części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI/LPG ] auto po chwili gaśnie. Pompa paliwa?

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 22 cze 2016, 09:37

A błędy jakieś zapisuja się kiedy auto zaczyna tracić moc?

Karzel89
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 28 cze 2015, 00:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Karzel89 » 22 cze 2016, 09:57

Właśnie najgorsze jest to że brak błędów, nawet o wypadaniu zapłonu czy też check engine.
Wcześniej było kilka błędów w silniku (nie pamiętam wszystkich, a teraz jestem w pracy).
Wiem że dwa były coś takiego: Fuel Trim Bank 1 i 2: system too lean (czy jakoś tak)
Było też coś o Secondary Air Injection Bank 1 i 2 - i tu nie pamiętam co było opisane.
I mam problem poduszki lewej oraz wspornika momentu obrotowego, które występują cały czas, ale raczej nie powodują tego co jest tu opisywane.

Karzel89
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 28 cze 2015, 00:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Karzel89 » 22 cze 2016, 11:47

Niestety nie posiadam manometru aby zmierzyć ciśnienie jakie podaje pompa.
Chyba że któryś z kolegów z Krakowa lub okolic ma takie ustrojstwo i byłby w stanie mi pomóc zmierzyć takie ciśnienie. Na pewno się jakoś dogadamy <hihiwiesz>

Karzel89
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 28 cze 2015, 00:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Karzel89 » 22 cze 2016, 13:05

Sprawdzę to zmostkowanie, bo szczerze wiem że to działa, ale robiłem to dopiero po tym jak auto mi już zaczeło szarpać (co też nie jest miarodajne, bo po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu bez zmostkowania auto pracuję chwilę bez problemów).
Apophis pisze:Sorki zasugerowałem się rocznikiem :)
A rocznik auta mam wpisany 2002, gdyż moje auto jest z produkcji 11.2002 i np. te otwory przy pompach mam skręcone na 6 śrub 8mm więc jeszcze tak jakby starsza konstrukcja.

Gość

Post autor: Gość » 22 cze 2016, 17:07

Jeśli po zmostkowaniu jest ok to masz rozwiązanie.

Nie mogę sie przyzwyczaić do D3 z 2002 roku :D

Karzel89
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 28 cze 2015, 00:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Karzel89 » 22 cze 2016, 22:25

Auto po wymianie regulatora ciśnienia paliwa dalej kulało. Po zmostkowaniu pomp auto odżyło. Jeździłem z 40 minut i nic. Jutro reklamuję zakupiony wkład.
Raz jeszcze wszystkim dziękuję za pomoc :>

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 22 cze 2016, 22:27

Karzel89 pisze:(...) oraz wspornika momentu obrotowego, które występują cały czas, ale raczej nie powodują tego co jest tu opisywane.
O ile pamiętam, to błąd poduszki silnika (czyli wspornika momentu obrotowego) może powodować ograniczenie mocy silnika przez sterownik silnika nawet do 50%.
Bądź dobry jak chleb.

Karzel89
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 28 cze 2015, 00:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Karzel89 » 22 cze 2016, 22:45

Ogólnie brak mocy wydaje mi się że nie objawiałby się takim przerywaniem (auto zaczyna się dusić). Do tego błąd występuję od kiedy tylko kupiłem auto i nie zwróciłem uwagi na brak mocy, a przesiadłem się z A4 1.8T. Czyli reasumując spadek 50% mocy spowodowałby że A8 zbierałoby się gorzej od owej A4. <fujarka>
Na pewno będę się brał i za poduszki pomału, ale wpierw auto musi znowu zacząć jeździć. <jezyk2>

mastian22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 26 maja 2016, 21:58
Lokalizacja: Dziwnow

