[D3 04 4.2MPI/LPG ] auto po chwili gaśnie. Pompa paliwa?
Właśnie najgorsze jest to że brak błędów, nawet o wypadaniu zapłonu czy też check engine.
Wcześniej było kilka błędów w silniku (nie pamiętam wszystkich, a teraz jestem w pracy).
Wiem że dwa były coś takiego: Fuel Trim Bank 1 i 2: system too lean (czy jakoś tak)
Było też coś o Secondary Air Injection Bank 1 i 2 - i tu nie pamiętam co było opisane.
I mam problem poduszki lewej oraz wspornika momentu obrotowego, które występują cały czas, ale raczej nie powodują tego co jest tu opisywane.
Wcześniej było kilka błędów w silniku (nie pamiętam wszystkich, a teraz jestem w pracy).
Wiem że dwa były coś takiego: Fuel Trim Bank 1 i 2: system too lean (czy jakoś tak)
Było też coś o Secondary Air Injection Bank 1 i 2 - i tu nie pamiętam co było opisane.
I mam problem poduszki lewej oraz wspornika momentu obrotowego, które występują cały czas, ale raczej nie powodują tego co jest tu opisywane.
Sprawdzę to zmostkowanie, bo szczerze wiem że to działa, ale robiłem to dopiero po tym jak auto mi już zaczeło szarpać (co też nie jest miarodajne, bo po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu bez zmostkowania auto pracuję chwilę bez problemów).
A rocznik auta mam wpisany 2002, gdyż moje auto jest z produkcji 11.2002 i np. te otwory przy pompach mam skręcone na 6 śrub 8mm więc jeszcze tak jakby starsza konstrukcja.Apophis pisze:Sorki zasugerowałem się rocznikiem
O ile pamiętam, to błąd poduszki silnika (czyli wspornika momentu obrotowego) może powodować ograniczenie mocy silnika przez sterownik silnika nawet do 50%.Karzel89 pisze:(...) oraz wspornika momentu obrotowego, które występują cały czas, ale raczej nie powodują tego co jest tu opisywane.
Bądź dobry jak chleb.
Ogólnie brak mocy wydaje mi się że nie objawiałby się takim przerywaniem (auto zaczyna się dusić). Do tego błąd występuję od kiedy tylko kupiłem auto i nie zwróciłem uwagi na brak mocy, a przesiadłem się z A4 1.8T. Czyli reasumując spadek 50% mocy spowodowałby że A8 zbierałoby się gorzej od owej A4.
Na pewno będę się brał i za poduszki pomału, ale wpierw auto musi znowu zacząć jeździć.
Na pewno będę się brał i za poduszki pomału, ale wpierw auto musi znowu zacząć jeździć.
Witam .. Poczytalem troche i mam pytanie.. Objawyjak wymienione:
- auto slabo pali albo wcale nie chce
- jak powoli daje sie gazu to sie wkreca na obroty, jak dodaje gazu gwaltownie to czesto siezdaza ze sie dlawi, strzela, pierdzi i nie chce przyspieszac, przyspiesza jak traktor albo wrecz hamuje
- Wymienilem pompe prawa na nowa, cisnienia niby pokazuje dobre, ale objawy jak wyzej,
Mam zamontowany gaz BRC nowa w miare instalacja 1,5 roku, na gazie auto chodzi jak bajka na benzynie natomiast nie wiec codziennie cierpliwie musze czekac z rana az sie przelaczy na gaz
Moze jakies sugestie co to moze byc ?? i gdzie szukac winy i co naprawiac albo wymieniac ?
Pozdrawiam
- auto slabo pali albo wcale nie chce
- jak powoli daje sie gazu to sie wkreca na obroty, jak dodaje gazu gwaltownie to czesto siezdaza ze sie dlawi, strzela, pierdzi i nie chce przyspieszac, przyspiesza jak traktor albo wrecz hamuje
- Wymienilem pompe prawa na nowa, cisnienia niby pokazuje dobre, ale objawy jak wyzej,
Mam zamontowany gaz BRC nowa w miare instalacja 1,5 roku, na gazie auto chodzi jak bajka na benzynie natomiast nie wiec codziennie cierpliwie musze czekac z rana az sie przelaczy na gaz
Moze jakies sugestie co to moze byc ?? i gdzie szukac winy i co naprawiac albo wymieniac ?
Pozdrawiam
Wpierw zacząłbym od sprawdzenia błędów, może akurat będzie tam jakaś podpowiedź.
A jak nie to szukaj przyczyny w baku, może coś źle zostało złożone. Wymieniałeś sam wkład czy cały kosz?
Nie którzy jeszcze się doszukują problemów z regulatorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, ale wątpię żeby to było to, ale sprawdzić nie zaszkodzi.
A jak nie to szukaj przyczyny w baku, może coś źle zostało złożone. Wymieniałeś sam wkład czy cały kosz?
Nie którzy jeszcze się doszukują problemów z regulatorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, ale wątpię żeby to było to, ale sprawdzić nie zaszkodzi.
Witam ponownieKarzel89 pisze:Wpierw zacząłbym od sprawdzenia błędów, może akurat będzie tam jakaś podpowiedź.
A jak nie to szukaj przyczyny w baku, może coś źle zostało złożone. Wymieniałeś sam wkład czy cały kosz?
Nie którzy jeszcze się doszukują problemów z regulatorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, ale wątpię żeby to było to, ale sprawdzić nie zaszkodzi.
Wymienilem sam wklad, ogolnie pompa dosc glosno chodzila. teraz dzieje sie tak ze ma totalne problemy z odpalaniem.. odpalaledwo i wkreca sie powoli na obroty jak slimak, po czym po chwili gasnie nawet jak dogazujepowyzej 3000 obr. Na poczatku slychac jak pompa pracuje po czym gasnie i samochod tez gasnie.. chyba ze pracuje na gazie wtedy wszystko jest ok.. Czy to moze byc wina przekaznika ?? Albo jakis problem elektryczny ? moze jakis spalony bezpiecznik albo cos i gdzie tego szukac ??
Pozdrawiam.