzieje.
Ta sekunda zabrzęczenia przy porannym rozruchu jakoś mnie specjalnie nie irytuje...
Ta sekunda zabrzęczenia przy porannym rozruchu jakoś mnie specjalnie nie irytuje...
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
Panowie Wy sie bujacie z nastawnikami tak jak ja tylko poł roku naprawde szkoda czasu stawiania auta u mechanika ciagle
mi już około miesiaca dwa nowe sa załozone z serwisu ORI i zero probemu stało auto 4 dni bo byłem na weekend w krakowie i nic zero jakiegoś stuku
jak znajde chwilke to nagram film teraz po wymianie przy rozruchu
mi już około miesiaca dwa nowe sa załozone z serwisu ORI i zero probemu stało auto 4 dni bo byłem na weekend w krakowie i nic zero jakiegoś stuku
jak znajde chwilke to nagram film teraz po wymianie przy rozruchu
TYLKO V8
szybki-ens, jeśli to jest tylko sekunda przy odpaleniu to olej sprawę. Jak zacznie ci stukac juz na cieplnym, po każdym odpaleniu lub krótkim postoju to wtedy zaczni się zastanawiać nad wymiana. Skutkiem uszkodzonego nastawnika w może być to ze tloczek się zapiecze , nie napnie lancucha i lancuch przeskoczy, pójdzie po zaworach i glowka do remontu....
Na szczęście zamienniki nie są tak drogie jak ori i ja juz ponad dwa lata smigam bez żadnego problemu a lancuchow nie wymienialem ....
Może zrobię to teraz przy rozrządzie
Na szczęście zamienniki nie są tak drogie jak ori i ja juz ponad dwa lata smigam bez żadnego problemu a lancuchow nie wymienialem ....
Może zrobię to teraz przy rozrządzie
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
Ja mam tak samo, chociaż zdarza się, że i rano nie zaterkocze. Na pewno nastąpiła poprawa po wymianie zaworów pod kolektorem ssącym - wcześniej była istna rzeźnia i na 99% to hałasowały popychacze. Teraz terkotka brzmi inaczej i bardziej miękko, czyli albo popychacze (ale w mniejszym stopniu), albo napinacze.
Ciekawy temat odnośnie napinaczy z innego forum
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 7#p1638537
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 7#p1638537
xyz
Witam
Mam problem choć w D3 BFM. Rzęzi przy odpalaniu i podczas lekkiego dodawania gazu, tak przy 1200 obr/min. Nie muszę czekać kilku godzin żeby zagrzechotało. W sumie jestem już po zakupie nastawnika strona prawa (chinol). Zrobiłem logi dynamiczne jak by mógł ktoś rozkminić to będę wdzięczny. A jeszcze jedno na zakupionym nastawniku mam oznaczenie 088 H czy na pewno są to te same nastawniki ? Po przekopaniu forum o nastawnikach szczerze mówiąc zgłupiałem. W piątek zrzucam czapkę i rozkminię co i jak tylko jeśli to nie wina nastawnika to szkoda czasu na dłubanie przy tym. Po zakupie auta wymieniłem na olej Motul 5w30, stary olej był dość czarny (jak z Diesla).
Link do logów http://vaglog.pl/log_263676.html
Mam problem choć w D3 BFM. Rzęzi przy odpalaniu i podczas lekkiego dodawania gazu, tak przy 1200 obr/min. Nie muszę czekać kilku godzin żeby zagrzechotało. W sumie jestem już po zakupie nastawnika strona prawa (chinol). Zrobiłem logi dynamiczne jak by mógł ktoś rozkminić to będę wdzięczny. A jeszcze jedno na zakupionym nastawniku mam oznaczenie 088 H czy na pewno są to te same nastawniki ? Po przekopaniu forum o nastawnikach szczerze mówiąc zgłupiałem. W piątek zrzucam czapkę i rozkminię co i jak tylko jeśli to nie wina nastawnika to szkoda czasu na dłubanie przy tym. Po zakupie auta wymieniłem na olej Motul 5w30, stary olej był dość czarny (jak z Diesla).
Link do logów http://vaglog.pl/log_263676.html
Kamil