Post autor: mastian22 » 28 cze 2016, 21:44

Witam .. Poczytalem troche i mam pytanie.. Objawyjak wymienione:
- auto slabo pali albo wcale nie chce
- jak powoli daje sie gazu to sie wkreca na obroty, jak dodaje gazu gwaltownie to czesto siezdaza ze sie dlawi, strzela, pierdzi i nie chce przyspieszac, przyspiesza jak traktor albo wrecz hamuje :/
- Wymienilem pompe prawa na nowa, cisnienia niby pokazuje dobre, ale objawy jak wyzej,

Mam zamontowany gaz BRC nowa w miare instalacja 1,5 roku, na gazie auto chodzi jak bajka na benzynie natomiast nie :/ wiec codziennie cierpliwie musze czekac z rana az sie przelaczy na gaz :(
Moze jakies sugestie co to moze byc ?? i gdzie szukac winy i co naprawiac albo wymieniac ? <bezradny>

Pozdrawiam

Karzel89
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 28 cze 2015, 00:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Karzel89 » 29 cze 2016, 14:55

Wpierw zacząłbym od sprawdzenia błędów, może akurat będzie tam jakaś podpowiedź.
A jak nie to szukaj przyczyny w baku, może coś źle zostało złożone. Wymieniałeś sam wkład czy cały kosz?
Nie którzy jeszcze się doszukują problemów z regulatorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, ale wątpię żeby to było to, ale sprawdzić nie zaszkodzi.

mastian22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 26 maja 2016, 21:58
Lokalizacja: Dziwnow

Post autor: mastian22 » 03 lip 2016, 23:32

Karzel89 pisze:Wpierw zacząłbym od sprawdzenia błędów, może akurat będzie tam jakaś podpowiedź.
A jak nie to szukaj przyczyny w baku, może coś źle zostało złożone. Wymieniałeś sam wkład czy cały kosz?
Nie którzy jeszcze się doszukują problemów z regulatorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, ale wątpię żeby to było to, ale sprawdzić nie zaszkodzi.
Witam ponownie

Wymienilem sam wklad, ogolnie pompa dosc glosno chodzila. teraz dzieje sie tak ze ma totalne problemy z odpalaniem.. odpalaledwo i wkreca sie powoli na obroty jak slimak, po czym po chwili gasnie nawet jak dogazujepowyzej 3000 obr. Na poczatku slychac jak pompa pracuje po czym gasnie i samochod tez gasnie.. chyba ze pracuje na gazie wtedy wszystko jest ok.. Czy to moze byc wina przekaznika ?? Albo jakis problem elektryczny ? moze jakis spalony bezpiecznik albo cos i gdzie tego szukac ??

Pozdrawiam.

Gość

Post autor: Gość » 03 lip 2016, 23:33

A ktora pompe zmieniłeś? Zmostkuj plusy to zobaczysz czy bedzie ronica bo może nie to co trza zmienione.

mastian22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 26 maja 2016, 21:58
Lokalizacja: Dziwnow

Post autor: mastian22 » 03 lip 2016, 23:39

Wymienilem wklad pompy prawej, tej niby glownej. Powiem mechanikowi zeby tak zrobil bo ja na mechanice niestety :/

[ Dodano: 2016-07-03, 23:39 ]
Czy jazda na zmostkowanych pompach nie bedzie ich uszkadzac w zaden sposob ??

mastian22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 26 maja 2016, 21:58
Lokalizacja: Dziwnow

Post autor: mastian22 » 03 lip 2016, 23:52

Dzieki za rade.. jutro powiem mechanikowi co trzeba zrobic.

kkrzysi0
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:17
Lokalizacja: LU/JG

Post autor: kkrzysi0 » 06 lis 2016, 11:58

Koledzy podpowiedzcie coś o czujnikach poziomu paliwa, wg etki z załącznika, na dwóch kostkach są podłączenia czujnik paliwa - zegary? To ile tych czujników jest? Wg rysunków wygląda na zestaw (pływak + czujnik rurka)? Który za co odpowiada?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl